بازدید 34073

آقاي آقاتهراني آیا امام زمان(عج) راضی است؟

کد خبر: ۶۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۴ 01 September 2009
یکی از کاربران "تابناک" در پیامی آورده است:

جناب آقاي دكتر آقا تهراني استاد گرامي و اخلاق بنده
با سلام و تحيت

نطق شما را به طور مستقيم به عنوان موافق كليت وزرا شنيدم ،‌اگر اجازه دهيد بد نديدم خاطره اي برايتان بازگو كنم.

حدود 4 سال پيش بود كه داشتم به طور اتفاقي تلويزيون مي ديدم داشت برنامه اي جالب از صحبت هاي بزرگان از جمله شما را نشان مي داد. شما احرام بسته بوديد و با آن لحن آرام و زيبايتان سخناني را ايراد مي فرموديد، به قدري صحبت هايتان زيبا و متين بود كه بي اختيار اشكم جاري شد و همان جا به خودم قول دادم به صحبت هايتان در حد وسع خود عمل كنم.

اما آن جمله چه بود؟ شما فرموديد:

ما هر كاري مي كنيم چه ثواب و چه معصيت پرونده مان اول برده مي شود خدمت آقا وليعصر روحي له الفدا آنجا حضرت به اعمال ما نگاه مي كند و اگر گناهي كرده باشيم ايشان نزد خدا شرمنده مي شود پس كاري نكنيم كه آقا نزد پروردگار شرمسار شود در هنگام گناه به ياد اين مطلب بيفتيم و گناه نكنيم.

و در ادامه فرمويد جهت سلامتي آقا امام زمان جمعه به جمعه مقداري پول كنار بگذاريم و در روز نيمه شعبان با آن پول گوسفندي خريده ذبح و به فقرا داده شود و .....

به قدری جملات شيوا و رسا بود كه منقلب شدم و با خود پيمان بستم اين كار را بكنم و اگر خدا قبول كند مدت چهار سال است كه در همان روز از طرف آقا قرباني مي كنم.

تا اين كه زمان انتخابات مجلس شد رو راست من قصد نداشتم در انتخابات شركت كنم اما وقتي متوجه شدم شما هم كانديدا شده ايد اول خوشحال و بعد هم ناراحت، خوشحال از اين كه شما هستيد و من به شما راي مي دهم كه همين كار هم كردم يعني از 30 انتخابي كه داشتم فقط و فقط به شما راي دادم و بس اما چرا ناراحت شدم، تجربه به من ثابت كرده بود كه هر كسي در سياست وارد شد تقواي خود را هم تا حود زيادي از دست داده با خود گفتم نكند من به معلم اخلاق خودم راي دهم و ايشان هم چنين شوند.

البته خداي ناكرده من نمي خواهم شما را به بي تقوايي متهم كنم ولي بعد از آن صحبت ها كه به همكاران خود بدون تحقيق تهمت بد بودن و خراب و نادان بودن زديد دلم گرفت. گفتم اي كاش هميشه همان حاج آقا تهراني كه مي شناختم بوديد و اي كاش به شما هم راي نمي دادم كه حتي در ظاهر هم كه شده آن چهره دوست داشتني برايم در اين حين شكسته نمي شد.

در پايان من كوچك ترين به شما عزيز دلم مي گويم آيا آقا امام زمان با اين روشتان در طرح مسئله اگر پرونده تان پيش آن حضرت برده شود از شما راضي است يا خير؟

با تشكر
شاگرد كوچكتان و دبیر آموزش و پرورش: بابك ص.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار