بازدید 4233

سپاهان کشور سوم را انتخاب کرد، تراکتور و ذوب‌آهن منتظر تصمیم مقامات!

باشگاه سپاهان دو کشور را برای میزبانی از تیم‌های عربستانی انتخاب کرده است.
کد خبر: ۵۷۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 24 March 2016
درحالی که فدراسیون فوتبال تا فردا باید به AFC کشور سوم را برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با نمایندگان عربستان را اعلام کند باشگاه سپاهان انتخاب خود را انجام داد.
به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مناقشه ایجاد شده بین فدراسیون های فوتبال ایران و عربستان، مقرر کرد تا باشگاههای دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث از یکدیگر میزبانی کنند، باشگاه سپاهان برای میزبانی از الاتحاد عربستان دو شهر بیروت لبنان و مسقط عمان را معرفی کرد.
برهمین اساس طبق تصمیم باشگاه سپاهان، بیروت به عنوان گزینه اول و مسقط به عنوان گزینه دوم میزبانی این باشگاه برای تصمیم‌گیری های آتی به فدراسیون فوتبال ایران معرفی شده است.
البته هنوز دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب آهن نظر رسمی خود را اعلام نکرده اند و فدراسیون فوتبال نیز هنوز تصمیمی نگرفته است که اصلا تیم های ایرانی به حضور در لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهند یا خیر. همچنین اگر تصمیم فدراسیون به ادامه حضور سه تیم کشورمان باشد هنوز در مورد کشور سوم به جمع بندی نرسیده است. باید دید سرانجام علی کفاشیان چه تصمیمی می گیرد و چه کشوری در نهایت مورد تایید ایران و سپس مسئولان AFC قرار می گیرد.
ظاهرا دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب آهن منتظر هستند تا مسئولان فدراسیون تصمیم نهایی را بگیرند و تایع آنها هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل