بازدید 1660
حسین شمس از رئیسش دفاع کرد:

فدراسيون تحت کفاشیان نيز در زمره 3 فدراسيون برتر تاريخ قرار مي‌گيرد!

اين خط جديد مي‌خواهد دادكان را جايگزين كفاشيان كند. بايد مروري بر گذشته داشت و به ياد آورد آن دوره چگونه با مربيان، داوران و اهالي فوتبال برخورد مي‌شد. در مورد فوتسال هم به جز حضور تيم ملي بزرگسالان در جام جهاني، كار ديگري انجام نشد. براي ديدار با رئيس فدراسيون به ما وقت‌هاي 6 ماهه و يك ساله داده مي‌شد.
کد خبر: ۶۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۰ 01 September 2009
سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: در زمان رياست دادكان، آنقدر با اهالي فوتبال برخورد بد مي‌شد كه كسي پايش را در فدراسيون نمي‌گذاشت.

حسين شمس در گفت‌وگو با فارس تصريح كرد: من خودم را جز كارشناسان و دست اندركاران فوتبال مي‌دانم به همين دليل در مورد خط جديدي كه اين‌ روزها در سطح مديريت اين رشته مطرح شده بر خود واجب مي‌دانم از كارهاي كفاشيان دفاع كنم. به جرات بايد بگويم اقدامات وي در تاريخ فوتبال ايران بي‌نظير است و فدراسيون تحت هدايتش نيز در زمره 3 فدراسيون برتر تاريخ قرار مي‌گيرد.

وي ادامه داد: اين خط جديد مي‌خواهد دادكان را جايگزين كفاشيان كند. بايد مروري بر گذشته داشت و به ياد آورد آن دوره چگونه با مربيان، داوران و اهالي فوتبال برخورد مي‌شد. در مورد فوتسال هم به جز حضور تيم ملي بزرگسالان در جام جهاني، كار ديگري انجام نشد. براي ديدار با رئيس فدراسيون به ما وقت‌هاي 6 ماهه و يك ساله داده مي‌شد.

شمس اظهار داشت: اكنون تمام تيم‌هاي رده‌هاي سني مختلف فوتبال در اردو به سر مي‌برند. براي تيم ملي فوتسال مسابقات تداركاتي بي‌نظيري ترتيب داده شده است. تيم اميد، جوانان و بزرگسالان داريم و ما در يك سال چندين بار با قهرمان جام جهاني‌ (برزيل) مسابقه خواهيم داد كه اين از مديريت كفاشيان،‌ تاج و ترابيان است. ما هنوز يادمان نرفته در زمان رياست دادكان، آنقدر با اهالي فوتبال برخورد بد مي‌شد كه كسي پايش را در فدراسيون نمي‌گذاشت.

سرمربي تيم ملي فوتسال خاطرنشان كرد: به گواه همه، من يكي از منتقدترين مربيان فدراسيون فوتبال بوده‌ام؛ اما با اين حال كفاشيان حرف و درددل مرا شنيده و مشكلات را رفع كرده است. متاسفانه اين خط جديد تصميم دارد حالا كه سعيدلو جايگزين علي‌آبادي شده، طوري القا كند كه فدراسيون كفاشيان نالايق است و فدراسيون دادكان لايق بوده، در حالي كه رئيس جديد سازمان تربيت‌بدني تحت‌تاثير اين خط و خطوط قرار نمي‌گيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار