بازدید 3497

تشکر خانه احزاب از حضور مردم در انتخابات

شورای مرکزی خانه احزاب ایران با صدور بیانیه‌ای از مردم و مسئولین برگزار کننده انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۷۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸ 08 March 2016
شورای مرکزی خانه احزاب ایران با صدور بیانیه‌ای از مردم و مسئولین برگزار کننده انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در بخشی ازاین بیانیه آمده است: شورای مرکزی خانه احزاب ایران، ضمن تبریک به منتخبین عزیز، سپاس عمیق خود را از مسارکت حداکثری و هشیاری و کنش انتخاباتی همه مردم گرامی ایران اعلام می دارد، آنان که برای تامین حقوق همه جانبه خود بر ضرورت پیگیری قانونی آن پافشاری می‌کنند. ما از حضور گسترده و موثر همگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تشکر و قدردانی می کنیم و از همه مسئولان،بویژه ستاد انتخابات کشور، نیروی های امنیتی و انتظامی و دیگر عزیزانی که امنیت و آرامش برگزاری این انتخابات را تامین کردند، تا مردم شکوه حضور تاثیرگذار خود را به نمایش بگذارند، سپاسگزاری می‌کنیم.

در بخش دیگری ازاین بیانیه تاکید شده است: از دیگر برگزارکنندگان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعم از هیئت های نظارت و اجرایی تا مسئولان و کارگزاران شعب رای گیری در سراسر کشور کمال تشکر را داریم، که شرایط قانونی مناسب را برای ثبت این تجربه پرافتخار، در تاریخ تلاش برای مردم سالاری دینی در میهن عزیزمان ایران فراهم آوردند.

درپایان این بیانیه آمده است: ازعموم مردم حوزه هایی که انتخابات آنان به دور دوم کشیده شده، تقاضا می شود که همچون مرحله اول باحضوری چشمگیر در پای صندوق های اخذ رای، درراستای تقویت نظام اسلامی‌مان تلاش نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار