بازدید 3995
۲
سوژه

تاجیکستان گزینه ذوب‌آهن برای بازی در کشور ثالث/ فدراسیون تسلیم شد؟

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد کردند در صورت عدم برگزاری بازی با نمایندگان عربستان در ایران در کشوررتاجیکستان به میدان خواهند رفت.
کد خبر: ۵۷۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 08 March 2016
به گزارش تابناک ورزشی،مناقشه فوتبال ایران و عربستان همچنان ادامه دارد و قرار است کمیته اجرایی AFC در تاریخ 15 مارس (25 اسفندماه 94) تصمیم نهایی را در این خصوص اتخاذ کند.

رأی ابتدایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و تصمیمی که گرفته شده این است که اگر تا تاریخ اعلام شده روابط ایران و عربستان به صورت عادی بازنگردد، بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشوری ثالث برگزار خواهد شد. این در حالی است که علی کفاشیان راهی مالزی شده تا در این خصوص با مسئولان AFC صحبت کند و البته مدارکی هم در خصوص میزبانی از تیم‌های اماراتی و قطری در ایران ارسال شده تا اگر قرار است تصمیمی گرفته شود با اسناد و مدارک باشد.

اگر ایران قبول کند با تیم‌های عربستانی در کشوری ثالث بازی کند، باشگاه ذوب‌آهن کشور تاجیکستان را به عنوان میزبانی بازی‌هایش از النصر عربستان معرفی خواهد کرد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در این خصوص بمی‌گوید: منتظر تصمیم مسئولان و سیاست گذاران هستیم، اما اگر قرار باشد در کشوری ثالث بازی کنیم، در تاجیکستان از النصر عربستان میزبانی خواهیم کرد.

به گزارش تابناک با این اتفاق باید دید آیا فدراسیون فوتبال ایران تسلیم شده یا اینکه در نهایت تصمیم جدید اتخاذ خواهد شد.

امروز مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کردند در صورت عدم موافقت AFC برای بازی در کشور ثالث از لیگ قهرمانان کنار می‌کشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
اگر فدراسیون تسلیم عرب ها شود که دیگر...............................
اگر AFC رای بنفع عربستان بدهد که خواهد داد باید تیم های ایرانی مسابقات را تحریم کنند نباید جلوی اینگونه حرکات مذبوحانه ساکت ماند ... مماشات با عربستان تا کی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی