بازدید 1745

مبعلي: با 60 درصد آمادگي پرسپوليس را شكست داديم

پرسپوليس اشتباه بزرگي انجام داد و از همان ابتداي بازي نسبت به داوري مسابقه معترض بود. اين اقدام آنها داور را نيز حساس كرده بود، اما فكر نمي‌كنم اشتباهات داوري به حدي بود كه پرسپوليسي‌ها اعتقاد داشتند.
کد خبر: ۶۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۷ 01 September 2009
هافبك تيم فوتبال النصر امارات گفت: با 60 درصد آمادگي در تورنمنت امارات حاضر شديم و پرسپوليس را شكست داديم.

ايمان مبعلي پس از پيروزي 2 بر صفر برابر پرسپوليس در ديدار پاياني تورنمنت چهارجانبه النصر دبي در گفت‌وگو با فارس به امارات اظهار داشت: بازي سختي بود، زيرا 2 روز پيش 90 دقيقه بازي كرده بودند. هواي امارات خيلي گرم و بازي كردن در اين هوا بسيار دشوار است.

وي ادامه داد: بازيكنان پرسپوليس هم‌اكنون متوجه مي‌شوند بازي كردن در امارات چه دشواري‌هايي دارد. پرسپوليس 4 هفته در ليگ بازي كرده در حالي كه النصر هنوز آمادگي لازم را كسب نكرده است و ليگ امارات پس از ماه مبارك رمضان آغاز خواهد شد. ما با 60 درصد آمادگي خود در اين رقابت‌ها حضور يافتيم.
هافبك تيم النصر خاطرنشان كرد: در كل، تيم النصر حرفه‌اي‌تر از پرسپوليس كار كرد و پس از زدن 2 گل به طور حرفه‌اي عقب كشيديم و بازي را اداره كرديم.

مبعلي افزود: پرسپوليس اشتباه بزرگي انجام داد و از همان ابتداي بازي نسبت به داوري مسابقه معترض بود. اين اقدام آنها داور را نيز حساس كرده بود، اما فكر نمي‌كنم اشتباهات داوري به حدي بود كه پرسپوليسي‌ها اعتقاد داشتند.

وي در خصوص فرانك پاگلزدورف سرمربي آلماني تيم النصر عنوان كرد: او مربي فوق‌العاده‌اي است و از توانايي زيادي برخوردار است. من افتخار مي‌كنم كه در كنار چنين فردي فعاليت دارم.

مبعلي راجع به بازگشت خود به ايران تصريح كرد: يك سال ديگر در ليگ امارات خواهم ماند و پس از آن به ايران خواهم آمد. البته نمي‌دانم با اين محبتي كه تماشاگران اماراتي نسبت به من دارند مي‌توانم اين تيم را ترك كنم يا خير. من نمي‌توانم در مورد علاقه آنها به خودم حرف بزنم و بايد از خود اماراتي‌ها درباره من سوال كنيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی