بازدید 3203

کنایه دایی به غیرقانونی بودن مدیریت طاهری در پرسپولیس

کد خبر: ۵۷۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 07 April 2016
علی دایی به نحوه مدیریت طاهری در باشگاه پرسپولیس ایراد گرفت.
به گزارش تابناک ورزشی، شکایت دایی از پرسپولیس و گفتن جمله شکایت در این برهه از پرسپولیس را عجیب می بینم از علی اکبر طاهری باعث شد تا بین سرمربی صبای قم و مدیریت پرسپولیس اختلاف ایجاد شود.

دایی امروز در نشست خبری در خصوص اینکه چرا همیشه با مدیران غیرفوتبالی در این تیم به مشکل خورده است، گفت: همین نحوه اداره شدن این باشگاه‌ها است که این مشکلات را به وجود می‌آورد. الان ماه‌هاست که سرپرست گذاشته‌‌ایم تا ببینید که چه کسانی‌ آمده و چه کسانی رفته‌اند و مشکلاتی که از این نابسامانی‌ها ایجاد شده است. متأسفانه چکی که برای مالیات ما دادند برگشت خورده و بر اساس همین قرارداد نیز اداره مالیات از ما مالیات می‌گیرد. تکلیف هم مشخص نیست. دوستان ما از سازمان لیگ و اداره مالیات نیز درخواست‌هایشان بی‌پاسخ می‌ماند و به آنها بی‌احترامی می‌شود. وقتی نه ارزشی برای خودشان قائل هستند و نه برای این باشگاه بزرگ معلوم است این اتفاقات می‌افتد.

وی در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کنید که می‌خواهند شما را مقابل تماشاگران قرار دهند، گفت: با این کارهای مقابل پرسپولیس قرار نمی‌گیرم .هر جا که بوده‌ام از خودم دفاع کرده‌ام. ما مردم حق‌پرستی داریم که دنبال حق هستند و کم مردمی دارند که دنبال باطل باشند. هواداران پرسپولیس می‌دانند که حق با من است و من هم دنبال حقم هستم و یک ریال هم بیشتر نمی‌خواهم.

دایی در پایان گفت: متأسفانه این اتفاقات وجود دارد و باید به دنبال این مسائل رفت. از یک سال قبل چکی را برای مالیات به من داده‌اند که برگشت خورده و تازه این چک برای سال اول من است و حالا دیگر سال دوم و سوم شرایطش مشخص نیست و جالب اینکه آقایان یکبار جواب اداره مالیات و سازمان لیگ را هم نمی‌دهند. اما باید خودشان جوابگو باشند و به دنبال مسائل قانونی بروند.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی