بازدید 45237
بسته خبری «تابناک»؛

چرا عراقچی در زمان جلیلی به انگلیسی صحبت نمی‌کرد؟/نیروهای ایرانی امنیت اروپا را به عهده بگیرند/در دیدار حاتمی‌کیا و بهزاد نبوی چه گذشت؟/افسوس نماینده اصلاح‌طلب برای دو نماینده اصولگرا

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «تعطیلی برخی سفارتخانه ها به علت کمبود اعتبار»؛ «هدف اصلی از دستگیری احمد شیخ‌زاده» و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 24 March 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نخبگان مخالف انقلاب نیز اقتصاد مقاومتی را پذیرفته‌اند
محمد فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به گفتمان‌سازی صورت گرفته برای اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همه نخبگان اقتصادی کشور و حتی آن عده که انقلاب اسلامی را نیز قبول ندارند باور کرده‌اند که راه نجات اقتصاد ایران اقتصاد مقاومتی است.وی اظهار داشت: رهبری دائما طی سالیان گذشته از مسئولان به ویژه دولت خواستند که برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی‌های لازم برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را انجام دهند.فروزنده ادامه داد: جامعه ما امروز به سطحی از بلوغ رسیده که اقتصاد مقاومتی را به عنوان سیاستی برتر در زمینه اقتصاد پذیرفته و شرایط کشور به شکلی است که ما راهی جز اجرای این سیاست‌ها نداریم. این گفت وگو را فارس منتشر کرده است.

درخواست تشکیل فراکسیون کارگری
رییس کانون شورای اسلامی کار خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد: با آغاز کار مجلس دهم، فراکسیون کارگری قوی برای پیگیری مطالبات کارگران تشکیل شود.داوود امیری اظهار کرد: با توجه به راهیابی نمایندگان کارگران از چند حوزه انتخابیه انتظار داریم یک فراکسیون منسجم و قوی در بحث پیگیری مطالبات شکل بگیرد.وی گفت: در سنوات گذشته فراکسیون کارگری بیشتر واکنشی عمل کرده و بلافاصله اعلام موضع کرده است ولی توقع جامعه کارگری این است که در مجلس دهم به صورت کنشی عمل کند.امیری متذکر شد: موادی از قانون کار وجود دارد که آیین ‌نامه‌های آن نیازمند تصویب است و باید تغییرا در آن اعمال شود تا اجرایی شود.این اظهارات در ایسنا منتشر گردیده است.

همراهی فرزند استاد شجریان با پدرش
رایان شجریان برای همراهی با پدر خود، موهای سرش را کوتاه کرده است.این عکس را کانال «خبرآنلاین» منتشر کرد.

تصمیم هولناک یک مادر، از ترس داعش
کانال تلگرامی روزنامه ایران نوشت: یک منبع امنیتی عراق چهارشنبه‌شب فاش کرد که مادری در شمال تکریت، مرکز استان صلاح‌الدین، فرزند خود را به مدت 37 روز در یک گودال عمیق در کنار خانه‌اش مخفی کرد تا مانع ربودن وی از سوی داعش شود.این زن، کودک 9 ساله‌اش را از ترس تربیت شدن او توسط داعش برای انجام عملیات انتحاری مخفی کرده بود.

رونمایی از طرح مجمع تشخیص برای خلیج فارس
آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع مدیران شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ، ائمه جمعه اهل سنت، فرماندار و مسئولین شهرستان عسلویه با اشاره به موقعیت استراتژیک این منطقه عظیم اقتصادی و صنعتی در تحولات کشور و منطقه گفت: گزارشاتی که از آقای استاندار و مدیر منطقه در طول مسیر شنیدم باعث شده اطلاعات من در خصوص این منطقه تازه شود .رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرحی در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده است که در صورت اجرای آن شاهد ایجاد تمدنی جدید در خلیج فارس با محوریت نفت و گاز خواهیم بود.این خبر را انا منتشر کرده است.

نظر وزیر کشور دولت اصلاحات درباره علی مطهری
عضو مجمع روحانیون مبارز، درباره تعامل اصلاح طلبان با علی لاریجانی و وجود افرادی از جریان همسو با لاریجانی در لیست اصلاحات اظهار کرد: اصلا ما با آقای لاریجانی هیچ وقت وارد مذاکره نشدیم. اگر کسی هم از همفکران ایشان در لیست حضور دارد، ناشی از ائتلاف ما با حامیان دولت و حزب اعتدال و توسعه است.او همچنین درباره علی مطهری می‌گوید: مطهری کارنامه مثبتی در مجلس داشت و اگر او هیچ یک از بندهای میثاق‌نامه را هم امضا نمی‌کرد ما او را وارد لیست می‌کردیم.موسوی لاری درباره برخی اعضای لیست صدای ملت (لیست علی مطهری) که از اصولگریان معتدل هستند، نیز اظهار می دارد: اصولگرایانی از قبیل حسن سجانی که مشی عاقلانه‌ای دارند را به عنوان رقیب مناسب در عرصه انتخابات تلقی می‌کنیم و نه به عنوان یک شریک فکری.وزیر کشور دولت اصلاحات و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره تلاش ها برای ایجاد دوقطبی عارف و لاریجانی در موضوع ریاست مجلس دهم نیز به آنا گفت: بحث ریاست مجلس، بحث درونی مجلس است و باید به خود مجلس واگذار شود اما منتخبان باید پیامی را که جامعه داده است، خوب دریافت کنند وگرنه در همان قدم اول رفوزه می‌شوند. خبرگزاری آنا این گفت‌وگو را منتشر کرده است.

چرا عراقچی در مذاکرات دوران جلیلی انگلیسی صحبت نمی‌کرد؟
سیدعباس عراقچی مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه داستان جمله‌ایی که شرمن گفته بود که آقای عراقچی را می‌دیدیم در دوران جلیلی اصلا با ما انگلیسی صحبت نمی‌کرد، چه بوده، ضمن اشاره به متفاوت بودن گفتگوها در آن دوران گفت: طی سال‌های 91 و 92 که دکتر جلیلی مذاکرات را انجام می‌داد، مدل مذاکرات طور دیگری بود.وی با بیان اینکه جلیلی و اشتون دو طرف گفتگو بودند، اظهار داشت: آن طرف معاونان وزیر 5+1 کنار اشتون می‌نشستند و این طرف هم ما بودیم، آن‌ها همگی صحبت می‌کردند و از ما فقط جلیلی صحبت می‌کرد.عراقچی تصریح کرد: خارج از مذاکرات هم برخوردی نداشتیم که بخواهیم صحبت کنیم، به ویژه با آمریکایی‌ها.مذاکره‌کننده ارشد کشورمان بیان داشت: آنجا مذاکرات در حد این بود که مواضع دو طرف بیان شود تا ببینیم اصلا می‌شود جلو رفت یا نمی‌شود، در واقع وارد مذاکرات واقعی نشدیم.این خبر را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.

عربستان سعودی بزرگترین پالایشگاه آمریکا را خرید
شرکت نفت دولتی عربستان سعودی (آرامکو) با خرید سهم شرکت نفتی شل، به طور کامل مالک پالایشگاه "پورت آرتو" در ایالت تگزاس آمریکا شد. "پورت آرتو" بزرگترین پالایشگاه نفت آمریکاست.با این اقدام، بزرگترین پالایشگاه آمریکا نفت خود را به طور کامل از عربستان سعودی وارد خواهد کرد و این موضوع برای سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.عربستان سعودی با این حرکت قصد دارد وابستگی آمریکا به نفت سعودی را تضمین کند. علاوه بر این حجم صادرات نفت سعودی به آمریکا نیز حفظ شود. تحلیلگران مسائل نفتی  معتقدند شرکت نفتی " آرامکو"  پس از مالکیت کامل  پالایشگاه "پورت آرتور"  در ایالت تگزاس آمریکا موقعیت ممتازی را در بازار این کشور به دست خواهد آورد.پالایشگاه " پورت آرتور"  در ایالت تگزاس آمریکا با حجم تولید 600 هزار بشکه در روز، بزرگترین پالایشگاه نفتی این کشور به شمار می آید و از آن به  عنوان " گوهر تاج"  صنایع نفتی  آمریکا یاد می شود.این خبر در عصر ایران منتشر شده است.

نیروهای ایرانی امنیت اروپا را به عهده بگیرند
حسام نواب صفوی بازیگر کشورمان که چند روز پیش در اروپا بود، به تشریح وضعیت امنیتی در اروپا پرداخت.  نواب صفوی در این باره توضیح داد: نیروهای ایرانی رسم مسلمانی رابه جا آورند و مردم اروپا را نجات دهند. من همین الان رسیدم به خانه به ایران، قرار بود تمام شهرهای اروپا را ببینم ، اما اگر بخواهم به عنوان یک شاهد عینی برای شما تعریف کنم مردم در اروپا در خانه حبس شده اند دو روز در فرودگاه بودم تمامی پروازها دقیقه به دقیقه پر میشد همه میخواستند فقط فرار کنند در خیابان وقتی راه میرفتم هر لحظه هر کسی از کنارم رد میشد احساس میکردم همان لحظه انتحاری خود را منفجر میکند.من از قلب شهرهای اروپا میآیم، مردم بسیار وحشتزده اند همه جا پلیس مستقر است اما به نظر من گروه تروریستی داعش هیچ ترسی از پلیس اروپا ندارد امروز وقتی به ایران رسیدم لذت امنیت را حس کردم هر چند که فکر میکردم محال است به ایران برسم اگر وضع به همین منوال پیش برود چیزی از اروپا باقی نمیماند از نیروهای امنیتی و دفاعی ایران تقاضا میکنم امنیت اروپا را به عهده بگیرند و این انسانها را از وحشت و تکه تکه شدن و مرگ نجات دهد و رسم اسلام واقعی را به جا بیاورند .چون این گروه تروریستی فقط از نیروهای ایران وحشت دارند خوشحالم که امروز را در امن ترین کشور دنیا سپری میکنم و در بین شما هستم.

توضیحات ره‌پیک درباره انتخابات اصفهان
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات درباره اخبار متفاوت سایت‌های خبری درباره انتخابات اصفهان توضیح داد.سیامک ره‌پیک فت: از مجموع 207 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی 202 حوزه تأیید شده است.وی افزود: در موارد باقیمانده برخی از حوزه‌ها با توجه به اسناد، مدارک، شکایات و اعتراضاتی که آمده بود، نیاز به بازرسی و در یک مورد هم نیاز به بازشماری آراء بود که اقدامات لازم انجام شد و نتایج آن اعلام خواهد شد.ره‌پیک گفت: در حوزه انتخابیه اصفهان از کسانی که شرکت کرده بودند 4 نفر در مرحله اول انتخاب شدند و یک نفر هم با توجه به مدارک و اسنادی که وجود داشت، انتخابش به انتخابات میان‌دوره‌ای موکول شد و ان‌شاءالله در آن زمان انجام خواهد شد.این خبر در خبرگزاری صدا و سیما منتشر شده است.

در دیدار حاتمی‌کیا و بهزاد نبوی چه گذشت؟
کانال تلگرامی ابراهیم حاتمی کیا به شرح اکران خصوصی «بادیگارد» برای بهزاد نبوی پرداخت.این کانال تلگرامی آورده است: عصر یک پنج‌شنبه زمستانی، بهزاد نبوی و همسرش در طبقه سوم ساختمانی حوالی میدان فاطمی، فیلم «بادیگارد» را تماشا کردند. نبوی، معاون نخست‌وزیرهای سه دولت در امور اجرایی، وزیر صنایع سنگین در دوران جنگ، نایب رییس مجلس ششم و از محکومان حوادث سال 88، هنگام مواجهه چهره به چهره با حاتمی‌کیا با لحنی طنزآلود گفت: «چند سال خارج بودم و حالا برگشتم.»بهزاد نبوی چند دقیقه پیش از شروع اکران خصوصی «بادیگارد» به حاتمی‌کیا گفت: «من حتی یکی از فیلم‌های شما را هم از دست نداده‌ام.» جمله او را همسرش با نگاهی آرام تایید کرد و گفت: «شاید «آژانس شیشه‌ای» را بیست بار دیده باشیم.» حاتمی‌کیا هم قبل از شروع فیلم به آنها گفت:«دل ما هم به شما خوش است که این فیلم را ببینید و ان‌شاءالله بپسندید.» چند ثانیه از پایان فیلم نگذشته بود که بهزاد نبوی و حاتمی‌کیا برای دومین بار در یک روز یکدیگر را در آغوش گرفتند و نبوی به حاتمی‌کیا گفت:«عالی بود» و تاکید کرد: «باز هم باید فیلم را ببینم. بعضی دیالوگ‌ها را باید باز هم گوش کنم.» او تذکری هم درباره دو صحنه از فیلم داشت که نگرانش می‌کرد.


تعطیلی برخی سفارتخانه ها به علت کمبود اعتبار
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: متأسفانه برخی از سفارتخانه های ایران به علت عدم توجه و نبود منابع مالی، عملا تعطیل شده اند و این موضوع برای جمهوری اسلامی بسیار نامطلوب است.سیدباقر حسینی  با اشاره به وضعیت اعتبار و بودجه وزارت خارجه در لایحه بودجه سال 95، گفت: افزایش اعتبار وزارت خارجه در سال آینده بسیار کم و ناچیز است و امیدوارم مجلس و نمایندگان تمهید مناسبی برای این مسائل بیاندیشند.نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در چند سال اخیر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بازدیدهایی را از سفارتخانه های جمهوری اسلامی در برخی کشورها داشته اند، که متأسفانه در این بازدید، برخی سفارتخانه در وضعیت نا مناسبی قرار داشتند.وی افزود: یکی از اولویت های وزارت خارجه در شرایط کنونی حمایت از سفارتخانه های کشورمان است، که لازمه این موضوع، افزایش اعتبار و تقویت بودجه ای وزارتخانه است.این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: متأسفانه برخی از سفارتخانه های ایران به علت عدم توجه و نبود منابع مالی، عملا تعطیل شده اند و این موضوع برای جمهوری اسلامی بسیار نامطلوب است.این خبر در خانه ملت منتشر شده است.

هدف اصلی از دستگیری احمد شیخ‌زاده
مهدی محمدی عنوان کرد فکر می‌کنم هدف اصلی از دستگیری شیخ‌زاده، آزادی نمازی‌ها(سیامک و باقر) در ایران است؛ کسانی که آمریکایی‌ها آنها را بزرگ‌ترین صید اطلاعاتی ایران در یک دهه گذشته خوانده‌اند. خبرگزاری فارس این خبر را به نقل از صفحه شخصی محمدی منتشر کرده است.

افسوس نماینده اصلاح‌طلب برای دو نماینده اصولگرای شکست‌خورده
مسعود پزشکیان علت شکست اصولگرایان در تهران را چنین بیان می‌کند: فتار و نگاه برخی از آقایان علت اصلی این اتفاق بود. نمی شود در جامعه همه رقبا را به دلایل  و اسم های گوناگون از صحنه بیرون کرد و بعد بگوییم می خواهیم رقابت سالم داشته باشیم. در پی همین رفتار مردم به کسانی رای می دهند که هیچ اسم و رسمی ندارند تا فقط به لج به این افراد رای ندهند.
وی همچنین در ادامه می‌گوید: چرا باید افرادی همانند آقای ابوترابی یا توکلی که از لحاظ کاری و سلامت نفس به درد مجلس می خوردند، به علت رفتار برخی افراد در مجلس آینده نباشند و مردم به آنها رای ندهند. سایت نامه نیوز متن این گفت‌وگو را منتشر کرده است.

نظرسنجی عجیب داعش
گروه تروریستی داعش برای انتخاب محل بعدی عملیات خود اقدام به نظر سنجی کرد. طرفداران داعش پس از حملات عناصر این گروه تروریستی به فرودگاه و مترو بروکسل، این بار با مطرح کردن نظرسنجی اینترنتی در پی زمینه‌سازی برای هدف بعدی حملات خود هستند؛ روسیه، آمریکا و انگلیس در صدر این نظرسنجی قرار دارند. سایت مشرق این خبر را منتشر کرده است.

اوباما و دخترانش در حسرت ملاقات مسی
با وجود ابراز تمایل اوباما برای ملاقات با کاپیتان آلبی‌سلسته،ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا هنوز حاضر نشده است با آنها قرار ملاقات بگذارد. باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش به آرژانتین سفر کرده‌اند و او در این سفر با چهره‌هایی همچون پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان ملاقات کرد. یکی دیگر از چهره‌های سرشناسی که اوباما و خانواده‌اش مایل بودند در آرژانتین ملاقات کنند، کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور، لیونل مسی است که برای حضور در اردوی آلبی‌سلسته قبل از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به آمریکای جنوبی برگشته است. اوباما در یکی از سخنرانی‌هایش در آرژانتین اعتراف کرد که او دخترانش، ساشا و مالیا را با خودش به این کشور آورده تا علاوه بر دیدن این کشور با تعداد از چهره‌های برجسته آن دیدار داشته باشند که یکی از آنها پاپ فرانسیس بود که موفق به ملاقاتش شدند، اما نفر دیگر لیونل مسی است که آنها هنوز نتوانسته‌اند او را از نزدیک ببینند.

ساخت‌وساز غیرقانونی دانشگاه تهران در تعطیلات نوروز
با آغاز تعطیلات نوروزی و حتی قبل از تحویل سال 95، جرثقیل‌ها به کار افتادند؛ این‌بار نه برای تخریب، بلکه هدفشان ساختن یک طبقه اضافه‌تر روی یکی از ساختمان‌های تاریخی دانشگاه تهران بود. 28 اسفندماه با بستن خیابان 16 آذر در تقاطع نصرت، جرثقیل‌های غول‌پیکر برای اضافه کردن یک طبقه روی ساختمان دانشکده داروسازی دانشگاه تهران، تیرآهن‌های آبی‌رنگ را روی سقف طبقه چهارم این دانشکده گذاشتند. حالا نیز مراحل نصب تیرآهن‌ها روی سقف دانشکده کامل شده است. ناصر پازوکی - باستان‌شناس و مدیر سابق اداره میراث فرهنگی استان تهران - که 28 اسفند این اتفاق را دید، توضیح داد: چند سال قبل در دوره‌ی یکی از مدیران پیشین دانشگاه تهران، زمانی‌ که در بخشی از فضای داخلی دانشگاه و پشت مسجد را گودبرداری کردند، سازمان میراث فرهنگی از مسئولان دانشگاه شکایت کرد و آن‌ها تعهد دادند که دیگر هیچ ساخت‌وسازی در محدوده این بنای تاریخی با ارزش انجام نشود و تا امروز نیز هیچ کار دیگری انجام نداده بودند؛ اما متأسفانه به نظر می‌رسد بار دیگر این اتفاق در حال رخ دادن است. او با تأکید بر این‌که دانشگاه تهران به‌عنوان یک بنای تاریخی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است، گفت: هرگونه مداخله در این بنای تاریخی باید با نظارت و هماهنگی سازمان میراث فرهنگی باشد، چون هر نوع مداخله حتی جزیی، ‌ساخت‌وساز و اضافه کردن یک بخش کوچک به این بنای تاریخی، ممنوع و کاملا خلاف قانون است. وی اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی و مردم باید به‌عنوان مدعی‌العموم در مقابل این اقدام، به دانشگاه تهران اعتراض کنند، چون هویت دانشگاه تهران باید به همان صورت ابتدایی خود باقی بماند. خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

توضیح ناجا به فیلم ضرب و شتم یک راننده
انتشار فیلم ضرب و شتم یک راننده توسط مامور پلیس راهور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است. چند روزی است که فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن افسر پلیس راهور با حمله به یک راننده پراید مشکی رنگ او را به شدت زیر مشت و لگد می گیرد تا جایی که رفتارهای زشت این افسر با دخالت همکارش به پایان می رسد. انتشار این فیلم در آستانه نوروز و تلاش ماموران پلیس برای کاهش تلفات،باعث شده است تا دید مردم نسبت به ماموران پلیس راهور تغییر کند. یک مقام ارشد پلیس راهور نیروی انتظامی درباره انتشار این فیلم در فضای مجازی و تخریب ماموران پلیس راهور  به میزان گفت: این فیلم متعلق به دو سال قبل است و در جاده فریمان در استان خراسان رضوی ضبط شده است. وی ادامه داد: اصل فیلم صحیح است اما مامور خطاکاری که اقدام به ضرب و شتم راننده خودرو می کند، سرباز وظیفه پلیس راه بود. بعد از وقوع این حادثه در همان زمان فیلم به دست مسئولان وقت پلیس راهور رسید و آنها نیز برخورد قاطعی با مامور متخلف انجام دادند. این مقام آگاه گفت:انتشار این فیلم در زمانی خاص که نیروهای پلیس در حال انجام وظیفه هستند بی انصافی است. خبرگزاری میزان این خبر را منتشر کرده است.

مرگ 24 نفر تنها در 24 ساعت !
مجتبی خالدی در گفت‌وگویی گفت: طی 24 ساعت گذشته (چهارم فروردین ماه) 8833 ماموریت توسط مأموران اورژانس 115 کشور انجام شده که از این تعداد، 1807 ماموریت مربوط به تصادفات و 7026 مورد مأموریت‌های غیرتصادفی شامل بیماران قلبی، تنفسی و سایر موارد بوده است.وی افزود: 1613 مورد از موارد تصادفی برای تکمیل عملیات درمانی به بیمارستان اعزام و 194 مورد در محل درمان شده‌اند و متاسفانه 24 نفر از هموطنانمان نیز در این حوادث جان خود را از دست دادند. این خبر را ایسنا منتشر کرده است.

آرزوی فیتیله ای ها برای سال 95
علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی - معروف به عموهای فیتیله‌ای - پس از مدتی دوری از تلویزیون، بار دیگر نوروز 95 به این رسانه بازگشته‌اند تا این بار نه برای کودکان که برای خانواده‌ها برنامه داشته باشند.آنها آرزو می‌کنند که سال جدید هیچ جنگی در دنیا رخ ندهد و هیچ کودکی در ساحل پیدا نشود.به گزارش ایسنا، علی فروتن درباره حضور عموهای فیتیله‌ای در تلویزیون یادآور: ما 17 ساله بودیم که اولین برنامه‌مان را اجرا کردیم و هم اکنون 46 سالمان است و برنامه اجرا می‌کنیم.خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل