بازدید 5457
گفت‌و‌گو

واکنش‌های جالب عابدزاده در خصوص حضور در خندوانه

از اتومبيل خارج شدم احوال سرنشينان آن خودرو را پرسيدم و گفتم تقصير من بود و از شما معذرت مي‌خواهم، نگران نباشيد و حالا كه فقط اتومبيل‌ها صدمه ديده‌اند و خودمان صحيح و سالم هستيم، بايد شكرگزار باشيم.
کد خبر: ۵۸۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 23 April 2016
یکی از بهترین و جذاب‌ترین برنامه‌های خندوانه پنج‌شنبه‌شب گذشته و با حضور عقاب آسیا پخش شد.
به گزارش تابناک ورزشی، احمدرضا عابدزاده مرد هميشه خندان و پرروحيه فوتبال ايران با استقبال گرم حاضران در گپ و گفت رامبد جوان حضوري پررنگ پيدا كرد اما ظهر ديروز بود که خبر تصادف عابدزاده را در جاده چالوس منتشر شد. اينها بهانه‌اي بود براي گفت‌وگو با عابدزاده.

 از برنامه خندوانه شروع كنيم يا تصادف با اتومبيل‌تان؟
از اولي (خنده)

خودتان حتماً برنامه پنج‌شنبه شب را ديده‌ايد، از خروجي كار راضي بوديد؟
مردم بايد رضايت داشته باشند كه خوشبختانه تا الان هر كسي را ديده‌ام از اين برنامه رضايت زيادي داشته و دوستان نيز در تماس‌هايشان گفتند برنامه قشنگي شد. اما همين دوستان از ظهر تماس مي‌گيرند و احوالم را مي‌پرسند من نمي‌دانم سايت‌ها از كجا خبرش را پيدا كردند چون من توي دردسر افتادم و موبايلم هر دقيقه ۵، ۶ مرتبه زنگ مي‌خورد!

يك روز هم از پخش خندوانه نگذشته بود كه تصادف كرده‌ايد، به چشم خوردن اعتقاد داريد؟
شايد هم اينطور باشد.

 چه عاملي باعث تصادف شد؟
از پمپ بنزين خارج شدم و اطراف را نگاه كردم. يك اتومبيل كمي جلوتر جلوي سوپرماركت پارك بود. موبايلم زنگ خورد فقط به صفحه نگاه كردم ببينم شماره چه كسي است. ديدم تصادف كرده‌ام و آن اتومبيل از پارك خارج شده بود و من به خاطر دو ثانيه حواس‌پرتي به پشت آن اتومبيل برخورد كرده‌ام.

در چه حدي خسارت ايجاد شد؟
بايد بروم صافکاری و مکانیکی تا ميزان خسارت مشخص شود، البته چون مقصر بودم كوپن بيمه‌نامه اتومبيلم را به راننده خودرو دادم.

 اولين واكنش بعد از تصادف چه بود؟
از اتومبيل خارج شدم احوال سرنشينان آن خودرو را پرسيدم و گفتم تقصير من بود و از شما معذرت مي‌خواهم، نگران نباشيد و حالا كه فقط اتومبيل‌ها صدمه ديده‌اند و خودمان صحيح و سالم هستيم، بايد شكرگزار باشيم.

 در خبرها آمده در صحنه تصادف صحبت از برنامه پنج‌شنبه‌ شب شد و مردم با شما عكس يادگاري مي‌گرفتند.
پمپ بنزين‌ها هميشه شلوغ هستند و به خاطر تعطيلي دو، سه روزه، شمال كشور هم شلوغ بود. هموطنان عزيز همواره به بنده محبت داشته‌اند. ديروز هم لطف داشتند و از آنها تشكر مي‌كنم.

 به موضوع برنامه خندوانه برگرديم، همسرتان از صحبت‌هاي شما رضايت داشت؟
اين بار تنها رفتم متل قو و برگشتم و در تماس‌هاي تلفني خيلي در مورد برنامه و حرف‌هاي من صحبتي نكرديم.

چرا نتوانستي توپ را دولايه كني؟
گرمم بود و مدام دستم عرق مي‌كرد. سطح توپ پلاستيكي هم ليز شده بود و سر مي‌خورد. قديم طوري توپ پلاستيكي را دو و حتي سه لايه مي‌كردم كه بايد كلي دقت مي‌كرديد تا بتوانيد متوجه شويد توپ دو لايه است.

 صحبت خاصي مانده؟
تشكر از همه ايراني‌ها و اهالي فوتبال.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها