بازدید 5834
فوتبال اروپا

ناکامی مسی و بارسا تکمیل شد/سیمئونه و تیمش مدافع قهرمانی را حذف کردند

بارسلونا که این روزها حال و روز خوبی ندارد با دو گل گریزمن مغلوب تیم سیمئونه شد تا در دفاع از عنوان قهرمانی اش باز بماند.
کد خبر: ۵۸۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱ 14 April 2016
اتلتیکو مادرید با شکست بارسا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان از ساعت ۲۳:۱۵ در ویسنته کالدرون به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی با پرس شدید بازیکنان اتلتیکو مادرید آغاز شد به طوری که توپ از نیمه بارسلونا به ندرت خارج می شد. بازی با برتری تیم میزبان دنبال شد و پس از اینکه تیم چند موقعیت نصف و نیمه را از دست داد سرانجام در دقیقه ۳۶ روی سانتر زیبای سائول و ضربه سر گریزمن موفق شد دروازه تراشتگن را باز کند. بازی در دقایق پایانی همچنان با برتری اتلتیکو دنبال شد و این تیم روی ضد حملات چند بار خطرناک شد اما در نهایت نیمه نخست با همان تک گل به پایان رسید.

بازی ضعیف بارسا در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و این تیم خوش شانس بود که ضربه سر لوکاس در دقیقه ۵۴ به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه اش برای بار دوم باز نشود. بارسا فشار حملاتش را بیشتر می کرد اما بازیکنان این تیم توان عبور از خظ دفاعی مستحکم و منسجم اتلتیکو را نداشتند.

ناکامی مسی و بارسا تکمیل شد/سیمئونه و تیمش مدافع قهرمانی را حذف کردند

انریکه در دقیقه ۶۴ دست به دو تعویض زد و روبرتو و توران را به جای آلوز و راکیتیچ به بازی آورد. سوارز که در بازی رفت به صورت مدافع اتلتیکو ضربه زده بود در دقیقه ۷۰ به دلیل درگیری با گودین با کارت زرد داور مواجه شد. اتلتیکو رفته رفته عقب نشینی کرد و بارسا مالکیت توپ و میدان را در دست گرفت اما این تیم همچنان در خلق موقعیت مناسب ناکام بود.

در حالی که بارسا فشار حملات خودش را افزایش داده بود و با اکثر نفرات حمله می کرد این اتلتیکو بود که روی یک ضد حمله به دلیل خطای هند اینیستا در دقیقه ۸۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد. گریزمن این ضربه را به گل تبدیل کرد تا وینسته کالدرون از شادی منفجر شود.

در لحظات تلف شده مسابقه یک توپ در محوطه جریمه به دست مدافعان اتلتیکو برخورد کرد که ریتزولی به اشتباه خطا را پشت محوطه جریمه اعلام کرد تا بارسا از بازگشت به بازی ناکام بماند.

اتلتیکو در دقایق پایانی برای گذر زمان سعی در حفظ توپ داشت و بارسلونا هم که شب بدی را پشت سر گذاشته بود دیگر توانی برای حمله نداشت تا این بازی با برتری تیم میزبان به پایان برسد.

ناکامی مسی و بارسا تکمیل شد/سیمئونه و تیمش مدافع قهرمانی را حذف کردند

شاگردان سیمئونه با پایان دادن به روند شکست های متوالی شان مقابل بارسلونای انریکه توانستند در مجموع دو بازی با نتیجه ۳-۲ پیروز شوند و پا به مرحله نیمه نهایی بگذارند.

در این دیدار مسی مثل بازی با رئال مادرید شب کم فروغی داشت و نتوانست ناجی تیمش باشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی