بازدید 4545

کنایه بازیکن راه آهن به جمله معروف مظلومی

بازیکن تیم راه آهن به جمله اعتراضی مظلومی مبنی بر اینکه داوری‌ها به سمت تیم خاص چرخیده واکنش جالبی نشان داد.
کد خبر: ۵۷۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 04 March 2016

بهادر عبدی پس از دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن گفت: من فکر می کنم مظلومی حق دارد و و داوری ها به سمت تیم خاص چرخیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بهادر عبدی در مورد این بازی ابتدا گفن: تجربه‌ای که از بازی استقلال مقابل استقلال اهواز داشتم و در حالی که توپ نیم متر گل شده بود و داور آن را نگرفت، احساسم این بود که امروز هم این اتفاق بیفتد چون در استادیوم آزادی این مسائل طبیعی است که نه عمداً بلکه سهواً داور به نفع تیم‌هایی سوت می‌زند که هوادار دارند.

وی ادامه داد: در دیدار امروز تمام صحنه‌ها 50 ـ 50 به نفع استقلال بود و جالب اینکه هواداران این تیم شعار می‌دادند که داوری به ضرر این تیم است.

عبدی در مورد اینکه راه آهن در این دیدار فرصت چندانی نداشت، گفت: به تیر نزدیم که زدیم، رحمتی هم چند سیو فوق‌العاده داشت و ما چند فرصت داشتیم و نمی‌دانم منظورتان از موقعیت چیست. استقلال فقط یک موقعیت داشت و ما بالای 10 موقعیت داشتیم و نمی‌توانم این حرف را قبول کنم.

هافبک راه‌آهن گفت: استقلال مقابل ما صددرصد شانس آورد و شکست که هیچ، حتی مساوی هم حق ما نبود.

وی در مورد وضعیت استادیوم آزادی گفت: 9 سال است که در لیگ با پیراهن تیم‌های پرسپولیس راه‌آهن بازی کرده‌ام و وضعیت استادیوم همیشه همین شکلی بوده و فقط همین برچسب‌های پشت‌مان عوض می‌شود! کف زمین میکسدزون نیز به همین شکل بوده و امیدوارم که کف آن را هم تغییر دهند.

عبدی در مورد شرایط داوری گفت: به نظر من حق با آقای مظلومی است و داوری ها به سمت یک تیم خاص چرخیده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی