بازدید 3543
۱

واکنش عضو هیات مدیره به برکناری اش از استقلال

کد خبر: ۵۹۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 14 June 2016
به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تغییر کرد و سه نفر با نامهای مقداد نجف نژاد، عباس کردنوری و شاهرخ سبک دست از مجموعه هیات مدیره استقلال کنار رفتند.
سبک دست در این خصوص می گوید: هر انتصابی یک مدت مشخصی دارد و مهم این است که در آن مدتی که هستی وظایفت را درست انجام دهی. من هر کاری که لازم بود انجام دادم. من از بخش خصوصی به بخش دولتی آمدم و فکر می‌کنم لازم بود که تغییراتی انجام شود. کنار استقلال بودن نیازی به صندلی و پست ندارد و کسی که بخواهد کمک کند می‌تواند این کار را انجام دهد. در یک برهه‌ای به خاطر سیاست گذاری‌های کلان باشگاه لازم بود که در هیات مدیره باشم چرا که برای رایزنی با یکسری ارگان ها باید به صورت مستقیم وارد عمل می‌شدم. اکنون هم هیات مدیره جدید استقلال باید نقاط قوت را بررسی کنند و در مسیر اقتصادی ثابت قدم باشند. نباید این طور باشد که هر هیات مدیره جدیدی که می‌آید به فکر سرشماری جدید باشد.

سبک‌دست در خصوص اینکه آیا کاری هست که او باید به باشگاه تحویل دهد گفت: من برای هیات مدیره جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و خوشبختانه از ترکیب سال گذشته هیات مدیره در بین انتخابی‌های جدید نفراتی هستند و همه سوابق کارهای ما در باشگاه موجود است. همان طور که فامیلی من سبک دست است سبکبال هم هستم و کاری نیست که بخواهم تحویل دهم. استقلال همچنان تیم مورد علاقه من است و هر کمکی که از دستم برآید انجام می‌دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسنت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل