بازدید 6980

واشنگتن جرات حمله به تهران را ندارد

ایران باضرر بودن یا نبودن حضور آمریکا را در خلیج فارس تعیین می‌کند
کد خبر: ۵۷۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 18 March 2016
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب گفت:ماهیت دشمنی ایران و آمریکا بر سر منافع،جغرافیا و نفوذ منطقه نیست؛ماهیت این دشمنی،ماهیت دشمنی حق و باطل است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب در اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با اشاره به عظمت شهدا گفت: به دلیل تقدسی که در انقلاب اسلامی و در حرکت هشت سال دفاع مقدس توسط بهترین‌های امت اسلامی وجود داشته است، نفوذ شهدا و جلوه شهدا بیشتر از سال‌های قبل هویدا می‌شود و به چشم می‌بینیم که جوانان بسیاری که بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به دنیا آمده‌اند‌‌ همان روحیه و منش را دارند و به عنوان مدافع حرم حضرت زینب (س) از ماهیت اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند که همه این‌ها برگرفته از معنویت شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: اکنون وقتی تشییع پیکر شهدا در شهرهای کشور انجام می‌گیرد خیلی از مشتاقان شهادت به استقبال این لاله‌های پرپر شده می‌روند و غوغایی در شهر‌ها به پا می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد که بین شهدا و کشته ‌ای معمولی فرق اساسی وجود دارد و طبق فرمایش خداوند در قرآن کریم، شهدا زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: ۳۷ سال است که در همه صحنه‌هایی که برای انقلاب اسلامی به وجود آمده است جوانان و دلدادگان این کشور با جان محک خورده‌اند و در تمام صحنه‌ها خوب محک خوردند و تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه اسلام، دلیل بسیار محکمی است بر اینکه جوانان این کشور امتحان الهیشان را به خوبی انجام داده‌اند.

سردار فدوی با بیان اینکه با گذشت زمان از پیروزی انقلاب اسلامی، ابعاد وسیع‌تری از این انقلاب مردمی جلوه کرده است، گفت: انقلاب اسلامی هم به لحاظ جغرافیایی و هم به لحاظ کیفیتی رشد و توسعه پیدا کرده است و اگر روزی دشمنان انقلاب اسلامی فکر می‌کردند که با حمایت از ضدانقلاب در داخل ایران می‌توانندبساط انقلاب را جمع کنند و جنگ هشت ساله را بر ما بر ما تحمیل کردند و الان می‌بینند که جوانان کشورمان برای دفاع از ماهیت انقلاب اسلامی خارج از مرز‌ها دفاع می‌کنند و اکنون در کشورهایی همچون فلسطین، یمن، لبنان، سوریه، عراق و... فرهنگ انقلاب اسلامی ترویج پیدا کرده است و به همین دلیل شیطان بزرگ و هم پیمانانش با تمام توان قصد مقابله با این انقلاب مردمی را دارند.

وی تاکید کرد: علت قوت روز افزون انقلاب اسلامی به دلیل قدرتی است که به قدرت الهی اتصال پیدا کرده است وهیچ قدرتی در برابر این آن تاب تحمل ندارد و اگر همه قدرت‌های به ظاهر مادی و دنیوی در برابر قدرت مومنین متحد شوند هرگز قادر به پیروزی نخواهند بود.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمن از حمله به جمهوری اسلامی ایران وحشت دارد، افزود: دشمنانی همچون آمریکا ضررهایی که در صورت جنگ با ایران متحمل می‌شوند، بیشتر از منافعشان است و به همین دلیل جرات حمله ندارند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که توان مقابله با ما را ندارند، به سراغ کشورهایی همچون فلسطین، لبنان، سوریه، لبنان، عراق رفته‌اند که تحت تاثیر انقلاب اسلامی هستند و به خیالشان با نابود کردن آن‌ها، قصد تجاوز به خاک کشورمان را دارند اما با شکست مواجه شده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بیش از یک سال است که آمریکا و هم پیمانانش در یمن با مردم مظلوم یمن می‌جنگند و آل سعود پیشانی این اقدام و جنگ است؛ مثلا در جنگ عراق علیه ایران هم آمریکا و هم پیمانانش از رژیم بعث عراق حمایت می‌کردند و صدام پیشانی این جنگ نابرابر بود و ۵۴ کشور از این رژیم حمایت می‌کردند.

سردار فدوی با بیان اینکه امریکایی‌ها مبنای جنگ در یمن هستند، افزود: حرکت حق بر علیه باطل همچنان در حرکت است و یمن در مقابل تجاوزگری‌های مستکبرین تسلیم نخواهد شد.

وی افزود: سال‌های طولانی است که شیطان بزرگ به قدرت نظامی خود می‌نازد و قدرت دریایی آن‌ها پایه نظامیشان را تشکیل می‌دهد چرا که امریکا از تمام سرزمین‌ها دور است و از طریق دریا به کشور‌ها دسترسی دارند و طبیعتا اگر از قدرت نظامی آمریکا اثری بروز کند باید در قدرت نیروی دریاییشان باشد و در اوج عملیات کربلای ۵ در شلمچه و عملیات والفجر۸ در سال‌های ۶۵ و ۶۶ بود که آمریکا در دریای خلیج فارس حضور پیدا کرد اما در وقایع اخیر دیدیم که ملوانان آمریکایی با ذلت تمام در برابر نیروهای ایرانی سرتسلیم فرود آوردند.

وی گفت: ما تعیین می‌کنیم که حضور امریکا در خلیج فارس حضوری بی‌ضرر است یا با ضرر و ما حضور شیطان بزرگ در خلیج فارس را شر مطلق می‌دانیم و بی‌امنیتی در خلیج فارس به دلیل حضور آن‌ها ۹ برابر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرتی در برابر امریکایی‌ها بروز پیدا کرده و همه آن‌ها را به چالش و انفعال کشیده است و قطعا طبق وعده خدا در قرآن کریم، کافرین تا روز قیامت بر مومنین تسلط پیدا نخواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر