بازدید 4642
۱

ماجرای عذرخواهی مسلمان و احمدزاده از دایی به خاطر یک شادی بی‌موقع!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شادی خاصی که بعد از برد صبای قم انجام داد از دایی دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۷۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 12 March 2016

محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده دو بازیکن پرسپولیس به دلیل شادی بعد از برد خود مقابل صبا در روز گذشته از علی دایی عذرخواهی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن مسلمان ابتدا در خصوص برد روز گذشته فوتبال پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم و توانستیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم. البته به اعتقاد من مثل بازی‌های قبلی خوب بازی نکردیم اما خوشبختانه نتیجه گرفتیم و تنها فرق ما با بازی‌های قبلی این بود که موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم که این مسئله خیلی به شرایط تیم ما کمک کرد.

وی ادامه داد: ما در بازی دیروز 4-5 بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم اما سایر بازیکنان همگی زحمت کشیدند و خوشبختانه برنده از زمین خارج شدیم. خوشحالم که به هواداران عیدی دادیم و امیدوارم این روند بعد از تعطیلات عید هم ادامه داشته باشد و شرایط ما در جدول بهتر شود. همه ما بی‌تاب قهرمان شدن هستیم و مطمئن باشید بازیکنان تا آخرین توان برای قهرمانی می‌جنگند و امیدوارم که هواداران و ارتش سرخ هم  دست از حمایت برنداشته و تا روز آخر از تیم حمایت کنند چرا که تیم ما می‌تواند قهرمان شود.

مسلمان در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده برای خوشحالی او و فرشاد احمدزاده که در پایان بازی با صبا اتفاق افتاد و علی دایی نظاره‌گر آن بود، افزود: باور کنید ما هیچ قصد و غرضی نداشتیم. همیشه وقتی برنده می‌شویم من و فرشاد احمدزاده اینگونه خوشحالی می‌کنیم. به دلیل جلوگیری از کدورت بلافاصله بعد از اینکه از استادیوم بیرون آمدیم با آقای علی دایی تماس گرفتیم و به او توضیح دادیم که هیچ منظوری بابت آن خوشحالی نداشتیم و به ایشان گفتیم که اگر از ما دلخور شده است، عذرخواهی می‌کنیم.

بازیکن تیم پرسپولیس ادامه داد: باید بگویم که علی‌آقا هم با روی باز با ما صحبت کرد و با بزرگواری به ما گفت که خوشحالی کردن بعد از برد حق طبیعی شماست و خوشحالی شما هیچ بی‌احترامی به من نبوده است. حتی آقای دایی به ما خسته نباشید گفت و برای ما آرزوی موفقیت کرد که این نشان از بزرگواری او دارد. باز هم تکرار می‌کنم که ما بدون قصد و غرض این خوشحالی را انجام دادیم و اگر کسی از دست ما ناراحت شد عذرخواهی می‌کنیم. خوشحال که آقای دایی هم صحبت‌های ما را پذیرفت و متوجه شد که ما هیچ نیت بدی از این خوشحالی کردن نداریم. باید بگویم که ما در بازی با ذوب‌آهن هم بعد از گل همین طور خوشحالی کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دم شما گرم واقعاً به پیشکسوت ها درکلیه زمینه ها احترام گذاشتن وظیفه ملی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی