بازدید 7206
وکیل بابک زنجانی پاسخ میدهد

آیا حکم بابک زنجانی تغییر می‌کند؟

وکیل بابک زنجانی گفت: بیش از گذشته پیگیر بازگردانده شدن پول های موکلم هستیم البته بعید می‌دانم بازگرداندن پولها تغییری در رأی بدوی ایجاد کند و باید منتظر رأی دیوان عالی باشیم.
کد خبر: ۵۷۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 11 March 2016
وکیل بابک زنجانی گفت: بیش از گذشته پیگیر بازگردانده شدن پول های موکلم هستیم البته بعید می‌دانم بازگرداندن پولها تغییری در رأی بدوی ایجاد کند و باید منتظر رأی دیوان عالی باشیم.

رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین روند پیگیری‌ها برای پرداخت بدهی‌های بابکی زنجانی اظهار داشت: تلاش‌ها برای پرداخت پول همچنان ادامه دارد البته اگر بدهی‌ها پرداخت شود با توجه به قاعده فراغ دادرس از دادرسی این حکم از سوی دادگاه بدوی امکان تغییر ندارد و اگر قرار بر تغییر باشد باید منتظر رأی دیوان عالی کشور باشیم.

وی افزود: البته مسئولان به زبان‌های مختلف می‌گویند اگر پول پرداخت شود حتماً در تغییر رأی موثر خواهد بود قانونگذار هم پیش‌بینی کرده که اگر بدهی‌ها پرداخت شود می‌توانیم شاهد تغییر رأی باشیم ضمن اینکه اگر زنجانی موفق شود پول‌های بلوکه شده را آزاد کند عنصر معنوی جرم برداشته می‌شود.

وکیل بابک زنجانی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی برای مرخصی بابک زنجانی در ایام نوروز داده‌اید، گفت: هنوز درخواستی مطرح نکرده‌ایم اما شاید هفته آینده درخواست تبدیل قرار را مجدداً مظرح کنیم.

وی افزود: زمانی که با اصل تبدیل قرار موافقت نشده بعید است با مرخصی نوروزی موکلم موافقت شود.

کوهپایه‌زاده با بیان اینکه زنجانی به شدت پیگیر بازگشت پول‌ها است، گفت: پس از اینکه موکلم از حکم صادره مطلع شد بیش از پیش توصیه کرد که موضوع پول‌های بلوکه شده پیگیری شود تا در اسرع وقت بتوانیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه اگر با مرخصی نوروزی زنجانی موافقت نشود این امکان وجود دارد که خانواده‌‌اش زمان سال تحویل او را در زندان ملاقات کنند گفت: باید ببینیم آئین‌نامه داخلی زندان چیست و شاید بتوان این زمینه را طی صحبت با دادگاه فراهم کرد البته بعید می‌دانم زنجانی و خانواده‌اش موافق این موضوع باشند چرا که در شرایط روحی مساعدی نیستند و لحظه سال تحویل برایشان لحظه سنگینی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
پول ووکیل همه کار میکنند!!!
اگه بعضی ها لو نرن
بابک زنجانی یک قربانی است.همه میدونیم دزد اصلی کیه
جان ، جان ، جان! شوهر جان ، شده زنجان!
بابک زنجانی نباید اعدام شود ف جاده صاف کن های او باید شناسائی و اعدام شوند . بابک زنجانی ابزاری است که مورد استفاده قرار گرفته .
زنجاني و همدستانش بايد هفت بار اعدام شوند
انشاله روزی نوبت متهمان پرونده کرسنت و اقای( ب ز) دوم برسه که خسارت ان دهها برابر پرونده زنجانی می باشد
مرگ آخر قصه است بگذارید قصه ناتمام نماند پول این مملکت که در واقع به مردم تعلق دارد پوچ شد
صددرصدشک نکنید
یارب، نظر تو برنگردد/برگشتن روزگار سهل است.
طرف چند ده هزااااااار میلییییااارد کلاه برداری کرده خبرنگار نگران دیدار نوروزی ب ز با خانوادشه؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار