بازدید 12245
واکنش

راز اعزام دختران ایرانی به رینگ خونین ارمنستان فاش شد!

پدر دختران می گوید: مسابقات ارمنستان به هیچ عنوان جایزه نقدی ندارد و دخترانش را برای پول اعزام نمی کند. تنها به نفرات برتر مدال اهدا می‌شود. مبارزات آنها باعث رشد آنها شده است. با هزینه شخصی به همراه همسرم ، فرزندان‌مان را به این مسابقات بردیم و به هیچگونه باندی متصل نیستم.
کد خبر: ۵۹۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 25 May 2016

قهرمان اسبق تیم ملی کشتی و پدر دختر رزمی‌کار، گفت: با هزینه شخصی دخترانم را به ارمنستان بردم و آنها را باز هم بعد از پایان امتحانات به مسابقات اعزام خواهم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که بحث چگونگی اعزام دخترانی که بی رحمانه در رینگ ارمنستان داخل قفس کتک خوردند داغ شده و کسی هم مسئولیت این اعزام را برعهده نمی گیرد پدر این دختران در مصاحبه ای صحبت های تعجب آوری را مطرح کرد و توضیح داد که چرا دخترانش در این رقابت ها شرکت کرده اند.

مهدی مافی  در رابطه با حواشی اخیری که برای دختران رزمی‌کار او با منتشر شدن فیلم مبارزات آنها در قفس ارمنستان رخ داده است، گفت: فیلمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده برای آبان ماه سال گذشته است که دختران من در مسابقات MMA در ارمنستان مبارزه کرده‌اند. متأسفانه نمی‌دانم دلیل اینکه برخی ها فیلم مبارزات آنها را پس از چند ماه منتشر کرده‌اند چه بوده است. آیا آنها می‌خواستند به دختران من کمک کنند یا مشکلاتی که با برخی از دوستان خود داشتند را می‌خواستند همین‌طور تسویه حساب کنند.

راز اعزام دختران به رینگ ارمنستان مشخص شد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعزام آرینا و تیما مافی به مسابقات ارمنستان از سوی فدراسیون کاراته بوده است یا خیر، گفت: به هیچ عنوان اعزام دختران من به مسابقات ارمنستان از سوی فدراسیون کاراته نبوده است. در واقع این اعزام به هیچ فدراسیونی مرتبط نیست. بنده با هزینه شخصی به همراه دخترانم و همسرم راهی این مسابقات شدیم. حتی در این رقابت‌ها ایرانی‌های زیادی حضور داشتند که برای حفظ حجاب دختران من خیلی کمک کردند.

مافی در پاسخ به این سوال که آیا دختران شما کاراته‌کا هستند یا خیر،‌گفت: آنها کیک‌بوکسینگ کار می‌کنند و با توجه به اینکه دوست داشتند این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کنند و در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند آنها را به این رقابت‌ها بردم تا کسب تجربه کنند. دختران من مدال‌های بین‌المللی را در رشته کیک بوکسینگ دارند و هیچ ارتباطی با رشته کاراته ندارند.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی و پدر دختر رزمی‌کار در پاسخ به این سوال که دلیل استفاده کردن دختران شما از لباس‌های کاراته چه بوده است، گفت: با توجه به اینکه لباس‌های کیک بوکسینگ یک مقدار کوتاه است دوستان ایرانی که در ارمنستان حضور داشتند پیشنهاد دادند برای حفظ حجاب اسلامی از لباس‌های کاراته استفاده کنیم چون لباس‌های این رشته بلندتر است و حجاب کاملا رعایت می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم قرار است دختران شما در این مسابقات شرکت کنند یا خیر،‌گفت:‌ آرینا 12 ساله است و تینا 13 ساله هستند و با توجه به اینکه امتحانات آنها تا چند روز آینده آغاز می شود فعلا در مسابقاتی شرکت نمی‌کنند اما قرار بود خرداد ماه در یک مسابقه آنها شرکت کنند. تداخلی که بین امتحانات و مسابقات آنها وجود دارد از این اعزام صرف نظر کردیم. قطعا دوباره آنها را به مسابقات اعزام خواهم کرد و کنار آنها در رقابت‌ها حضور خواهم داشت. با توجه به تمرین و پیشرفتی که آنها داشته‌اند قطعا در مسابقات آینده حضور خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید این رشته به دلیل خشن بودن برای دختران شما مفید نباشد، گفت: این‌ها کار کرده‌اند و آشنایی کامل با این رشته دارند. آسیب‌دیدگی در تمام رشته‌ها وجود دارد. بنده قهرمان سابق تیم ملی کشتی آزاد هستم و در آن مقطع آسیب‌های بسیار زیادی را دیده‌ام و مصدومیت تنها برای این رشته نیست. در کل ورزش آسیب‌دیدگی وجود دارد.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا این رقابت‌ها جایزه نقدی نیز داشت، گفت:‌ مسابقات به هیچ عنوان جایزه نقدی ندارد و تنها به نفرات برتر مدال اهدا می‌شود. بنده به هیچ عنوان به خاطر جایزه دخترانم را به مسابقات نبرده‌ام فقط برده‌ام کسب تجربه کنند و در آینده افتخار‌آفرینی کنند. مبارزات آنها در ارمنستان باعث رشد آنها شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما مربی دختران خود هستید یا خیر،‌گفت: با توجه به اینکه در شهر ما در این رشته مربی وجود ندارد خودم روی تمام فنون آنها کار می‌کنم و هر چه که می‌دانم را به آنها آموزش می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا شنیده شده این اعزام‌ها پشت پرده‌هایی دارد و در واقع مافیا مسئول اعزام این ورزشکاران به مسابقات مختلف است، گفت: اصلا باندی وجود ندارد! کدام باند؟ اصلا چنین چیزی صحت ندارد. بنده اعلام می‌کنم که با هزینه شخصی به همراه همسرم فرزندان‌مان را به این مسابقات بردیم و به هیچگونه باندی متصل نیستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل