بازدید 17434
۸

مرد سال فوتبال ایران شناخته شد

در برنامه نود این هفته علاوه بر انتخاب مهدی طارمی به عنوان مرد سال فوتبال ایران در سال 94، اتفاقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران بررسی شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 08 March 2016
در برنامه نود این هفته علاوه بر انتخاب مهدی طارمی به عنوان مرد سال فوتبال ایران در سال 94، اتفاقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران بررسی شد.

به گزارش ایسنا، برنامه نود این هفته ساعت 22:40 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در آغاز برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قرمانان آسیا بررسی و خلاصه دیدارهای آن ها پخش شد.

سوال پیامکی


سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب مرد سال فوتبال ایران در سال 94 اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، مهدی رحمتی و مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران را انتخاب می کردند. در نهایت نیز مهدی طارمی با 51.8 درصد آرا بازیکن سال فوتبال ایران لقب گرفت.

روزبه چشمی: ابتدای فصل پیشنهاداتی بود اما به استقلال آمدم

در ادامه برنامه روزبه چشمی مهمان برنامه بود. او در ابتدای صحبت هایش اظهار کرد: فوتبالم را از پیکان شروع کردم الان هم ساکن کرج هستم. در تیم پیکان در رده سنی نونهالان فوتبال 7 نفره بازی می کردیم، تا رده نوجوانان در پیکان بودم. سال آخر نوجوانان و در ادامه هم در رده سنی جوانان در پرسپولیس بازی کردم. بعدا برای گذراندن دوران سربازی به مقاومت تهران رفتم.

او در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که دایی سرمربی پرسپولیس بود می خواست از تو تست بگیرد؟ گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. بعداز پایان سربازی شرایط به گونه ای شد که به صبا رفتم.

او اضافه کرد: در مقطعی به تیم ملی دعوت شدم اما بازی نکردم البته تلاش می کنم دوباره دعوت شوم. باید بگویم قبل از این درگیر اردو های تیم ملی امید بودم.

چشمی در پاسخ به سوالی درباره پست تخصصی اش هم گفت: کلا دو سال اول که در پیکان بودم در پست هافبک دفاعی بازی می کردم. بعدها یکی دو سال در پست دفاع وسط بازی کردم. در کل در هر دو پست می توانم بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در نظرسنجی برنامه نود به چه کسی رای می دهد گفت: همه کسانی که در نظرسنجی هستند فوتبالیست های خوبی هستند اما من قطعا به مهدی رحمتی رای می دهم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره شرایط تیمش هم گفت: امسال کادرفنی تیم را جوان کرده است. خیلی از بازیکنان تیم ما عضو تیم ملی امید هستند. هدف ما امسال کسب بهترین نتیجه است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ابتدای فصل از پرسپولیس پیسنهاد داشت گفت: پیشنهاداتی اول فصل بود اما علاقه ندارم به آن بپردازم. استقلال را دوست داشتم و به این تیم آمدم.

کارشناس داوری


هدایت ممبینی به عنوان کارشناس به برنامه آمده بود و درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار کرد: سینا عشوری قبل از اینکه تراکتورسازی صاحب ضربه ایستگاهی شود، روی رامین رضاییان مرتکب خطا شد. البته محسن بنگر هم به خاطر خطایی که انجام داد باید اخراج می شد.

آنالیز پرسپولیس و تراکتورسازی


پرسپولیسی ها در نیم فصل دوم با دقت پاس 79درصدی عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشتند. اما شاگردان برانکو نتوانستند مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبشان را تکرار کنند و دقت پاس آن ها در این دیدار به 72 درصد رسید. این درحالی بود سینا عشوری و مهدی کیانی همکاری خوبی در خط هافبک تراکتور داشتند و اجازه ندادند پرسپولیسی ها صاحب فرصت گلزنی شوند. البته رامین رضاییان در این دیدار هم بارها در حملات تیمش شرکت داشت و علاوه بر به ثمر رساندن گل، اجازه نداد شاگردان امیر قلعه نویی در دقایق پایانی صاحب گل شوند.

انصاری فرد: سال قبل شرایط سختی داشتم


در بخشی از برنامه این هفته تصاویری از کریم انصاری فرد پخش شد. او در این مصاحبه ویدئویی اظهار کرد: سال قبل شرایط برایم سخت بود اما رو به جلو فکر کردم و با صحبت هایی که با بزرگان فوتبال ایران انجام دادم، یونان را انتخاب کردم.

البته در بخشی از این ویدئو سرمربی کریم انصاری فرد صحبت کرد و گفت: امیدوارم وضعیت کریم روز به روز بهتر شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۸
تابناک جان من پرسپولیسیم ولی طارمی اصلا حقش نبود به این عنوان انتخاب شود موقعیتهایی که طارمی از دست داده به مراتب بیشتر از گلهای زده اوست بنظر من محمد انصاری یا رامین رضاییان
مرد سال فوتبال ؟؟؟؟ چه کسی او را انتخاب کرده است؟؟؟؟
عنوان اشتباه است
ایشون مرد سال نیستند
این انتخاب از طرف پرسپولیسی ها بوده و اگه قرار به این نوع انتخابات باشه هیچ گاه مسی در مقابل رونالدو برنده نمیشه
این پسرک هم شد فوتبالیست؟
رونالدو برو خودتو دار بزن!
مرد سال فوتبال ايران تبريك
حالا چرا سوختين؟؟!!
استقلاليا حسادت ممنوع
فعلا بهتر از این تو فوتبال داخلی نیست .ایشون بالای ۵۰ درصد رای اورده و بهتر است به نظرسنجی مردم احترام گذاشت .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار