بازدید 34648
۸

بیانیه شدیداللحن علیفر در مورد شوخی «دولاب»

در مورد من و همیشه مطرح بودن من راهی ندارید جز اینکه در شعله های اتش بخل و حسادت خود بسوزید و خاکستر شوید. در پایان از همه هواداران و دوستانم که به طرق مختلف حمایت خود را از حق و حقیقت اعلام کرده اند تشکر و قدردانی می کنم.
کد خبر: ۵۹۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 16 June 2016
علیرضا علیفر موضعی عجیب و غریب در مورد شوخی ای که با او شده گرفت. گزارشگر پر سروصدای این روزهای تلویزیون که به صورت معمول از خود جنبه بسیار زیادی نشان می داد و البته گفته بود که شوخی انجام شده ناراحت اش نکرده حالا یک بیانیه تندی در مورد شوخی ها با خودش داشته است.

به گزارش عصرایران، علیفر در این بیانیه البته بالحنی که انتظار نمی رفت امیردولاب را نشانه رفته و گفته که این کارها به خاطر حسادت آن پسر جوان بوده است. او در بیانیه تندش اشتباه در مورد استفاده از منبع غیرقابل اعتماد را نادیده گرفته و بیانیه را صادر کرده.

باسلام، ادب و احترام به همه کسانی که وجودشان عاری از بخل و حسادت است. انتقادات گسترده اخیر از من آن هم به خاطر اشتباهی که اصلا ربطی به 90  دقیقه گزارش بازی نداشته و حاصل شهرت طلبی یک جوان بوده که حسرت این را داشته که نامش روی آنتن تلویزیون گفته شود نشانگر بی چون و چرای دو مورد است:

اول اینکه علیفر در حال حاضر مطرح ترین و مورد توجه ترین فرد جامعه فوتبال کشور است و دوم اینکه بخل و حسادت ناجوانمردانه نارفیقان از موفقیت ها و همیشه مطرح بودن های من باعث شده تا از کاه، کوه بسازند و تاسف به حال رسانه هایی که با از یاد بردن رسالت خود با کسی مصاحبه می کنند که با کار خلاف و غیر اخلاقی و دست بردن در یک سایت بین الملی به دنبال شهرت طلبی است و تاسف افزون تر برای همکارانی که ناجوانمردانه در برنامه های رادیو و تلویزیون بجای حمایت، آتش بیار معرکه شدند.

 که به همه آن ها می گویم: ننگ بر شما فرصت طلبان نارفیق که بویی از حرمت رفاقت و یا حداقل همکاری سالیان دراز نبرده اید.

به خرد و کلان تان می گویم : این نیز بگذرد اما کسانی که بخل و حسادت در وجودشان هست تا زنده هستند عذاب می کشند و تنها مرگ ناجی آن هاست.

 در مورد من و همیشه مطرح بودن من راهی ندارید جز اینکه در شعله های اتش بخل و حسادت خود بسوزید و خاکستر شوید. در پایان از همه هواداران و دوستانم که به طرق مختلف حمایت خود را از حق و حقیقت اعلام کرده اند تشکر و قدردانی
میکنم.

با احترام علیرضا علیفر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸۸
انتشار یافته: ۸
ممنکن هست برای هر کسی پیش بیاد
اصلا نباید ناراحت شد
اقای علیفرد گزارشگر خوبی هست
و هر آدمی ممکن هست اشتباه بکنه
یک اشتباه باعث نمیشه کارنامه یک عمر آدم زیر سوال بره. حالا مگه بقیه شون هیچ اشتباهی نداشتن؟حتی بهترین مجری ها هم اشتباه داشتند در سطح دنیا
اون اقای دولاب هم خیلی کارش زشت بوده و باعث شده این اتفاقات بیافته.
این کارها فقط تو یک کشور جهان سومی انجام میشه. شاید ویکی پدیل سایت خیلی معتبری نباشه. اما ویکی پدیای انگلیسی نسبتا معتبر هست چون اونجا دولابها به خودشون اجازه نمیدن که اعتبار یک سایت پایین بیاد.
اقای علیفرد هم خودش رو ناراحت نکنه و به این موضوع و به این گونه افراد فقط بخنده. همین
بنده حق میدم ب اقای علیفر....
حداقل همکاراشون باید یکم حرمت نگه میداشتن..
متاسفانه ما مردم ابران فقط دنبال سوژه کردن دیگران هستیم....
البته کار آن جوان بسیار زشت بوده اما آقای گزارشگر شما هم باید اطلاعات خود را بالا ببرید و حداقل بدانید سایتی که از آن اطلاعات میگیرید دانشنامه ای است که هر کس بخواهد میتواند ویرایشش کند و آن مرجع دقیقی نیست که شما تصور میکنید. بهتر بود ار سایت های معتبر خود ورزشگاه ها استفاده کنید
بهتره شما هم به شهرت طلبي آنفرد بخل و حسادت نورزيد. خونسرديتونو حفظ كنيد ما قضيه رو فراموش كرده بوديم.
مطرح ترین رو خوب اومد ، روحمون شاد شد ، درود بر روان پاکت استاد
اتفاقاً خوب شد که اینقدر گزارشگران فوتبال به مسائل حاشیه ای نپردازند...
سری قبل داشتیم فوتبال میدیدم، گزارشگر برای خودش داستان تعریف میکرد که عمه کریس رونالدو قورمه سبزی دوس نداره و فلان بازیکن دیشب با زنش دعواش شده! بعدشم میان توی برنامه گزارشگر داور میشن ملت رو مسخره میکنن
جناب سرهنگ میخامت تکی تو دنیا
به دل نگیر جناب سرهنگ و با قدرت به کارت ادامه بده و ما طرفدارت کمپین حمایت ازت رو راه میندازیم
دو نکته:
1- اظهارات علیفر نشون میده که ایشون خیلی از خودش راضی هست! خودشو بهترین میدونه!!
2- اون جوان، کار خلافی نکرده. امکان تصحیح و تغییر مطالب ویکی پدیا واسه همه وجود داره. حتی شخص علیفر.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی