بازدید 2728
۱

صدور رای تخلفات بازی استقلال و تراکتورسازی چند روز طول می‌کشد؟

کد خبر: ۵۸۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 10 May 2016
دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:بعید است صدور رأی تخلفات بازی استقلال و تراکتورسازی ۲۰ روز طول بکشد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین عبداللهی در مورد اینکه آیا گزارش‌های مربوط به دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی به دست شما رسیده گفت: گزارش 6 بازی از 8 بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر به دست ما رسیده که خوشبختانه این بازی‌ها مشکل انضباطی خاصی نداشتند. گزارش دو دیدار باقی مانده که بازی استقلال و تراکتورسازی هم یکی از این دو بازی است که تا روز گذشته به دست ما در کمیته انضباطی نرسیده و احتمالا امروز (سه شنبه) در اختیار ما قرار خواهد گرفت.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به حرکاتی که مهدی رحمتی انجام داد، احتمال محرومیت او وجود دارد، اظهار داشت: ابتدا باید ببینیم در گزارش‌های داور، ناظر انضباطی و ناظر مسابقه چه مواردی قید و این بازیکن مرتکب چه تخلفاتی شده و بعد در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنیم. تقاضای من در مورد دوستان رسانه‌ای این است که در این مورد گمانه‌زنی نکنند.
دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اگر محرومیتی برای متخلفان دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی توسط کمیته انضباطی در نظر گرفته شود آیا این محرومیت در بازی‌های لیگ اعمال می‌شود یا امکان اجرا در بازی‌های جام حذفی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به رأی کمیته انضباطی دارد که در آن قید شده باشد در همه بازی‌ها یا فقط در لیگ.

عبداللهی در مورد اینکه گفته می‌شود کمیته انضباطی در صدور رأی مربوط به تخلفات دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تعلل خواهد کرد که فینال جام حذفی برگزار شود و بعد رأی می‌دهد، گفت: انتظار من از رسانه‌ها این است که از پیش داوری و گمانه‌زنی در این مورد خودداری کنند. ما هر هفته برای بررسی تخلفات انضباطی تشکیل جلسه می‌دهیم و اگر در یک مورد به نتیجه نرسیدیم رسیدگی به آن را به جلسه هفته بعد موکول می‌کنیم. نمی‌توانیم برای هر موضوع و پرونده‌ای تا ساعت 12 شب تشکیل جلسه دهیم. در مورد رسیدگی و صدور رأی تخلفات دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی هم باید بگویم بعید است این موضوع 20 روز به طول بیانجامد مگر اینکه پرونده دارای مورد خاصی باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام آقای حسن زاده در این رابطه بازی استقلال خواب هستند
اگر پرسپولیس بود الان هم جریمه شده بود هم دروازه بان محروم و جریمه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار