بازدید 6098
گفت و گو

پیغام آذری قلعه نویی به تبریزی ها و ماجرای نماز خواندن مجیدی و عنایتی در زمین

نماز خواندن ما یک پیام داشت. اینکه عنایتی و مجیدی که قهرمانان شما هستند، در اوج قهرمانی بندگی خدا را می کنند.
کد خبر: ۵۷۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 20 March 2016
به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی در یک گفت و گوی نوروزی صحبت های جالبی انجام داد. وی می گوید: 12 سال من معاون تربیت بدنی شهرداری در منطقه 16 بودم و در زمان کرباسچی خدمتشان بودم. نازی آباد روی اصول شهرسازی بنا شده و میدان های زیادی دارد. از سرانه های بین المللی استاندارد دارد و از نظر ورزشی نیز ورزشکاران زیادی را تحویل داده است. همین دیروز یک ساعت و نیم در میدان های نازی آباد گشتیم و همه جایش قشنگ است.  من تا دیپلم را بگیرم، نازی آباد بودم. یک مدیر خیلی خوب و معلمان خوبی هم داشتیم. تا سال 65 تقریبا آنجا بودیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره دوران بازیگری اش در استقلال و اینکه آیا نیمکت نشین بوده است، تصریح کرد: طبیعتا همه نیمکت نشین بودند اما برای من کم اتفاق افتاد. یک بازی برای استقلال با صنعت نفت بود که من رباطم پاره شد و تشخیص اشتباه بود و تقریبا تمام فوتبالم را با یک پا برای استقلال بازی کردم. زمان پورحیدری، دکتر حیدریان به من گفت که فقط می توانی راه بروی که در آلمان عمل کردم و توانستم چند سال بازی کنم. من مینیسک ها و رباطم را در یک روز عمل کردم که با کمک خدا و اهل بیت بود.

قلعه نویی درباره اسم اصلی اش افزود: من اردشیر هستم که به من امیر می گویند. 3 داداش بودیم که داریوش است، احمد صدا می کنند. بزرگتر از من نیز عباس صدا می کنند. اسم های اصیل را پدرم دوست داشت. سر اسم گذاری پسر من که محمد هوتن است، نیز خیلی داستان زیادی داشت که انتخاب کردیم. دخترم نیز اسم اصیلی دارد.

وی درباره سن و سالش بیان داشت: من 52 سالم است و دیگر پیر شده ام. من 5 قهرمانی در لیگ برتر دارم، 2 جام حذفی دارم و 2، 3 نایب قهرمانی و سومی دارم.

سرمربی سابق استقلال درباره هیاتی که دارد، گفت: قبل از انقلاب زمینی روبرو زمین ما بود که برای خودمان بود. برادر بزرگ ما هیاتی زد که یک بار تعطیل شد اما من وقتی 20 سالم بود، آن هیات را دوباره بازسازی کردم و هنوز هم هست. ما باید نوکری اهل بیت را کنیم. از سال 62 این هیات را کارش را آغاز کردیم.

وی در رابطه با نماز خواندن تیمش در زمین بعد از قهرمانی افزود:ما اول اردیبهشت 85 که قهرمان شدیم، گفتیم باید نماز بخوانیم و یک آقایی هم کنایه انداخت. این نماز خواندن یک پیام داشت. اینکه عنایتی و مجیدی که قهرمانان شما هستند، در اوج قهرمانی بندگی خدا را می کنند. من سیاسی نیستم و زبانم تلخ است و خیلی ها انتقاد کردند. ما نذر داشتیم که اگر قهرمان شدیم، نماز بخوانیم. بعد از آن باب شد و خیلی ها سجده شکر می کنند.

قلعه نویی درباره عدم ثبات مربیان اذعان داشت: من این را بگویم که مملکت چیزی به نام برنامه ندارد. خیلی از جاهای دیگر یک حزب می رود و یک حزب می آید، اتفاقی نمی افتد اما در مملکت ما یک نفر می رود و می آید، 17 هزار مدیر عوض می شوند. باید از برانکو تشکر کنم که واقعا ایرانی است. وقتی من سرمربی تیم ملی بودم، هلسینکی که رفتیم، آنها برای 2020 برنامه داشتند.

وی درباره سحرخیز بودنش خاطرنشان کرد:من معمولا 6 صبح بلند می شوم اما از آن سمت نیز زود می خوابم.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: آرزوی همه ما ظهور امام زمان است. سال هم سال فاطمیه است که انشاالله به حق حضرت زهرا(س) همه جوانان عاقبت به خیر شوند. من جا دارد از اینجا از خانواده ام، به ویژه از همسرم نیز تشکر کنم چون در فشارها مرا تحمل کرد. برای ما بچه های نازی همین هم خیلی بود که گفتم. البته من عاشق همسرم هستم چون مادر بزرگی است و خیر بزرگی هم هست. به زبان آذری هم می گویم، بایرامیز مبارک.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی