بازدید 161346
بررسی انتخابات آینده در گفت‌و‌گو با دو چهره اصولگرا و اصلاح طلب؛

رهبر: روحانی و احمدی نژاد مناسب ریاست جمهوری نیستند/ زیباکلام: سردار سلیمانی و احمدی نژاد توان شکست روحانی را دارند

رهبر: بنده اگر الان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود فکر نمی‌کنم به آقای روحانی رأی بدهم، البته اینکه فرد دیگر که و چه باشد خیلی مهم است؛ احمدی‌نژاد حق اصولگرایی را ادا نکرد. من امیدی به ایشان ندارم، همان طور که عامه اصولگرایان امیدی به او ندارند/ زیبا کلام: اصولگرایان اگر می‌خواهند به قدرت بازگردند، باید یا سردار قاسم سلیمانی و یا احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدا معرفی کنند، چون در غیر این صورت هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ۹۶ نخواهند داشت.
کد خبر: ۶۰۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 15 July 2016
آینده جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی، تصمیمات این دو طیف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده، گزینه‌هایی که شانس پیروزی در انتخابات آینده را دارند، احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی و درس‌هایی که جناح راست باید از انتخابات مجلس دهم و ریاست جمهوری یازدهم بگیرد و آن را برای انتخابات سال ۹۶ به کار ببندد، محور گفت‌و‌گو با حجت الاسلام محمدتقی رهبر، رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم و امام جمعه موقت اصفهان و صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب و استاد دانشگاه تهران است.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار «تابناک» درباره اینکه اصولگرایان باید چه رویکردی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده در پیش بگیرند، اظهار کرد: در انتخابات مجلس دهم، اگر کل کشور را در نظر بگیریم، هرچند توفیق لازم به دست نیامد، باز هم اکثریت مجلس از آن اصولگرا‌ها شد.

وی افزود: انتظار ما این است که انسجامی بین گروه‌ها و کاندیداهای در معرض کاندیداتوری جناح اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده وجود داشته باشد که مبتنی بر این انسجام و همدلی از تعدد و تکثر پرهیز کرده و روی فردی که ویژگی‌های لازم را دارد، توافق کنند.

امام جمعه موقت اصفهان از اظهار نظر نسبت به آینده انتخابات، افرادی که در معرض کاندیداتوری هستند و نتایج احتمالی انتخابات سال آینده خودداری کرد.

وی درباره اظهارات اخیر «محمدرضا باهنر» مبتنی بر اینکه در شرایطی امکان حمایت اصولگرایان از آقای روحانی در انتخابات ۹۶ وجود خواهد داشت نیز تصریح کرد: بنده اگر الان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود فکر نمی‌کنم به آقای روحانی رأی بدهم، البته اینکه فرد دیگر که و چه باشد خیلی مهم است.

حجت الاسلام رهبر دلایل خود درباره اینکه «روحانی» نمی‌تواند کاندیدای جریان اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد را این گونه مطرح کرد: بالاخره آنچه از ایشان و دولتش برای مهار تورم و بیکاری، حل مشکلات مردم، رسیدگی به مسائل فرهنگی و... انتظار می‌رفت محقق نشد، البته خوبی‌هایی هم وجود داشت که منکر آن نیستیم، ولی در هرحال باید منتظر نظر مردم بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است اصولگرایان از «احمدی‌نژاد» در انتخابات آینده حمایت کنند، گفت: خیر، احمدی‌نژاد حق اصولگرایی را ادا نکرد. من امیدی به ایشان ندارم، همانطور که عامه اصولگرایان امیدی به او ندارند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم ادامه داد: ایرادات زیادی از جمله درباره دفتر احمدی‌نژاد، رفتارش در دوران ریاست جمهوری و همچنین نزدیکی به مشایی بر او وارد است و لذا بنده فکر می‌کنم، آقای احمدی‌نژاد هم نمی‌تواند گزینه مورد نظر جریان اصولگرا در انتخابات آینده باشد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه فکر می‌کنید اگر احمدی‌نژاد کاندیدا بشود، شورای نگهبان او را تأیید صلاحیت خواهد کرد یا خیر، گفت: ساز و کار تأیید یا رد صلاحیت کاندیدا‌ها در اختیار شورای نگهبان است و برای پاسخ به سئوال در مورد تأیید و یا رد صلاحیت کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده باید منتظر نظر شورا در این خصوص باشیم.

اما آینده جریان اصلاح طلبی و اقدامات احتمالی و رفتار انتخاباتی که این طیف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده از خود بروز خواهد داد را با صادق زیباکلام مطرح کردیم. وی در پاسخ به این پرسش تابناک عنوان کرد: همان طور که در انتخابات مجلس دهم اصلاح طلبان به سمت اصولگرایان میانه رو و طرفداران دولت دست دراز کردند و نتیجه نسبتا مطلوبی به دست آمد، فکر می‌کنم در انتخابات پیش رو هم اگر چنین توافقی داشته باشند، پیروز خواهند شد.

وی افزود: تجربه نشان داده که اصلاح طلبان تا الان مورد اقبال مردم هستند، اما ممکن است در آینده به نحوی رفتار کنند که زدگی در مردم ایجاد شود و رأی خود را از آنان بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سؤالی در مورد اظهارات اخیر «محمدرضا باهنر» مبتنی بر اینکه در شرایطی امکان حمایت اصولگرایان از آقای روحانی در انتخابات ۹۶ وجود خواهد داشت، تأکید کرد: اینکه روحانی کاندیدای جریان اصولگرا باشد، محتمل است. قطعا آنچه مورد نظر آقای باهنر است، مد نظر جریان اصولگرایان میانه رو نیز خواهد بود؛ اما اصولگرایان تندرو، طرفداران احمدی‌نژاد و جبهه پایداری هیچگاه حاضر به حمایت از روحانی نیستند.

وی افزود: آنچه باهنر می‌گوید، تکرار ائتلاف است که میان اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان میانه رو اتفاق افتاد. البته هدف اعلام نشده دیگر آقای باهنر از رفتن به سمت روحانی این است که تصور می‌کنند هرچه اصولگرایان به او نزدیک شوند، فاصله روحانی با اصلاح طلبان تندرو بیشتر خواهد شد.

زیباکلام نظرش را در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد و اینکه احتمال دارد اصولگرایان برای انتخابات آینده وی را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود برگزینند یا خیر، این گونه بیان کرد: اصولگرایان اگر می‌خواهند به قدرت بازگردند باید یا سردار قاسم سلیمانی و یا احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدا معرفی کنند، چون در غیر این صورت هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ۹۶ نخواهند داشت.

وی سردار سلیمانی و احمدی‌نژاد را تنها کسانی خواند که می‌توانند روحانی را به چالش بکشند و رقابت‌های انتخابات ریات جمهوری آتی را جدی‌تر کنند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: البته انتخاب سردار سلیمانی یا احمدی‌نژاد به عنوان کاندیداهای مورد نظر جریان اصولگرا تصمیمی بسیار دشوار است، چون چنین انتخاب‌هایی مشکلات و مسائلی را برای اصولگرایان به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه اصولگرایان اگر احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدا انتخاب کنند، باید پاسخ بدهند که چطور با عملکرد عجیب هشت ساله‌اش، وی را مورد حمایت قرار داده‌اند، یادآور شد: البته می‌دانیم که همه اصولگرایان چنین نظری ندارند، بلکه جریان تندروی اصولگرا هیچ مشکلی با احمدی‌نژاد ندارند، ولی اصولگرایان معتدل و میانه رو تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند مساله بازگشت احمدی‌نژاد را جدی بگیرند.

زیباکلام در عین حال تاکید کرد: مساله تائید احمدی‌نژاد بستگی به این سئوال دارد که اصولگرایان می‌خواهند به قدرت بازگردند یا خیر؟ اگر احمدی‌نژاد به وزارت کشور برود و ثبت نام کند، معنایش این است که به او چراغ سبزی برای ثبت نام نشان داده شده است.

وی در خصوص شرایط سردار سلیمانی نیز گفت: در مورد ایشان می‌دانیم که به هیچ عنوان مسأله رد صلاحیت مطرح نیست و البته از سوی همه اقشار اصولگرا نیز مورد قبول و تأیید هستند. اما مشکل اساسی این است که به فرض پیروزی سردار سلیمانی در انتخابات، باید بدانیم که سیاست خارجی ایران در آن زمان نسبت به سیاست خارجی دوران روحانی ۱۸۰ درجه متفاوت خواهد بود و به شرایطی شبیه به سال‌های ۸۴ تا ۸۸ بازخواهیم گشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب که پیشتر در اظهارنظری گفته بود در شرایطی خاص برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اگر ظریف کاندیدا شود، نسبت به روحانی بهتر خواهد بود، در این باره توضیح داد: حرف من این است که اگر سردار سلیمانی یا احمدی‌نژاد کاندیدا شوند، شرایط انتخابات نظیر سال ۸۴ و ۸۸ خواهد بود در این شرایط ظریف و یا حتی عارف گزینه‌های مقبول و محبوب تری نسبت به روحانی خواهد بود.

وی افزود: در چنین شرایطی اگر احمدی‌نژاد کاندیدا شود سعی خواهد کرد که انتخابات را دو قطبی خودش را ناجی ملت و روحانی را گزینه سرمایه داران و مفسدین معرفی کند، در این شرایط دوقطبی من اعتقاد دارم که آقای ظریف نسبت به آقای روحانی از محبوبیت بیشتری برخوردار است و حتی ممکن است این شرایط در مورد عارف هم صدق کند.

زیباکلام با اشاره به اینکه در صورت حادث شدن چنین شرایطی شاید به نفع اصلاح طلبان باشد که خیلی اصراری بر روی آمدن روحانی نداشته باشند، تصریح کرد: البته اگر فضا دوقطبی نشود، به نفع مملکت است که آقای روحانی رئیس جمهور باقی بماند، چون قدرت مدیریت او به مراتب نسبت به گزینه‌هایی که نام برده شد، بیشتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۹۳
انتشار یافته: ۱۷۳
یک آواز در دستگاه شور"تو ما را بیچاره کرد ی دل ای دل دل ای دل تو قانون چطوری خوردی را اجرا نکردی دل ای دل دل ای دل تو ما را سرکار گذاشتی دل ای دل دل ای دل ..."
زیبا کلام ادم ساده لوحی است.
همیشه توی این مملکت بدخواهان کم نبوده اند. هر کس بخواهد کمی محبوبیت بدست بیاورد سریع میخواهند سرکوبش نمایند. مثل آقای خاتمی
این آقای معلوم الحال چرا اینقدر اصرار دارد که نام سردار سلیمانی را بر زبان بیاورد
این حجت الاسلام اصلا متوجه نیست وفرق روحانی واحمدی نژاد را نمیداند
احمدی نژاد برای مردم خوب بود
بالاخره نفهمیدیم نظر آقای زیبا کلام چیست چون هرروز یک حرف میزند
سردار را وارد بازی های سیاسی نکنید
رهبر / منظورتان آیت اله خامنه ای است یا شخص دیگری می باشد .
این زیبا کلام بد جوری سنگ احمدی نژاد را به سینه می زند
به احتمال قریب به یقین مردم از هر دو جناح زده می شوند .
پاسخ ها
ناشناس دیگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
وقتی عامه مردم برای خود رئیس جمهور انتخاب میکنند بهتر از این نمیشود
اصلاحات و اصولگرایی مرد اصلاحات در سال 84 و88 و اصولگرایی در سال 92 و 94 دیگه کسی که از زیر سایه این دو حزب بیاد رای نمیاره چون مردم زده شدن از سیاسی بازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
به نظرم اصلاحات در سال 92 و 94 دوباره زنده شد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
اصول گرایی 76 مرد ولی اصلاحات هنوز زنده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سید چه ربطی داشت حرفت؟؟؟؟
با سلام و درود لطفا پاي سردار سليماني را به رياست جمهوري باز نكنيد و وجهه اش را خراب ننماييد. براي خودتان بازيگر ديگري را انتخاب كنيد لطفاً.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
شخصیت ایشان مبرا از آن است که خود را درگیر بازی های باندی و قدرت طلبانه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
ایشون این همه سلفی اینور اونور گرفته تا وجهه ای بسازه و بیاد رئیس جمهور بشه. حالا شما می فرمایید وجهه اش را خراب نکنید؟
کیان
| Germany |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
لطفاً شان این انسان با اخلاص را با صحبتهای سیاسی و خاله زنک بازی مخدوش نکنید.
جناب آقای رهبر!
نظر اصولگرایان مهم نیست، نظر مردم مهم است.
دقت کنید دچار خطای محاسباتی انتخابات مجلس نشوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
ولی در هرحال باید منتظر نظر مردم بود. ...
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
ضمن تایید نظر این هموطن محترم ،به نظر میرسد
این آقایان هنوز از توهم خود ساخته خارج نشده اند
ناشناس دیگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
همچنین نظر اصلاح طلبان مهم نیست نظر مردم مهم است
این چه طرز تیتر زدنه ...
تصور کردیم منظورتان از رهبر ، مقام معظم رهبری است
سلام بر تابناك عزيز لطفا خبر فوق را دوپهلو نشر ندهيد
بازگشت احمدی نژاد و تائید آن توسط شورای نگهبان
خواهشاً با کلمات بازی نکنید
روحاني مناسب هست خيليم هست. خجالت بكشيد از اين شيطنتا
چیه یکی دیگه از برجامها ی مد نظر دولت و بیگانگان درگیر کردن قاسم در انتخابات است ........
خودمونیم. این زیبا کلام واقعا بیسواده.
تو نظرسنجی مسخره تون درباره دستاورد برجام گزینه خروس قندی رو هم اضافه کنین
اصول گریان به اصطلاح‌ تندرو چگونه از کسی حمایت می کنند که او کسی را برای ریاست جمهوری اصرار و پیشنهاد می کرد که رهبری حتی برای معاون اولی مناسب نمی دید؟
واقعا این تیتر یک تیتر غیر حرفه ای و
این اقای زیبا کلام در انتخاب گزینه های ریاست جمهوری هرچیزی را مد نظر قرارداد الا توان علمی و مدیریتی یک رییس جمهور را
اگر گزینه ها همین ها باشند به قول زیبا کلام
روحانی مدیریت بهتری دارد
تابی شیطنت نکن...
زیبا کلام چرت وپرن میگه
آقاي زيباكلام عزيز
اگر روحاني به نفع ظريف يا هر كس ديگريكنار بره درست مثل سناريو محمد خاتمي و موسوي ميشه
اين آقا يا اصلا نميفهمد يا خودش را زده به نفهمى.
کاروزندگی سیاسیون ماخلاصه شده درپیش گوئی نیت خوانی وردیف کردن یک سری حرف های ابتدائی وبشدت تکراری
نظر شما ملاك انتخابات دهها ميليون نفر نيست، در انتخابات اخير همفكران شما به ان سي نفري كه انتخاب شدند راي ندادند
تا امروز از سخنرانیها و مقالات و نوشته های زیباکلام استقبال میکردم اما با این مصاحبه و آوردن سردار سلیمانی عزیز به سطح پایین انتخابات ریاست جمهوری و محدود کردن علاقمندان ایشان به اصولگرایان و تازه فرض اینکه ایشان قبول کردند و انتخاب هم شدند ، دیگه اعتقادی به فهم و بینش زیباکلام ندارم.
روحانی اگر همین الان کاندید شود حداقل ۶۵ درصد آرا را دارد
آقای زیبا کلام شما که خیلی مدعی هستی چرا اینقدر آبکی تحلیل میکنی
زیبا کلام سعی کرده اصولگرایان را به اشتباه بندازه
کاش بجای روحانی بودم و بدترین مردم به من رای نمیداد
سردارسلیمانی اگر وارد سیاست شود شخصیت او زیر سوال می رود
برای ما کرمانشاههیهاکه هرکس بیاد تفاوتی نداره
سلام
این جور بازی با کلمات کار خوبی نیس؛ برازنده تابناک نیس
اگر توانستین مسکن که مال قشر ضعیف جامعه است ارزان کنید در همه جا موفق عمل کردین واحاد جامعه با شماست
آقای محمدتقی رهبر با آنچه از ایشان در فضای مجازی از ایشان نقل می شود اگر درست باشد شایستگی اظهار نظر را ندارند و نظرشان منحصر به خودشان است
با سلام
دوستان،برادران لطفا با دقت بیشتری تیتر بزنید
یا علی
تیتر تون رو اصلاح کنید
نظرسنجی گذاشتی بزرگترین دستاورد برجام چیه اما تو گزینه ها عبارت "تقریبا هیچ" رو نذاشتید! مهندسی شده نظرسنجی نکنید!
درست تیتر بزن تابناک جان..
مرگبر شما چرابا احساسات مردم بازی میکنی
این چه نوع تیتر زدنیه ..
حیفه سایت خبری شما که با این شیطنت در انتخاب تیتر مخاطبین هوشمند رو (که بیشتر خواننده های تابناک رو شامل میشن) از شما نا امید کنه
باز هم این دکتر افاضه کرد.
نمي توني تو تيتر خبر بگب محمد تقي رهبر !!!!!
آقای زیبا کلام زیاد حرف میزند یکیشان درست نیست
اقای دکتر زیبا کلام
نظر سیاسی من بروی شما کاملا تغییر کرد
این یک واقعیت است که قشر کثیر جامعه که به دکتر روحانی رای دادند اصلاح طلب نبودند
بله اعتدال گرا بودند( قشر نخبه کشور از بازی های چپ و راست خسته شدند و بفکر پیشفرت هستند نه بازی های کودکانه)
به خدا خجالت دارد
فقط روحانی
خواهشا دیگر سردار سلیمانی را آلوده سیاست بازی نکنید هر چیز بجای خود نیکوست
یه طوری تیتر زدین من فک ردم..مقام معظم رهبری گفتن....والا
جناب محمد تقی رهبر به شما توصیه می کنم اینقدر با اطمینان حرف نزنید
جناب محمدتقی رهبر شما از اولم به روحانی رای ندادی که الان بخوای رای بدی. صدبار دیگه هم روحانی کاندید بشه بازم رای من روحانیه.
"وی سردار سلیمانی و احمدی نژاد را تنها کسانی خواند که می توانند روحانی را به چالش بکشند و رقابت های انتخابات ریات جمهوری آتی را جدی تر کنند."
بنظر بنده اگر چراغ سبزی هم در کار نباشد، احمدی نژاد برای به چالش کشیدن نظام هم که شده به میدان می آید
ننویسید رهبر .بنویسید محمد تقی رهبر .شیطنت نکنید
آقاى محمدتقی رهبر آقاى احمدى نژاد كه ٨٠٠ ميليارد دلار را تنها نابودنکرد
آقای محمدتقی رهبر مگر شما چه کسی هستی که در مورد آقای روحانی رییس جمهور محبوب نظر میدهی،!!
هیچ کس قادر به شکستن اراده مردم در انتخابات اینده نخواهد بود
اصولگرایی و اصلاح طلبی چی ؟؟؟؟+
خیلی تیتر زشتی انتخاب کردید.
اصلاح طلبان با ذکر نام سردار سلیمانی بدنبال خراب کردن وجهه ایشان هستند وگرنه مشخص است که سردار هرگز کاندیدای انتخابات نخواهد شد
نفرین بر مکر و تزویر...............
زنده باد اصلاحات.تنها راه نجات ایران اصلاحات است...نه به عنوان یک جناح سیاسی، به عنوان یک تفکر...
سلیمانی قصد کاندیداتوری نداره ....
معلوم نیست اینبار(خرداد سال آینده) دیگر برای مردم چه خوابی دیده اند!!!؟.
می دانستید اینگونه تیترها برای فریب خوانندگان به خواندن یک مقاله کار روزنامه های زرد است؟!!
اصول گرایان با هلشمی وزیر بهداشت کنونی میان
من را به اشتباه انداختید
این زیبا کلام ازخودش خبر در بکنه
تابناک تیتر را اصلاح کنید
تیتر میزنی,دو پهلو نزن تابناک
احمدی نژاد هیچ کاری به جز بد بختی برای مردم نکرد
صد رحمت به احمدی نژاد خیلی وضعیت بهتری داشتیم
لطفا نام آقای رهبر را در تیتر خبر کامل ذکر کنید تا شبهه ایجاد نکند!
اقای زیبا کلام همچین نظر میده انگار چامسکیه شما چکار به سردار سلیمانی داری اخه
سایت شما هم در تطهیر احمدی نژاد واین نوع تفکر عجیب خودکشی می کنید
تیتر اشتباه است
سلام...خدا قوت...دوستان گرامی ..کاربران عزیز ..این پیام را به ریاست جمهور امریکا و اسرائیل . بفرستید ..دست از نسل کشی و قتل و غارت مردم جهان بردارند و گرنه لحظه به لحظه دارند به مرگشان نزدیک میشوند...اللهم عجل لولیک الفرج...ظهور اشکار حضرت مهدی عج با یاران واقعی ایشان در راه هست......به این پیام اهمیت داده ..و منتشر نمائید به سمع و بصر همه برسد..با کمال تشکر..سرباز جانباز و جان بر کف اقا (حضرت مهدی عج) سید هادی علوی تفتی ..ایران .
من به روحانی رای می دهم
خدا نیامرزد این زشت کلام را .....
تيتر انتخاب شده و درج كلمه رهبر : به جاي حجت الاسلام محمد تقی رهبر كمي شيطنت آميز به نظر ميرسد .
واقعا آوردن نام سردار سلیمانی در کنار احمدی نژاد، جفا به این سردار بزرگ میباشد
باز هم شانسی نخواهند داشت چون مردم افراد مردمی می خواهند نه حزبی
فقط محمدتقی رهبر
سلام من از طرفداران دولت فعلی نیستم ولی اگر یک بار دیگه احمدی نژاد رییس جمهور شود واقعا ایران تا مرز نابودی خواهد رفت
لطفا اسم کامل ایشان را نقل کنید تا شائبه ای ایجاد نشود.....
آقایمحمدتقی رهبر لطفا از طرف بقیه حرف نزنید و از قول خودتان بگویید . مردم و یا اصولگرایان وکیل و وصی نمی خواهند
سردار سلیمانی مرد بزرگی است اودر برابر احمدی نژاد قرار ندهید
مردم از هر دو جناح خسته شده اند
تابناک مثل یک خبرگزاری با شرف خبر رسانی کن ..
شتر در خواب بيند پنبه دانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجای کار روحانی ایراد داره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب محمد تقی رهبر
تنها معجزه شورای نگهبان می تواند جریان بدون پشتوانه مردمی اصولگرایی را یاری نماید
آقای محمدتقی رهبررهبر شما سخنگوی مردم هستید ؟!!! یا خط دهنده مردم هوشیارند ...
لطفا تیتر را تغییر داده و به جای کلمه رهبر کلمه محمدتقی را جایگزین نمایید
رقابت بین دولتهای اصولگرا و اصلاح طلب هم دقیقا مثل کودتای ترکیه نمایشی و مزخرفه
جناب تقی رهبر. چه جور سیاستمدار هستید که تحلیل سیاسی ندارید
حجت الاسلام رهبر شما بیا کاندید شو...شما خوبی
مگه قحط الرجال شده تو ایران؟!!! همش اسم دو یا سه نفر مطرحه از چند سال پیش !!!
اگر شورای نگهبان احمدی نژاد را رد صلاحیت نکند، بی شک ایشان بالاترین رأی را به خود اختصاص خواهند داد.
در حالی که یک سال مانده به انتخابات و این کشور فقط نیاز به کار و فعالیت دارد تا اینهمه عقب مانده گی را جبران کند از طیف روحانیت بعید است که مردم را از الان درگیر این مباحث کند از ایشان باید پرسید همه چیزمان درست شده مثلا شما در شغل و وظیفه تان که یکیش معنویت افراد است موفق بودید که حالا روحانی موفق نبوده و شما به ایشون رای نمیدی
؟!!!!!



/
این چه وضع تیتر زدنه
متاسفانه هرکه از راه میرسد دانسته یا ندانسته ، چیزی را میگوید
شما چکاره هستید که اینقدر قطعی حرف می زنید
در مجلس دهم مردم به اصولگرایانی رای دادند که از برجام حمایت می کردند
با سلام اقای محمدتقی رهبر چه سمتی دارد
تیتر تون کمی حرف داره
محمدتقی رهبر کیه؟
در عجبم از مردمی که زیر شلاق ظلم و ستم و بی عدالتی زندگی می کنند و بر حسینی (ع) می گریند که آزادانه زیست !!!
سردار سلیمانی نمیاد. کارهای مهم تری داره.
اقای محمدتقی رهبراحمدی نژادبرای طیف شما که حامی سرسختش بودیدبدنبوددرست است که کشوررانابودکردمردم رابیچاره کردولی جیب خیلیا راپرکرد
معمار کبیر انقلاب می فرمدند: من خادم ای ملت هستم.
به نظر من هیچ کدام اینهایی که در بالا نظر دادند به فکر مردم نیستند .
آقای محمدتقی رهبر نمیدانم این چه برداشت و تحلیلی است که شما ابراز میدارید سردار فرمانده است نه سیاستمدار
به احمدی نژادرای میدم اگه بیاد
این فیلمها دیگه قدیمی شده نوح نبی بیاد دیگه این وضعیت را درست نمیکنه چه برسه به سردار سلیمانی
شما عده ای نشسته ای و کاندیدها را با سیاسیون چپ و راست و اصلاحاتی میسنجید که فلانی بیاید با اصولگرا خوب نیست و اگر فلانی بیاید راست سنتی آن را پسند نمیکند
ما سرخوشیم به داشتن سرداری مثل سلیمانی و به او افتخار می کنیم
لطفا از مشابهت کلمه ها برای جلب توجه استفاده نکنید لااقل از شما بعیده
از آقای زیبا کلام چنین اظهار نظری هم بعید وهم عجیب است!
آوردن اسم سردار سلیمانی در این درگیریهای سیاسی فقط برای ایجاد اختلال در فعالیتهای ارزشمند وی در خاورمیانه است
آقای خبرنگار، شما اخلاق حرقه ای خبرنگاری را زیر پا گذاشته اید.
آقای محمدتقی رهبر شما قیم مردم نیستید
بنظر میرسد اصولگرایانی مثل ایشان پیام مردم را در دو انتخابات اخیر دریافت نکرده اند.
قطعا جمهوریت نظام در سایه اسلامیت آن ، تضمین حاکمیت اکثریت مردم بر سرنوشت خود است.
تعداد آرای احمدی نژاد و سلیمانب رویهم از آرای قالیباف هم کمتره
هیچ کس دیگه به احمدی نژاد رای نمیده.
سردار سلیمانی و احمدی نژاد توان شکست روحانی را دارند
روحانی انتخاب مردم است وسعی نکنید مخالف خواست مردم حرکت کنید . با آقای ناشناس موافقم
فقط روحانی
جناب زیبا کلام خوب برای خودشون سناریو می نویسند
فقط احمدی نژاد
این چه تیتری است
اقای محمدتقی رهبر تو چه کاری که برای کاندید تصمیم می گیری کسی به حرفت پیاز ریز نمی کند
اين زيبا كلام هم خودشو نخود هر آش مي كنه
شتر در خواب بيند پنبه دانه گعي قپ قپ كند گه
با سلام تا زمانیکه اصول مدیریتی کشور بر اساس شایسته سالاری و بدور ار رفیق بازی و باند بازی نشود فرقی بین این و آن نیست
باسلام
لااقل دکتر احمدی نژاد برای مردم خوب بود قبض برق و گاز اینقدر سرسام آور نبود بیکاری ایقدر شدت نداشت
در تیتر اول نام رو کامل بنویس
در ایران چند چیز است که نتیجه آن قابل پیش بینی نیست. دو مورد آنها یکی نتیجه فوتبال تیم ملی است، مورد دوم نتیجه انتخابات.
در ایران چند چیز است که نتیجه آن قابل پیش بینی نیست. دو مورد آنها یکی نتیجه فوتبال تیم ملی است، مورد دوم نتیجه انتخابات.
فیش حقوقش چند است؟
انتخابات 96 ریاست جمهوری با حضور درصدی اندکی از مردم تهران برگزار خواهدشد. لطفا سانسور نکن
رای ما خاتمی !
خودمان را گول نزنیم
احزاب در ایران واقعی نیستند
خودمان را گول نزنیم
احزاب در ایران واقعی نیستند
این چه وضع تیتر زدنه ، در نگاه اول فکر کردم حضرت اقا فرمایش دادند
این فرد اصلا چه کاره است که بخواهد در باره روحانی حرف بزند . روحانی منتخب ملت است . افراطیون بدنبال رانت خواری مجدد هستند .و ناراحتند که از اتوبوس پایین آورده شدند
هر کس فقط حق یک رای دارد .
طبق قانون سمت و سو دادن به رای بقیه جرم است
به امید خدا سردار عزیز سلیمانی کبیر رئیس جمهور ایران است
اینقدر مقلطه سیاسی نکنید و به بهانه های واهی پای احمدی نژادها را به پای میز سیاسی دوباره باز نکنید و مسائل را آنقدر کشدار نکنید
شعار هر چی مرده احمدی بر میگرده
شعار هر چی مرده احمدی بر میگرده
من از اصولگرا و اصلاحت خسته شدم
به کسی بغیر از این دو حزب رای میدم
والسلام
بخواهی نخوهید روحانی رئیس جمهوره
روحانی کاری نکرده که رای بیارود ولی اگر اصولگراها به اجماع نرسند ممکن است متاسفانه روحانی دوباره رای بیاورد
آقایانی که طرافدار دولت نهم و دهم هستند 99 درصدشان فقط به خاطر بالا بردن یارانه هاست ولی اینها نمی دانند که وقتی یارانه بالا میرود از اونور قیمت کالا ها دها برابر افزایش پیدا میکنه فکر نکنید تمام روسای جمهور ایران نمی تونستن یارانه ها رو بالا ببرند چرا میتونستند خوبشم میتونستند ولی فکر مردم بودن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل