بازدید 3616

دورتموند قهرمانی بایرن را یک هفته عقب انداخت!

دورتموندی‌ها که میهمان اشتوتگارت بودند، این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و فاصله هفت امتیازی خود را با بایرن مونیخ در فاصله سه هفته به پایان فصل حفظ کردند.
کد خبر: ۵۸۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 23 April 2016
 باواریایی‌ها اگرچه هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال آلمان را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما پیروزی دورتموند آنها را یک هفته دیگر در انتظار کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌شان گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) با انجام پنج بازی همزمان دنبال شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ صدرنشین در خانه هرتابرلین رده چهارمی، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

گل نخست این بازی را آرتورو ویدال در دقیقه 48 و گل دوم را داگلاس کاستا در دقیقه 79 برای باواریایی‌ها زدند تا بایرن مونیخ 81 امتیازی و یک قدم دیگر به کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌اش در بوندس‌لیگا نزدیک‌ شود. در واقع بایرن مونیخ همین هفته می‌توانست قهرمانی‌اش را مسجل کند، اما پیروزی نزدیک‌ترین رقیبش بورسیا دورتموند، مانع از رخ دادن این اتفاق شد.

دورتموندی‌ها که میهمان اشتوتگارت بودند، این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و فاصله هفت امتیازی خود را با بایرن مونیخ در فاصله سه هفته به پایان فصل حفظ کردند. گل‌های این بازی را کاگاوا در دقیقه 21، پولیسیچ در دقیقه 54 و هنریک مخیتاریان در دقیقه 56 به‌ثمر رساندند.

در سایر بازی‌های امروز از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، نتایج زیر رقم خورد:

کلن 4 - دارمشتات یک
اینگولشتات 2 - هانوفر 2
ولفسبورگ صفر - آگزبورگ 2

امشب یک بازی دیگر از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا برگزار می‌شود که در آن شالکه میزبان بایرلورکوزن خواهد بود. این بازی از ساعت 21 به‌وقت تهران آغاز می‌شود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا پس از بایرن مونیخ 81 امتیازی و دورتموند 74 امتیازی، بایرلورکوزن با 51 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار