بازدید 3025

جنجال جدید نیمار، دریافت اخطار به خاطر سفر به برزیل

کد خبر: ۵۷۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 08 March 2016

ستاره برزیلی بارسا با اخطاری که عمدا گرفت نسبت به هم تیمی‌هایش تعطیلات بیشتری را سپری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،سفر اخیر نیمار به برزیل در مدت کوتاهی پس از پنج اخطاره شدنش در بازی اخیر بارسلونا برابر رایووایکانو این شائبه را به وجود آورده است که مهاجم پیشین تیم سانتوس برزیل به عمد خودش را از بازی این هفته کاتالان‌ها برابر ایبار محروم کرده است تا بتواند به هدفش برسد.

از قرار معلوم نیمار پس از کسب اجازه از لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا با کاپیتان‌های تیم از جمله آندرس اینیستا، ماسچرانو، مسی و بوسکتس هم صحبت کرده است تا از آنها همان چیزی را بخواهد که از انریکه، خواسته بود و آنها هم سد راهش نشدند..

اخطاری که او در بازی هفته پیش بارسلونا گرفت تا او را از بازی این هفته کاتالان‌ها محروم کند، کمی مشکوک به نظر می‌رسد و طبق ادعای برخی از رسانه‌ها او این کار را عمداً انجام داده است تا از بازی یکشنبه این هفته برابر ایبار محروم شود و بتواند به برزیل سفر کند و مدت بیشتری را نسبت به هم‌تیمی‌هایش در اولین هفته تعطیلی بارسا سپری کند.

گفته می‌شود که هدف نیمار از اخطار گرفتن در بازی برابر رایووایکانو این بوده است که تعطیلی پنج روزه‌ای را به دست آورد و با کسب اجازه از باشگاه برای غیبت در یک جلسه تمرینی، به کشورش سفر کند و چهارشنبه شب هم به اسپانیا برگردد.

مشکوک به نظر رسیدن اخطاری که نیمار در بازی برابر رایووایکانو گرفت، از این جهت است که او این اخطار را چهار ماه پس از اخطار قبلی‌اش و در دقیقه 87 دیداری گرفت که بارسلونا 5 بر یک از رایووایکانو پیش بود.

فصل گذشته هم نیمار به خاطر گرفتن پنج کارت زرد محروم شد و از این محرومیت برای سفر به برزیل جهت شرکت در جشن تولد خواهرش استفاده کرد. این فصل اما محرومیت نیمار جنجالی‌تر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی