بازدید 3839

وقتی مدیرعامل لسترسیتی بچه محل مهاجم ذوب آهن می شود!

کد خبر: ۵۷۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 04 April 2016

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: هر تیم ایرانی برای بازی در عمان باید 800 میلیون تومان بپردازد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری در مورد شکایت سه باشگاه ایرانی از AFC به دادگاه عالی ورزش CAS گفت: رضا جاودانی و آرش نجفی وکلای سه باشگاه ایرانی هستند تا پیگیر شکایت ما از AFC به دادگاه عالی ورزش باشند. هزینه این دادرسی رقمی در حدود 120 میلیون تومان است.

وی در مورد اینکه چقدر باشگاه‌های ایرانی شانس پیروز شدن در این دادگاه حقوقی را دارند، گفت: این یک عملیات حقوقی است برای آنکه اعلام کنیم رای صادر شده یک رای سیاسی است که به خاطر نفوذ عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر شده و ما سه باشگاه ایرانی می‌خواهیم صدای حقانیت خودمان را به مجامع عالی ورزش بین‌الملل برسانیم. این پرونده مثل یک مسابقه است. هم شانس پیروزی و هم احتمال شکست وجود دارد اما ما موظف هستیم که از حقوق ایران دفاع کنیم.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد هزینه‌های میزبانی در کشور عمان گفت: رقمی برای این هزینه پیش‌بینی نکرده بودیم اما مجبوریم از بودجه‌های داخلی خود این هزینه 700 تا 800 میلیون تومانی را پرداخت کنیم و امیدوارم که در سال‌های آینده از سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بتوانیم بودجه این میزبانی را بگیریم.

آذری در مورد ارسال دعوت‌نامه از باشگاه لسترسیتی انگلیس برای رضا شکاری گفت: حتما مدیرعامل این باشگاه انگلیسی بچه محل رضا شکاری بوده که برای او دعوت‌نامه فرستاده زیرا دعوت‌نامه‌ای از باشگاه لستر به باشگاه ذوب‌آهن ارسال نشده است. توصیه من به شکاری این است که سرش را پایین بیندازد و به تمریناتش بپردازد تا این لحظه هم هیچ دعوت‌نامه‌ای از لسترسیتی انگلیس به ما نرسیده است. شاید برای بازیکنان نوجوان و جوان دوره‌هایی مبنی بر شرکت یک هفته‌ای در تمرینات به دست بازیکنی برسد اما این دعوت‌نامه‌ها رسمی نیستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار