بازدید 3986
۳

«بیوتروریسم» به کمیسیون امنیت ملی رسید

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی موضوع «بیوتروریسم» با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: ایران از قربانیان تروریسم به شمار می‌رود و ما 17 هزار نفر شهید ترور دادیم و همیشه مد نظر تروریسم دولتی بوده‌ایم.
کد خبر: ۶۰۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 02 July 2016
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی موضوع «بیوتروریسم» با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: ایران از قربانیان تروریسم به شمار می‌رود و ما 17 هزار نفر شهید ترور دادیم و همیشه مد نظر تروریسم دولتی بوده‌ایم.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دستور دبیر شورایعالی امنیت ملی برای پیگیری موضوع ترور بیولوژیک، اظهار داشت: قبلاً راجع به بیوتروریسم در کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی کارهایی انجام دادیم، گزارش‌هایی هم دریافت کردیم و مسئولانی با حضور در کمیسیون، توضیحاتی در این زمینه مطرح کردند اما در دوره نهم مجلس شورای اسلامی نتوانستیم این کارها را به نتیجه برسانیم.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی اتفاقاتی که اخیراً افتاده، قصد دارد موضوع «بیوتروریسم» را با حضور مسئولان مربوطه مورد رسیدگی قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: ما «بیوتروریسم» را ابزار نوین تروریسم بین‌المللی و تروریسم دولتی می‌دانیم که مورد حمایت آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌هاست لذا ضرورت دارد به این مسئله ورود و آن را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: ورود کمیسیون امنیت ملی به موضوع ترور بیولوژیک با چند هدف خواهد بود، اولین هدف تبیین خود موضوع است، باید همه مدیران و مسئولان کشور که در خطر این امر هستند، کاملاً‌ با موضوع آشنا شوند، هدف دوم پیش‌بینی راه‌های پیشگیری و جلوگیری از این موضوع است، چرا که ایران از قربانیان تروریسم به شمار می‌رود، ما 17 هزار نفر شهید ترور دادیم و همیشه مد نظر تروریسم دولتی که مورد حمایت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست، بوده‌ایم.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تبیین موضوع و اقدامات لازم برای جلوگیری از «بیوتروریسم» تلاش خواهد کرد، انشاءالله در نشست‌های آتی کمیسیون رسیدگی به این موضوع در دستور کار خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
با سلام و احترام
دوستان عزیز برای ورود به مسئله حداقل 20 سالی تاخیر دارند. ولی همین که به فکر افتاده اند جای تقدیر دارد. در ضمن هدف اصلی بیو تروریسم عموم شهروندان هستند نه مسئولان نظام. یعنی اگر تا حالا برای حفاظت مسئولان از این تهدید تمهیدات جدی و موثری نداشته ایم که دیگر نمیدانم چه باید گفت.
و من الله التوفیق
هشدار و در واقع اعلام خطر مدتها بالفعل: رژیمهای آمریکا و انگلیس (شامل پشت پرده و روی پرده) تنها با عوامل زیستی افراد را مورد حمله قرار نمی دهند بلکه آنان علاه بر عوامل زیستی و فن آوریهای شناخته شده با انواع فن آوریهای پیشرفته و ناشناخته، انواع دستگاهها و مواد را در مقیاسهای نانو، میکرو و ماکرو از طریق انواع غذاها، انواع نوشیدنی ها، گرد و غبار، انواع پوشاک، معاینه پزشکان، انواع دارو ها و تجهیزات پزشکی، بهداشتی از جمله دستگاههای اندازه گیری فشار خون و ضربان سنج قلب، فریم چشم پزشکی، وسایل و تجهیزات دندانپزشکی و غیره، انواع مبل، صندلی، انواع دستگیره ها همچون در، شیر آب، اتومبیل، کیسه های پلاستیکی فروشگاهها و غیره، میزها، انواع کلیدها، موس کامپیوتر، انواع هدفونها، کفشها، دمپائی ها، تجهیزات و وسایل حمام از جمله شبکه آب شهری، خود تراش، شامپو، صابون، حوله، توالت و تجهیزات آن، انواع خدمات شهری از جمله در رستورانها، فروشگاهها، کتابخانه ها، بانکها و غیره، انواع دستگاههای دیجیتالی از جمله مبایلها، دوربینها، و غیره، انواع سقف های کاذب و فضاهای خالی در مکانهای گوناگون ازجمله منازل، کافی نت ها، انواع محصولات و خدمات ساختمانی، انواع ارتباطات از جمله دست دادن، در آغوش گرفتن در دیدار دیپلماتها، ضربه انگشتان دست به سر شانه، هر گونه تماس دست یا ارنج با بدن بویژه ضربه زدن، تله گذاری از طریق شاخ و برگ درختان یا گیاهان حتی از طریق جراحت، تزریقات معمولی یا میکروسکوپی و بسیاری چیز های دیگر در سیستم های گوناگون بدن همچون، پوست، مو، سیستم عصبی، بینائی، شنوائی، بویائی، ریوی، گوارشی، قلب و عروق، ادراری، عضلانی، اسکلتی و توسط نیروهای بسیار فروان و حرفه ای خود، وارد و نصب نمایند و روی بدن اثر گذاری بکنند آنچنان که چشمان فرد را تبدیل به دوربین فیلم برداری آنان و گوشهای فرد را تبدیل به میکروفن آنان و زبان فرد را در اختیار آنان قرار می دهند
خودتون بیو تروریسم هستید! نیازی نیست آمریکا هزینه کنه. چند در صد مواد غذایی تون سالمه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی