بازدید 7524
۱
گزارش

آگهی کلاس 300هزارتومانی رییس قبلی کمیته حقوقی فدراسیون!

تلاش تابناک برای یافتن مجوزی از سوی فدراسیون فوتبال برای برگزاری چنین کارگاه های آموزشی تا این لحظه بی نتیجه مانده است و هیچ سندی دال بر اعطای چنین امتیازی دیده نشده و فدراسیون نیز توافقی با هیچ موسسه یا شرکت نداشته است. باید منتظر ماند و واکنش کمیته های آموزش و حقوقی فدراسیون در این زمینه را دید.
کد خبر: ۶۰۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 02 July 2016
به تازگی یک آگهی عجیب در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مرتبط با مسایل حقوقی و فوتبالی دیده شده ، که شبهه برانگیز است.

به گزارش تابناک ورزشی، در این آگهی که تصویر آن را در زیر می بینید رییس برکنارشده یا مستعفی کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال با همکاری یک موسسه یا شرکت اقدام به تبلیغ برای جذب متقاضی جهت شرکت در یک دوره و کارگاه آموزشی بنام «الزامات حقوقی فوتبال» نموده است.

آگهی کلاس 300هزارتومانی رییس قبلی کمیته حقوقی فدراسیون!

در متن این آگهی یک شرکت یا موسسه با اعلام تنها یک شماره کارت(!) خواستار واریز مبلغ هنگفت 300هزار تومان جهت ثبت نام متقاضیان شده است تا پای صحبت های هوشنگ نصیرزاده بنشینند. نکته جالب اینکه این موسسه هیچ مجوز معتبری مبنی بر اجازه رسمی از تشکیلات فعلی فدراسیون فوتبال ایران در این زمینه ارایه نداده است.

در این آگهی نصیرزاده عضو کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون و کارشناس برنامه نود معرفی شده است که بعید است بدون موافقت و اطلاع نصیرزاده بوده باشد. با اینحال نکته ابهام برانگیز دیگر جایی است که نصیرزاده در یک مصاحبه علنی بعد از کنار رفتن از ریاست کمیته حقوقی بعد از انتخاب تاج، به صراحت اعلام کرده بود که در این کمیته به عنوان عضو نمی ماند:« استعفایی در کار نیست، من برکنار شده ام و استعفا لازم نیست. همین جمع کردن وسایل و رفتن از اتاق هم پیام دارد... همه می دانند وقتی رئیس یک کمیته را به یک عضو تبدیل می کنند، آن رئیس کمیته نخواهد ماند. از این قبیل برخوردها بارها و بارها در فدراسیون فوتبال انجام شده و کسی که تنزل داده شده در فدراسیون فوتبال نمانده است...»

 هنوز مشخص نیست آیا نصیرزاده برخلاف کفته خودش عمل کرده و عضویت در کمیته حقوقی بعد از تنزل از ریاست را پذیرفته یا اینکه این آگهی با عنوانی جعلی، مدرس کلاس را تبلیغ کرده است.

به هر ترتیب تلاش تابناک برای یافتن مجوزی از سوی فدراسیون فوتبال برای برگزاری چنین کارگاه های آموزشی تا این لحظه بی نتیجه مانده است و هیچ سندی دال بر اعطای چنین امتیازی دیده نشده و فدراسیون نیز توافقی با هیچ موسسه یا شرکت نداشته است. باید منتظر ماند و واکنش کمیته های آموزش و حقوقی فدراسیون در این زمینه را دید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
از این فدراسیون جدید هم آبی گرم نمیشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر