بازدید 6776
۱
بازتاب

پشت پرده خداحافظی کی روش از تیم ملی ایران

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت که کارلوس کی روش بعد از دیدار برابر بوسنی با بازیکنان خداحافظی کرد و همه را به گریه انداخت.
کد خبر: ۵۷۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 17 March 2016
جواد نکونام می گوید خداحافطی کی روش بعد از بازی با بوسنی باعث گریه همه بازیکنان تیم ملی شد.

به گزارش تابناک ورزشی،  جواد نکونام از بازیکنانی بود که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علاقه خاصی به او داشت و همواره او را در ترکیب اصلی قرار می داد. نکونام در جام جهانی 2014 برزیل بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران را بر بازو بست و عملکرد متوسطی هم از خود به نمایش گذاشت.

پشت پرده خداحافظی کی روش از تیم ملی ایران

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره کارلوس کی روش اظهار نظر جالبی را بر زبان آورد. او گفت که کی روش بعد از دیدار برابر بوسنی از بازیکنان خداحافظی کرد:« کی روش بعد از بازی برابر بوسنی خطاب به بازیکنان گفت که شما بهترین بازیکنانی بودید که تا به حال در عمرم با آنها کار کرده ام! افتخار می کنم که مربی شما بودم. در طول زندگی ام بازیکنانی ندیدم که به اندازه شما به پیراهن ملی شان عرق داشته باشند. او این صحبت ها را کرد و بعد از همه ما خداحافظی کرد. یک لحظه صدای گریه همه بچه ها بلند شد و فکر می کنم تمام بچه ها گریه کردند.»

نکونام از بازی های ملی خداحافظی کرده است. او الان برای العربی قطر بازی می کند و در این تیم هم عملکرد درخشانی از خود نشان داده است و این احتمال زیاد است که قرارداد او را تمدید کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینم که هفته ای ۸روزخداحافظی می کنه بازمیاد ! باباجون یا بمون یا برودیگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار