بازدید 5714

آیا بیرانوند ذخیره رحمتی در استقلال می شود؟!

باید دید گلر بلند قامت آبی ها تمایل دارد به نیمکت نشین رحمتی تبدیل شود. او در حال حاضر یک قدم بیشتر تا گرفتن جای حقیقی در تیم ملی فاصله ندارد و بعید است با چنین تصمیم اشتباهی و دور شدن از شرایط مسابقه، شانس قیکس شدن در جام جهانی را از دست بدهد.
کد خبر: ۵۸۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 12 May 2016
روزنامه استقلال جوان از حضور احتمالی علیرضا بیرانوند در استقلال خبر داده است.
به گزارش تابناک ورزشی، تا چند روز قبل همه فكر می‌كردند كه قرار است بیرانوند فصل بعد به پرسپولیس برود و حتی خود این دروازه بان هم مصاحبه كرده و گفته بود كه منتظر تماس پرسپولیسی‌ها است. اما برانكو اخیرا مصاحبه ای كرده و گفته كه چه كسی گفته او قصد دارد بیرانوند را جذب كند.
این مصاحبه برانكو نشان داد كه بیرانوند باید به فكر انتخاب تیمی دیگر باشد. روزنامه استقلال جوان در شماره امروز خود خبر از احتمال استقلالی شدن بیرانوند داده و نوشته كه خسوس دروازه بان استقلال خوزستان مورد توجه پرسپولیسی‌ها برای فصل آینده است.

با اینحال باید دید گلر بلند قامت آبی ها تمایل دارد به نیمکت نشین رحمتی تبدیل شود. او در حال حاضر یک قدم بیشتر تا گرفتن جای حقیقی در تیم ملی فاصله ندارد و بعید است با چنین تصمیم اشتباهی و دور شدن از شرایط مسابقه، شانس قیکس شدن در جام جهانی را از دست بدهد.

آیا بیرانوند ذخیره رحمتی در استقلال می شود؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار