بازدید 3590

هافبک ایرانی کاندیدای بهترین پاسور لیگ قطر

کد خبر: ۵۸۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 17 April 2016
 در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر الاهلی موفق شدبا درخشش ستاره ایرانی اش از سد قهرمان زودهنگام رقابت ها عبور کرده و فصل را در جایگاه هفتم به پایان برساند.
به گزارش تابناک ورزشی،به شاگردان یوسف آدم که میزبان الریان بودند در یک بازی پرگل و پر افت و خیز از سد این تیم قدرتمند عبور کردند تا برخلاف اواسط فصل که روزهای بحرانی را تجربه می کردند در هفته پایانی به یک برد شیرین رسیده و با کامی شیرین پرونده خود را ببندند.
در این بازی مثل چند هفته گذشته پژمان منتظریو مجتبی جباری دو ستاره ایرانی الاهلی در ترکیب اصلی حضور داشتند که در این بین جباری با دادن پاس گل سوم تیمش به موبیلی راه برتری الاهلی را برابر قهرمان این فصل هموار کرد تا همچنان نشان دهد یکی از ستون های اصلی موفقیت تیمش است.
با این پاس گل ستاره ایرانی نام خود را در بین کاندیداهای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ ستارگان قرار داد تا رقیبی جدی برای ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی السد قلمداد شود. مجتبی در همین چند هفته گذشته بیش از 4 تا 5 پاس گل برای مهاجمان تیمش ساخت و رسانه های قطری به خاطر همین عملکرد از او به عنوان برگ برنده یوسف آدم نام بردند.
جباری در آمارهای ارائه شده از سوی سایت رسمی لیگ ستارگان قطر در نیم فصل نخست هم بعد از ژاوی بیشترین پاس را ارسال کرده بود و نامش در بین بهترین هافبک های لیگ قرار داشت تا با این عملکرد همچنان یکی از پرمشتری ترین بازیکنان ایرانی قطر محسوب شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار