بازدید 2922
۲
سوژه

چرا رسانه‌ها از مظلومی انتقاد می‌کنند؟

مثلا بعد از بازی شب گذشته سرمربی استقلال اعلام کرد تمرینات تیمش در این 5 روز به روی هواداران و رسانه‌ها بسته است. اما در مقابل برانکو نه تنها تمرینات تیمش را نبست بلکه با وجودی که تمرین امروز این تیم تعطیل بود دو بازیکن تیمش را موظف کرد در خصوص شرایط خودشان و پرسپولیس به محل تمرین بروند و پاسخگوی هواداران و رسانه‌ها باشند.
کد خبر: ۵۸۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 11 April 2016
دلیل انتقادات رسانه‌ها از مظلومی تفاوت در رفتارهای وی و سرمربی رقیب است.
به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان گفت: دوستانی که انتقاد می‌کنند استقلالی هستند و البته برخی رسانه‌ها خیلی از ما انتقاد می‌کنند.
در اینکه  چرا مظلومی بابت انتقاد رسانه‌ها متعجب می‌شود چند سوال نهفته است. اول اینکه سرمربی استقلال وقتی می‌بیند تیمش خوب بازی نکرده در نشست خبری عنوان می‌کند که استقلال بازی خوب و جانداری بازی کرد و سپاهان برای نباختن آمده بود. همین اظهار نظر باعث می‌شود تا به کسانی که فوتبال را می‌بینند و حتی هوادار درجه یک این تیم هستند بر بخورد. یعنی هواداران استقلال بی دلیل بعد از بازی از نحوه بازی تیمشان انتقاد کردند؟
سوال دوم این است که آیا مخفی کاری در استقلال حربه‌ خوبی است؟ مثلا بعد از بازی شب گذشته سرمربی استقلال اعلام کرد تمرینات تیمش در این 5 روز به روی هواداران و رسانه‌ها بسته است. اما در مقابل برانکو نه تنها تمرینات تیمش را نبست بلکه با وجودی که تمرین امروز این تیم تعطیل بود دو بازیکن تیمش را موظف کرد در خصوص شرایط خودشان و پرسپولیس به محل تمرین بروند و پاسخگوی هواداران و رسانه‌ها باشند.
وقتی سرمربی استقلال شرایط تیمش را از هواداران و رسانه مخفی نگه می‌دارد چطور انتظار دارد هوادار بدون اطلاع از کیفیت تمرینات این تیم و یا پیشکسوت بدون روشن شدن از وضعیت موجود در استقلال سکوت کند و انتقادی انجام ندهد؟
روز گذشته هواداران استقلال بعد از دوازدهمین تساوی تیمشان ناراحت بودند و اعتقاد داشتند استقلال نه تنها خوب بازی نمی کند بلکه در نیم فصل دچار افت شده اما هیچکس دلیل این موضوع را نمی‌داند. شاید به همین دلیل است که استقلال پشت درهای بسته به دنبال حل مشکل است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سایت تابناک بشدت پرسپولیسیه و ضد استقلال، در ضمن تو همین فصل بارها پیروزی تمریناتشو بسته، شما فقط ضد استقلال مطلب میذارین. متاسفم براتون ولی اینو بدونین که اشکتون جمعه درمیاد و دیگه داور هم نمی تونه به دادتون برسه
کلا رفتار و گفتار مظلومی خیلی شبیه رییس دولت دهمه.
به مصاحبه ها توجه کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی