بازدید 27921
۹

تکذیب شایعات درباره فیلمساز مشهور ایرانی+تکمیلی

خبری که طی چند روز اخیر خیلی شوکه‌ام کرد خبر بیماری فیلمساز جهانی‌مان عباس کیارستمی بود خیلی‌ها در فضای مجازی شایع کرده بودند استاد بخاطر سرطان در بیمارستان بستری شده اند.
کد خبر: ۵۷۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 29 March 2016
شایعات درباره سرطان فیلمساز مشهور ایرانی تکذیب شد.

به گزارش «تابناک»، در روزهای آغازین امسال شایعه ای در برخی رسانه ها منتشر شد که عباس کیارستمی، فیلم ساز مشهور ایرانی، به سبب سرطان در بیمارستان بستری است؛ اما یکی از مسئولان مجله «فیلم» این شایعه را تکذیب کرد.

عباس یاری، در صفحۀ اینستاگرام خود نوشت: «خبری که طی چند روز اخیر خیلی شوکه‌ام کرد خبر بیماری فیلمساز جهانی‌مان عباس کیارستمی بود خیلی‌ها در فضای مجازی شایع کرده بودند استاد بخاطر سرطان در بیمارستان بستری شده اند. حالا خبر خوبی که  برایتان دارم این است که آقای کیارستمی حالشان خیلی بهتر از روزهای قبل است و شایعهٔ سرطان هم خدا را شکر صحت ندارد. بستری شدن‌شان بخاطر عمل روده بوده و پزشکان معالج بعد از عمل، بخاطر ضعف، تب، فشار بالا و قند اجازهٔ مرخصی نداده اند. الان خوشبختانه مشکل خاصی نیست و امیدواریم چهرهٔ هنرمند و دوست‌داشتنی سینمای ایران که افتخارات قابل توجهی برای کشورمان به‌ارمغان آورده اند، تا هفته آینده مرخص شوند».

سایت خبری تابناک هم برای این هنرمند آرزوی سلامتی دارد.

تکمیلی

تکذیب شایعات درباره فیلمساز مشهور ایرانی

صفحۀ رسمی عباس کیارستمی هم بر سلامت او تأکید و شایعات اخیر را تکذیب کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
شایعه در باره بیماری ایشان را تکذیب کنید نه سلامتی! در متن آمده (شایعات درباره سلامت فیلمساز مشهور ایرانی تکذیب شد.)!
تیتر (تکذیب شایعات درباره سلامتی فیلمساز ایرانی)
بهتر از تیتر شما می باشد
متاسفانه در سال هاي اخير با سونامي شايعات گوناگون در جامعه مواجه شده ايم كه هيچ كسي هم از آن در امان نيست و بعضا اين شايعات در زندگي افراد بسيار اثر گذار شده است .
متاسفانه خلا قانوني و دست و پا گير بودن فرآيندهاي رسيدگي به اين تخلفات نيز در تشويق افراد معلوم الحال براي شايعه سازي بدون هزينه بسيار موثر بوده است چرا كه تابحال سراغ نداريم كه شايعه پراكنان ، بهتان زنندگان و غيبت كنندگان ، كوچكترين بازخواستي حتي به صورت غير رسمي داشته باشند.
به هر حال بسيار باعث تاسف است كه سرمايه هاي اجتماعي در مملكت ما به سرعت در حال انهدام كامل بوده و هيچ دانش و تخصص ، عزم و اراده اي هم براي ترميم مشكلات وجود ندارد.
دمش گرم در ایران تصمیم به مداوا گرفته،دیگر آقایون از ما بهترون یاد بگیرن
اینقد که به فیلم و سینما اهمیت می دهید کمی هم به حوزه ی کتاب بپردازید . ببینید واقعا در اداره کتاب و خانه کتاب و شابک و اینها چه می گذرد و چرا برخی از مولفان و ناشران ناگزیر می شوند آثار خود را به صورت غیر رسمی منتشر کنند . مسئله فقط سانسور نیست و به موضوعات دیگر نیز مربوط می شود . مثلا الان در حدود یک سال است که خانه کتاب برای صدور شابک اعلام وصول اثر قبلی را درخواست می کند . حال در نظر بگیرید ناشری که یازده کتاب برای انتشار دارد ، باید منتظر بماند تا اولی به نتیجه برسد و بعد از چاپ و اعلام وصول اولی به سراغ آن ده کتاب دیگر برود . حال در این میان اگر کتاب اولی به دلیل ممیزی یا مسائل دیگر در ارشاد ماند و به صف منتظران مجوز کتاب پیوست ، این ناشر نمی تواند برای آن ده کتاب دیگر اقدامی کند چون شرط اولیه ی صدور شابک ارسال اعلام وصول اثر قبلی است . فکرش را بکنید این مسئله تا چه حد به ناشران و مولفان ضربه می زند . حتی ممکن است مولف یا ناشر دیگر نتوانند هرگز کتابی چاپ کنند چون کتاب قبلی ممکن است حدود یک سال معطل بماند . خود من در سال 94 بارها درخواست صدور شابک جدید کرده ام اما با همین مشکل روبرو شده ام . نامه هم نوشته ام و سرانجام چون نتیجه ای نگرفتم تمام ده کتابی را که برای چاپ آماده داشتم از مجراهای غیر رسمی منتشر کردم . لطفا این مسائل را به گوش مسئولین برسانید بلکه تاثیر گذار باشد و راه را بر کتاب آن هم در شرایطی که فرهنگ کتاب خوانی تا این حد پایین است نبندند و مشکلات را صد چندان نکنند .
این که در بر دارنده ی تکذیب خبر سرطان نبود. نه تایید کرده و نه تکذیب. بلکه اساساً اسمی نبرده از سرطان.

فقط گفته حالش خوبه، گفته عمل شده که نگفته چرا، و بعد هم گفته پیش تولید کارش انجام شده و قراره بره چین بقیه ش رو ادامه بده.


اینا یعنی سرطان نداره؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
عباس یاری صراحتاً سرطان رو تکذیب کرده و در متن خبر هست
با سلام و احترام
عمل جراحی روده می تواند برای برداشتن تومور سرطانی روده انجام شده باشد.در صفحه رسمی آقای عباس کیا رستمی، ابتلا به سرطان تکذیب نشده و علت جراحی روده نیز نامشخص است. در هر صورت، آرزوی ما سلامتی ایشان است.
سلام
چرا تکذیب؟ البته امیدواریم این بیماری صعب العلاج که البته با پیشرفتهای پزشکی تا حدود زیادی علاج پذیر شده به سراغ هیچکس نرود. بهتر است بجای تکذیب برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست