بازدید 16277
همه جزئیات فیلم‌های اکران نوروزی؛

پانزده میلیارد، کف فروش سینمای ایران با این شش فیلم+ویدیو

هنوز مشخص نیست، بهای بلیت چقدر افزایش پیدا کند؛ اما شاید اتفاقی در این زمینه رخ ندهد و شاهد افزایش قابل توجه (بیش از ۱۰ درصد) قیمت بلیت سینما‌ها نباشیم، می‌توان این رقم فروش را برای مجموع شش فیلم پیش بینی کرد؛ برآوردی که متکی بر پیش بینی فروش یکی از دو فیلم اجتماعی قرار گرفته در اکران نوروزی به اندازه کمدی‌ها، صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۵۷۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 09 March 2016
پانزده میلیارد، کف فروش سینمای ایران با این شش فیلم
اکران نوروزی به عنوان مهم‌ترین و کلیدی‌ترین فصل نمایش سینمای ایران برای سال 1395 با نمایش شش فیلم «بادیگارد»، «ابد و یک روز»، «کفش هایم کو؟»، «خشم و هیاهو»، «پنجاه کیلو آلبالو» و «من سالوادور نیستم» همراه خواهد بود اما ویترین نوروزی سینماها چه محتوایی دارد و این مجموعه فیلم‌ها چقدر می‌فروشد؟

به گزارش «تابناک»، همان گونه که قابل پیش‌بینی بود، فیلم‌های سینمایی «بادیگارد» به سرگروهی استقلال، «ابد و یک روز» به سرگروهی سینما آزادی، «کفش‌هایم کو؟» در گروه سینمایی زندگی، «خشم و هیاهو» در گروه سینمایی اریکه ایرانیان، «پنجاه کیلو آلبالو» در گروه سینمایی کوروش و «من سالوادور نیستم» در گروه سینمایی مانادا در نوروز اکران خواهند شد و از میان این شش فیلم سینمایی، «من سالوادور نیستم» زود‌تر از سایر رقبا بر پرده نقره‌ای سینما‌ها نقش بسته است.

اکران نوروز از آن جهت حائز اهمیت است که حکم پیشرانه اولیه یک موشک را برای سینمای ایران دارد و هرگاه نمایش نوروزی ضعیف بوده، در طول سال نیز شاهد اکران موفقی نبوده‌ایم. البته موفقیت در ذات اکران نوروزی نهفته است و معمولاً به واسطه فصل این اکران و همچنین آثاری که برای این فصل انتخاب می‌شوند، فروش قابل توجهی رقم می‌خورد و سینماداران، با فروش فرودین ۱۳۹، سال پرپولی را شروع می‌کنند.

انتخاب دو فیلم کمدی، دو فیلم جنایی و اکشن و دو فیلم اجتماعی که ساخته ابراهیم حاتمی کیا، سعید روستایی، کیومرث پوراحمد، هومن سیدی، مانی حقیقی و منوچهر هادی هستند، دست تماشاگر را برای انتخاب باز گذاشته است. حضور یک کلکسیون بزرگ از بازیگران جذاب برای مخاطب در این آثار از پرویز پرستویی، رضا کیانیان و رضا عطاران گرفته تا پیمان معادی، نوید محمدزاده و طناز طباطبایی، گیشه را حسابی جذاب کرده است.

هنوز مشخص نیست که قیمت بلیت چقدر افزایش پیدا کند؛ اما شاید اتفاقی در این زمینه رخ ندهد و شاهد افزایش قابل توجه (بیش از ۱۰ درصد) قیمت بلیت سینما‌ها نباشیم. می‌توان پیش بینی کرد که مجموع شش فیلم سینمایی حاضر در لیست اکران نوروزی، حداقل ۱۵ میلیارد تومان فروش قطعی در تهران و شهرستان‌ها داشته باشند؛ برآوردی که متکی بر پیش بینی فروش یکی از دو فیلم اجتماعی قرار گرفته در اکران نوروزی به اندازه کمدی‌ها، صورت پذیرفته است.

 «تابناک» نیم‌نگاهی به داستان و جزئیات فیلم‌هایی که در روزهای پیش روی، سالن‌های سینمای کشور را در اختیار می‌گیرند و انتخاب‌های عموم مردم ایران برای نوروز سال ۱۳۹۵ محسوب می‌شوند، داشته است که انتخابتان را برای سینما رفتن ساده‌تر می‌نماید.


بادیگارد

رونمایی از ترکیب 22 فیلم بخش اصلی سی‌و‌چهارمین جشنواره فجر

نویسنده:
ابراهیم حاتمی کیا
کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا
بازیگران: پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی، امیر محمدی، علی گلبهاران، حامد شیخی
خلاصه داستان: بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آنکه به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک و همین باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

تعداد بازدید : 44
دانلود

خشم و هیاهو

رونمایی از ترکیب 22 فیلم بخش اصلی سی‌و‌چهارمین جشنواره فجر

نویسنده:
هومن سیدی
کارگردان: هومن سیدی
بازیگران: طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور، بهزاد عمرانی
خلاصه داستان: زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!

تعداد بازدید : 41
خشم و هیاهو
کفشهایم کو

رونمایی از ترکیب 22 فیلم بخش اصلی سی‌و‌چهارمین جشنواره فجر

نویسنده:
کیومرث پور احمد
کارگردان: کیومرث پور احمد
بازیگران: رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید، بهاره کیان‌افشار
خلاصه داستان: فیلمی در ارتباط با تبعات مهاجرت و بیماری آلزایمر.

تعداد بازدید : 34
دانلود

ابد و یک روز

تمامی جزئیات یازده فیلم بخش نگاه نو جشنواره فجر+آنونس

نویسنده:
سعید روستایی
کارگردان: سعید روستایی
بازیگران: نوید محمدزاده، پیمان معادی، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان‌بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی،
خلاصه داستان: یک حکم قضایی‌ که مثل حبس ابد است با این فرق که غیرقابل عفو است...

تعداد بازدید : 36
دانلود

پنجاه کیلو آلبالو

پانزده میلیارد، کف فروش سینمای ایران با این شش فیلم

نویسنده:
فرهاد توحیدی، مانی حقیقی
کارگردان: مانی حقیقی
بازیگران: ساعد سهيلى، هستى مهدوى، فرهاد آئيش، پژمان جمشيدى، سيامك انصارى، افسانه بايگان، آزاده صمدى، هادى كاظمى، سروش صحت، ويشكا آسايش، على صادقى، بهنوش بختيارى، داريوش اسدزاده، اميد روحانى، مونا احمدى، مانى حقيقى
خلاصه داستان: در میانه‌های مجلس عروسی مرجان، ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می‌کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود، باعث آشنایی ناگهانی او و آيدا می شود و اتفاقات ناخواسته‌ای برای آنها می‌افتد.

تعداد بازدید : 35
دانلود

من سالوادور نیستم

پانزده میلیارد، کف فروش سینمای ایران با این شش فیلم

نویسنده: منوچهر هادی
کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی و با حضور ریوالدو فوتبالیست برزیلی
خلاصه داستان: ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطيلات رويايي برای سفری سياحتی به برزيل دعوت مي‌شوند، آنجل دختری برزيلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...


تعداد بازدید : 40
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار