بازدید 4114

مهاجم نفت تهدید کرد؛ به تمرین بروم یک نفر را می زنم!

کد خبر: ۵۷۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 10 April 2016

مهاجم نفت تهران گفت:حس کردم اگر در تمرین تیم حاضر شوم یا من یکی را می زنم و مصدوم می کنم یا یک نفر مرا مصدوم می کند

به گزارش تابناک ورزشی، ارسلان مطهری در رابطه با خبری که مبنی بر گم شدن او منتشر شده اظهار داشت:چه کسی گفته من گم شدم؟ من همین جا هستم و فقط در تمرینات تیم شرکت نمی کنم که آن هم با هماهنگی کادر فنی است. البته تمریناتم را به صورت شخصی ادامه می دهم اما به خاطر وضعیت نه چندان جالبی که از نظر روحی دارم نمی توانم در تمرینات نفت شرکت کنم. باور کنید بازیکنان دیگر هم مثل من از این وضعیت خسته شده اند. چون مسئولان باشگاه بحران را هم از حدش گذرانده اند. ما نه طرفدار داریم، نه امکانات داریم و نه پول می دهند. چه دلیلی دارد که در مسابقات شرکت کنیم.

وی ادامه داد:اینکه بازیکنان با این شرایط در مسابقات مصدوم نمی شوند مسئولان تیم نفت باید خوشحال باشند. حالا که دیگر می بینیم با این شرایط بدی تیم نتیجه هم می گیرد. بعضی از تیم هایی که خیلی بیشتر از ما پول دارند الان در حال سقوط هستند ما بچه ها ما با تعصب به کارشان ادامه می دهند. از همان علی منصوریان بگیرید تا بزرگترین بازیکن تیم همه دچار مشکلات مالی و روحی هستند. با این وضعیت کار پیش نخواهد رفت.

مهاجم تیم نفت در واکنش به اینکه اعلام شده به خاطرمشکلات مالی و خانوادگی قادر به حضور در تمرینات نفت نیست تصریح کرد: من اصلا مشکل خانوادگی ندارم. خدا را شکر زندگی ام را از ابتدا طوری برنامه ریزی کرده ام که در چنین روزهایی دستم را جلوی نفر دیگری دراز نکنم. اما حرفم این است این باشگاه تا چه زمانی می خواهد بی پول بماند. از نیم فصل پارسال که 30 درصد به ما پرداخت کرده اند دائما امروز و فردا می کنند. آن قدر قراردادهای تیم نفت پایین است که دیگر پرداخت نکردن آنها جای تعجب دارد.

وی درباره شانس قهرمانی یا کسب سهمیه از سوی تیم نفت گفت: شاید هم چنین اتفاقاتی بیفتد اما به چه قیمتی. از کادر فنی و سرپرست و مدیر فنی فقط مشکلات را در دل خودشان می ریزند و بروز نمی دهند. همین که این تعداد از بازیکنان و اعضای کادر فنی می آیند و در مسابقات حاضر می شوند بسیار ارزش دارد و باید مسئولان باشگاه دست و پای آن ها را ببوسند. واقعا دیگر شورش درآمده و حوصله مان به پایان رسیده است.

مطهری درباره زمان بازگشتش به تیم نفت خاطرنشان کرد: به زودی به تمرینات بر می گردم چون باید چنین کاری انجام دهم. یادم نمی رود که من از نفت پیشرفت کردم و پله های ترقی را بالا رفتم. اما همان طور که گفتم وقتی می خواهم به تمرین بروم و فکرم جای دیگری باشد ترجیح می دهم نروم. حس می کنم اگر الان در تمرینات تیم حاضر شوم به صورت ناخداآگاه شاید یک بازیکن را بزنم و مصدوم کنم و یا شاید کسی دیگر با من برخورد کند و یکسال خانه نشین شوم. قبل از عید ما 10 روز در محل تمرینات حاضر می شدیم اما دو، سه ساعت درباره مسائل مالی صحبت می کردیم و بعدا به زمین می رفتیم. این موضوع خیلی بد است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پشیمان نیست در نیم فصل به پیشنهاداتی همچون پیشنهاد استقلال پاسخ رد داده گفت: در نیم فصل جا به جایی بازیکنان بسیار سخت است و  من به هیچ باشگاهی پاسخ رد ندادم بلکه به خاطر تعهدم به باشگاه و همچنین کادر فنی نتوانستم به تیم دیگری بروم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست