بازدید 8271

مدیران بانک ملی و سازمان مالیاتی،حضور در استقلال را نپذیرفتند

عموم تحلیل گران بر این باور بودند که انتصاب این دو مدیر صاحب نفوذ، برای استفاده از موقعیت های اقتصادی آنان در نهادهایی است که آنان مسئولیت آن را بر عهده دارند. سید کامل تقوی‌نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی و محمدرضا حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی دو فردی هستند که همگان تصور می کردند برای تامین مالی باشگاه استقلال برای این سمت ها در نظر گرفته شده اند.
کد خبر: ۵۹۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 14 June 2016
روز گذشته  خبری عجیبی منتشر شد مبنی بر اینکه مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس سازمان امور مالیاتی، به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال درآمده اند.

به گزارش «تابناک» این خبر برای بسیاری شک و تردیدهایی را در مورد دلایل این انتصاب به وجود آورد و عموم تحلیل گران بر این باور بودند که انتصاب این دو مدیر صاحب نفوذ، برای استفاده از موقعیت های اقتصادی آنان در نهادهایی است که آنان مسئولیت آن را بر عهده دارند. سید کامل تقوی‌نژاد  رئیس سازمان امور مالیاتی و محمدرضا حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی دو فردی هستند که همگان تصور می کردند برای تامین مالی باشگاه استقلال برای این سمت ها در نظر گرفته شده اند.

اما شنیده های خبرنگار تابناک حاکی از این است که این دو مقام اقتصادی کشور به دلیل مشغله ای که داشته اند از حضور در باشگاه استقلال خودداری کرده اند. به ویژه اینکه این دو نفر نقش مهمی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دارند و مشغول کردن آنان به امورات باشگاه بزرگی چون استقلال هم جفا به دولت است و هم جفا به هواداران استقلال.

عدم پذیرش این مسئولیت توسط این دو مدیر اقتصادی، آن هم در زمانه ای که بیشترین مشکلات کشور در حوزه اقتصادی است، از یک سو دامان دولت را از این اتهام پاک می کند که قصد بهره برداری از بیت المال را برای اداره امور این باشگاه را دارد و از سویی دیگر مدیران ارشد اقتصادی کشور را بیش از پیش برای پیشبرد سیاست های اقتصادی کشور در خدمت دولت نگه می دارد.
 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها