بازدید 3104
نشست خبری

دایی: صبا توانایی برد پرسپولیس را دارد/مساوی نه به درد ما می خورد نه به درد حریف

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری قبل از بازی گفت: تساوی در بازی فردا نه به درد ما می خورد و نه به درد پرسپولیس.
کد خبر: ۵۷۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 10 March 2016
سرمربی صبای قم اظهار امیدواری کرد تیمش در مسابقه فردا مقابل پرسپولیس به برتری برسد
به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی مهمی پیش‌رو داریم. پرسپولیس هم تیمی است که نیازی به تعریف من ندارد. پرسپولیس تیم خوبی است و در بازی‌های قبلی‌اش عملکرد خوبی داشته است. در این بازی تساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد و ما برای اینکه در جمع مدعیان بمانیم، باید برنده بازی باشیم.

وی افزود: ما به دنبال بازی جوانمردانه هستیم. امیدوارم این بازی به شکلی باشد که تمام تماشاگران لذت ببرند. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که توانسته خودش را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کند، اما ما از دقیقه اول بازی فقط برای برد وارد میدان می‌شویم و می‌خواهیم با ارائه یک بازی هجومی و کسب نتیجه پیروزی مجدد به جمع مدعیان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به تمرینات اخیر تیمش خاطرنشان کرد: ما در این چند روز سعی کردیم از پرسپولیس شناخت کافی پیدا کنیم و این شناخت فردا به کارمان خواهد آمد. بازی با پرسپولیس برای ما سخت خواهد بود اما بسیار امیدوارم که پرسپولیس را که یک تیم محترم و پرطرفدار است، شکست دهیم.

دایی با اشاره به اشتباهات فردی که شاگردانش در بازی‌های قبل مرتکب شدند، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکسری اشتباهات فردی بد داشتیم که این اشتباهات تعیین‌کننده بوده است. شرایط این بازی متفاوت است و بازیکنان ما منتظر چنین بازی‌هایی هستند تا خودشان را نشان دهند. نباید اشتباهات فردی داشته باشیم که این اشتباهات به تیم ضربات جبران‌ناپذیری می‌زند و متأسفانه اشتباهات اخیراً در تیم ما زیاد بوده است.

وی درباره غایبان تیمش در این دیدار گفت ما مسعود حق‌جو را به علت مصدومیت در اختیار نداریم، اما دیگر نفرات مصدوم با تلاش کادر پزشکی تا فردا آماده بازی خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با ابراز امیدواری از اینکه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس زیبا و تماشایی شود خاطرنشان کرد: ما قطعاً از دقیقه یک تا 90 با تمام وجودمان برای ارائه بهترین عملکرد و کسب پیروزی خواهیم جنگید. بازیکنان ما انگیزه مضاعفی برای این بازی دارند و با توجه به ایمان و اعتمادی که به تیمم دارم می‌توانیم با کسب سه امتیاز شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم. البته ما بر اساس داشته‌ها و توانایی‌های خودمان در میدان ظاهر شده و به دنبال کسب نتیجه خواهیم بود.

دایی درباره ضعف تیمش در خط دفاعی نیز یادآور شد: ما نه فقط در خط دفاعی بلکه باید در همه خطوط کم اشتباه باشیم. صبا پتانسیل برد مقابل پرسپولیس را دارد. اگرچه هر نتیجه‌ای رخ داد نباید نسبت به آینده ناامید بود، چرا که فوتبال برد و باخت دارد. ما به دنبال ارائه فوتبال جوانمردانه هستیم تا تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند مثل دیدارمان با سپاهان که بسیار دیدنی از کار در آمد. ان‌شاءالله که فردا دست پر از میدان خارج شویم.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل