بازدید 4403

حمله مدیرعامل سابق سپاهان به نویدکیا

کد خبر: ۵۹۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 24 May 2016
مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان گفت:متاسفانه حرفهای دیشب نویدکیا تماما دروغ بود و او همه پیشکسوتان را هم زیر سوال برد.

به گزارش تابناک ورزشی، محرم نویدکیا شب گذشته در برنامه ۹۰ حسابی گردو خاک کرد تا خیلی از مسئولان اصفهانی را بهم بریزد. در همین راستا مهرزاد خلیلیان در رابطه با اظهارات نویدکیا در برنامه 90 علیه او و سایر مدیران و پیشکسوتان سپاهان اظهار داشت: قصه خیلی ساده است و نباید پیچیده اش کنیم. عده ای با فرافکنی به دنبال مسائل دیگری هستند. بعضا هم با شایعه و دروغ سعی می کنند فضا را به سمت خودشان سوق بدهند. این افراد فکر می کنند با این کارها حمایت را از سوی مردم پیدا می کنند. باید بدانیم هر بازیکنی یک دوره ای دارد و باید با اخلاق و جوانمردی کنار برود.

وی افزود: مجید بصیرت و لئون استپانیان قهرمانان سپاهان هستند اما تا به حال دیده اید که صحبت های اینچنینی کنند؟ وقتی اخلاق کنار می رود، دروغ و حیله گری وسط می آید. می شود یک عده مردم را برای مدت کوتاه گول زد اما در نهایت می فهمند که خودشان ساده انگار بودند. شما که درباره فرکی صحبت می کنید، بدانید که او کنار برانکو بوده و با فولاد و سپاهان قهرمان شده، پس نیازی به تعریف من ندارد.

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه نویدکیا اعلام کرده هیات مدیره در ابتدای فصل مخالف ماندن فرکی بوده، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نبوده است. در ضمن هیات مدیره باید نظر بدهد. من هم نویدکیا را مورد مشورت قرار می دادم اما او همیشه به من می گفت، آخر کار خودتان را می کنید. به خاطر همین به او گفتم شما یک بازیکن هستید. وقتی حد و حدود یک نفر را نگه دارید، می توان از همه نظرات استفاده کرد.

خلیلیان در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان برای یکسری محور خودخواهی شده است. من هر جایی که بودم، چه در فدراسیون پزشکی و چه در اداره کل مدیرنمونه شدم. اخباری که از صحبت های دیشب نویدکیا رسید، باعث تاسف بود. من طی یک سال گذشته حرف نزدم و دیشب عادل اس ام اس داد که شما را روی خط می آورم. اگر با پرهیز از فرافکنی و نه با نامردی، کنار بروید، اتفاقی نمی افتد. متاسفانه حرفهای دیشب نویدکیا تماما دروغ بود.

وی همچنین افزود: قرارداد فرکی اصلا 2/5 میلیارد نبود و قراردادش یک میلیارد و 200 میلیون بود. حتی فصل قبل که قهرمان شد، 800 میلیون گرفت. کرانچار هم خودش سپاهان را رها کرد و رفت. دیشب نویدکیا پیشکسوتان را نیز زیر سوال برد. آقای نویدکیا وقتی شما در زمین خاکی بازی می کردی، من در جبهه بودم. محمود کریمی هم دقیقا شرایط تو را داشت اما چون اسطوره بود، از این کارها نکرد.

خلیلیان در پایان گفت: به نظرم محرم باید به پزشک روانشناس مراجعه کند تا مشکلاتش را حل کند. قبلا مطب من هم آمده، الان هم می تواند بیاید تا مشکلات روحی و روانی اش حل شود. کسی که بعد از این همه افتخار می خواهد به لیگ یک برود، یعنی مشکل دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر