بازدید 9252
گزارش

منصوريان از شنبه استقلال را تحويل مي گيرد؟/عزل پرويز بعد از پايان ليگ!

نجف نژادي كه براي انتخابات مجلس ردصلاحيت شده و ديگر همان وجهه سابق را هم در وزارت ورزش ندارد، بايد خود را مهياي پذيرش هر نوع عواقب احتمالي بعدي كنند . همان كسي كه پاي خودش را از ماجراي معروف حذف استقلال از ليگ قهرمانان كنار كشيد و حاضر نشد مسؤوليتي قبول كند،آیا حالا حاضر است تن به پذیرش خطایش بدهد؟
کد خبر: ۵۸۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 10 May 2016
استقلال با اختلافات تمام نشدنی‌ در سطح مديرانش ، قهرمانی در لیگ‌برتر را به رقبا تقديم كرد و حالا انگار عزم بر باد دادن جام‌حذفی را هم دارند.
به گزارش تابناك ورزشي، امروز هیات‌مدیره استقلال رای به ادامه مربیگری پرویز مظلومی داد، اما فقط تا پایان لیگ‌برتر! تاكيد روي پايان ليگ يعني اين توافقي است بين مخالفان و موافقان بركناري مظلومي كه اگر جمعه به صبا ببازد، سهميه آسيا را هم پر مي دهد.

گفته مي شود تفکری در «مدیرانِ استقلال» وجود دارد که می‌گوید:اگر پرویز مظلومی قهرمان جام‌حذفی شود دیگر نمی‌توان او را عوض کرد!
با این ذهنیت، برخي اعضاي هيات مديره طراحی کرده و نقشه کشیده‌اند که تا پایان لیگ‌برتر با مظلومی ادامه دهند و بعد از بازی با صبا و با احتمال تكرار بازي ضعيف آبي ها و شكست قابل پيش بيني، مظلومی را اخراج کنند. 

آنگاه علیرضا منصوریان که دیگر «می‌تواند» بعد از بازي جمعه از نفت بیرون بیاید برای فینال جام‌حذفی وارد میدان شود.
موضوع اين است كه چنین نقشه اي بازی با صبا که می‌تواند به سهمیه آسیایی استقلال منتهی شود را خطرناک می‌کند. در صورت عزم جمعي براي دادن فرصت به مظلومي، همین امروز باید هیات مدیره استقلال رسما اعلام مي كرد كه پرویزمظلومی تا پایان جام‌حذفی سرمربی استقلال است. 

گروهي از كارشناسان معتقدند كه در فرهنگ فوتبال ايران، چنين تصميماتي مخل كار سرمربي و عامل سقوط دروني تيمهاست. در حاليكه حتي در فوتبال آلمان هم اعلام قرارداد فصل بعد گوارديولا با منچسترسيتي، آسيب زيادي به بايرن مونيخ وارد كرده است.

شکستن اقتدار یک مربی در میان بازیکنانش لطمه‌ای جبران ناپذیر است. برانکویي که امروز توانسته با پرسپولیس معجزه کند نمونه اين واقعيت در فوتبال ايران است. او در جام‌جهانی آلمان به دلیل اختلافات رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی و فدراسیون فوتبال به مشکل خورد. چون مردان تیم‌ملی دانسته بودند آن جام‌جهانی پایان مربیگری برانکو در تیم‌ ملي است.

با اين حساب مديران باشگاه استقلال و در راس هيات مديره آن نجف نژادي كه براي انتخابات مجلس ردصلاحيت شده و ديگر همان وجهه سابق را هم در وزارت ورزش ندارد، بايد خود را مهياي پذيرش هر نوع عواقب احتمالي بعدي كنند . همان كسي كه پاي خودش را از ماجراي معروف حذف استقلال از ليگ قهرمانان كنار كشيد و حاضر نشد مسؤوليتي قبول كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار