بازدید 8650
افزایش 7 درجه‌ای دما در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ششم فروردین

رحمانی با اشاره به آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی گفت: انتظار داریم که امروز شاهد سفرهای برگشتی مسافران باشیم و با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، معابر کشور نیز دارای تردد پرحجم هستند و توصیه می‌شود، مسافران پیش از سفر از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی معابر اطلاع یابند.
کد خبر: ۵۷۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 25 March 2016
از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، در پایان نخستین دور سفرهای نوروزی، آسمان بیشتر نقاط کشور آفتابی و مطبوع است. آنقدر که سفر لذت بخش می‌شود و می‌توان بی توجه به آغاز رسمی سالِ کاری از فردا، به جاده زد و از دیدن زیبایی های طبیعت لذت برد.

البته آب و هوای مطبوع موجب شده که ترافیک روانی در جاده های کشور شاهد باشیم تا جایی که می‌بینیم پلیس اجرای تصمیماتی مانند یک طرفه کردن محور هراز را به تعویق انداخته و به بار ترافیکی در ساعات آتی منوط کرده است.

همه اینها در حالی است که با توجه به پایان تعطیلات نوروزی برای برخی از کارمندان، توصیه می‌شود که مسافران بازگشت خود را به ساعات انتهایی روز موکول نکرده و در صورت امکان بازگشتشان را به فردا موکول کنند.

آخرین وضعیت ترافیک


سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر کشور با بیان اینکه در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از محدوده آدران تا سد کرج و از پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است، گفت: در محور هراز نیز در محدوده سه راهی لاسم از شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین در محدوده گهرود، پلور، آب اسک، گردنک نیز ترافیک از جنوب به شمال نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی گفت: انتظار داریم که امروز شاهد سفرهای برگشتی مسافران باشیم و با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی معابر کشور نیز دارای تردد پرحجم هستند و توصیه می‌شود مسافران قبل از سفر با شماره 120 تماس گرفته و از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی معابر مورد نظرشان اطلاع یابند.

وی همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور گفت: در ورودی کلان شهرها ترافیک پرحجم گزارش شده است و انتظار داریم حجم ترافیک در این معابر تا پایان روز افزایش یابد و بر همین اساس به مسافران نوروزی توصیه می‌شود که سفر خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

آخرین وضعیت آب و هوا


سازمان هواشناسی برای امروز افزایش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای هوا را پیش‌بینی کرده است؛ افزایشی که تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و در این روز به ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور گره خواهد خورد.

بر اساس آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های هواشناسی، جو آرام در غالب مناطق کشور برای امروز پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود تا اواخر جمعه این شرایط تداوم یابد.

تصاویر ماهواره، هم اکنون خیزش توده گردوخاک را به سبب وزش باد شدید در جنوب شرق کشور، در استان سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد که به ‌تدریج تا اواخر امروز به جنوب غرب پاکستان انتقال می‌یابد.

وضعیت جوی استان‌های کشور این گونه پیش بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه 6 فروردین
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه 6 فروردین
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه 6 فروردین
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی