بازدید 4470
۶
سخنگوی دولت:

اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال اجرایی می‌شود

سخنگوی دولت به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: برنامه اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 20 March 2016
سخنگوی دولت به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: برنامه اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال اجرایی می‌شود.

به گزارش  تسنیم ، محمدباقر نوبخت گفت: راهبرد سال 95 مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری اعلام شده و مسئولیت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این عرصه سنگین‌تر شده است.

وی به تدوین برنامه اقتصاد مقاومتی از سال گذشته اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال 95 برنامه اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی می‌کنیم و در این راستا از ملت بزرگ ایران و گیلان می‌خواهم استعانت داشته باشم.

نوبخت گفت: سال 95 در شرایطی فعالیت‌ها را آغاز می‌کنیم که فرصت جدیدی برای سرمایه‌گذاری‌های مختلف ایجاد شده و تحریم‌ها برداشته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه میلیون‌ها جوان منتظر هستند برای آنها شغل ایجاد شود، تصریح کرد: بسیاری از جوانان آماده ازدواج هستند و این امر منوط به ایجاد شرایطی است.

نوبخت متذکر شد: آنها که در عرصه کسب و کار فعال هستند سنگینی رکود را احساس می‌کنند ضمن اینکه بسیاری می‌خواهند تحولی در زندگی خود ایجاد کنند و سرمایه‌گذاری داشته باشند و این امر نیاز به آرامش دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
اقتصاد مقاومتی یعنی همچون امیرالمؤمنین(ع) زیستن، زراعت کردن، لباس وصاه کردن، انفاق شبانه کردن، حراست از بیت المال کردن، راست گفتن، تدبیر داشتن و ...
...
ممنون میشم بفرمایید کدوماش اینجا اجرا میشه؟
استفاده از کارت و پرداخت اینتذنتی را جایگزین پول نقد کنید تا همه دریافتی ها و پرداختی های مردم و شرکتها شفاف شود و مالیات و یارانه به درستی دریافت و پرداخت شود. با این کار قانون از کجا اورده ای به سرانجام می رسد. چاپ و امحا اسکناس دیگر لازم نیست و سرقت مسلحانه از بانکها از بین می رود. پول در بانکها می ماند و نه در خانه ها. حتی توریستها تا زمان باز شدن سوییفت و استفاده از کارتهای اعتباری می توانند کارت موقت به مبلغ ارز تبدیلی دریافت کنند. تاکسیرانی و دعوای مردم برای پرداخت بیشتر به بهانه نبود پول خرد سامان می یابد.
اقتصاد مقاومتی بی معنی ترین چیزیه که میشه ازش حرف زد
از دکتر نوبخت درخواست می کنیم مبادرت به اصلاح برنامه ششم از عنوان گرفته تا محتوا بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مبادرت کنند در ضمن برای اینکه حوزه در این خصوص ادعا دارد ..... در سازمان امور اداری و استخدامی کشور که در حوزه دفتری بنام مدیریت اسلامی ایجاد کرد از مسئولین حوزه درخواست شود فوری در ستاد تدوین برنامه اقتصاد مقاومتی کشور پر رنگ وارد شوند و بهانه عدم همکاری را از هم اکنون بگیرند
چقدر زیبا بود نامگذاری امسال.
ولی در سال پیش هم مفهوم قدرتمند اقتصاد مقومتی وجود داشت چکار کردیم ؟
مشکل تنه بسیار لخت و بسیار بزرگ دولت است دولت حدود ده برابر بیش از نیاز کارمند دارد. اینها نمی توانند اقتصاد مقومتی را اجرا نمایند. فضای کسب و کار در ایران ۱۱۸ جهانی است و رتبه فساد ۱۳۷ ، عامل این رتبه های اندوهگین فقط و فقط عملکردهای دولتی است.
دیگه باید چکار کنیم؟ دستمزدهامونم بدیم به شما خوبه؟ وسایلمونو بفروشیم بدیم به شما دست از سر ملت برمیدارید؟ کلی شعار دادید که با رفع تحریم ها و برجام اوضاع رو درست میکنید، پس چی شد؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی