بازدید 7266

اتحادیه عرب، یک نهاد دروغین در منطقه است

این نماینده مجلس دهم، گفت: اتحادیه عرب یک عروسکی است که در اختیار عروسک گردان ها از جمله رژیم صهیونیستی قرار دارد، این در حالی است که صهیونیست ها غده سرطانی منطقه محسوب می شود و کشورها باید تمام تلاش خود را برای نابودی آن صورت دهند.
کد خبر: ۶۰۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 19 July 2016
احد آزادی خواه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اتهام زنی دبیر کل اتحادیه عرب درباره نقش ایران در ایجاد تفرقه میان کشورهای اسلامی، گفت: یکی از آسیب های جدی نظام اسلامی، جهالت و حمایت افراطی سران کشورهای عربی در عرصه منطقه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ساختار اتحادیه عرب بر پایه دروغ و فضاسازی است، افزود: این اتحادیه اگر رویکرد و هدف واقعی برای حمایت از مسلمانان داشت، در مسئله بحرین، یمن و موضوعات دیگر به درستی عمل می کرد، اما شاهد هستیم که این نهاد به ابزاری برای عربستان و برخی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: اتحادیه عرب یک عروسکی است که در اختیار عروسک گردان ها از جمله رژیم صهیونیستی قرار دارد، این در حالی است که صهیونیست ها غده سرطانی منطقه محسوب می شوند و کشورها باید تمام تلاش خود را برای نابودی آن صورت دهند.

آزادی خواه گفت: به نظر من صهیونیست ها هیچ قدرتی برای مانور در منطقه ندارند، مگر اینکه سیاست های خود را از طریق ایادی خود در منطقه اجرایی و مطرح کند، که اتحادیه عرب یکی از این ابزارها است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: تمام مردم مسلمان به این موضوع آگاه شده اند که ورود جمهوری اسلامی به مسائل و موضوعات در نهایت موجب ایجاد آرامش و ثبات می شود و دور کردن ایران از این حوزه قطعا موجب هرج و مرج و ناامنی می شود.

وی گفت: اگر اتحادیه عرب به دنبال ایفای نقش منطقه ای خود است باید به دنبال تغییر رویکرد و استراتژی برخی کشورهای عربی از جمله بحرین و عربستان در عرصه داخلی و منطقه ای باشد.

آزادی خواه افزود: قطعا رویکرد جمهوری اسلامی نسبت به منطقه، نگاه وحدت آفرین و انسجامی است، اما غرب و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تنش در عرصه منطقه هستند.

دبیرکل اتحادیه عرب مدعی شد سیاست های ایران، وحدت اسلامی را مورد هدف قرار گرفته و زمینه ساز نزاع شیعه و سنی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم