بازدید 7719
۶

پنالتی راه آهن سوخت شد/ دو بازیکن باید اخراج می‌شدند

یک کارشناس داوری مدعی است که داور در بازی راه آهن و استقلال یک پنالتی برای راه آهن نگرفته است.
کد خبر: ۵۷۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 04 March 2016

نوذر رودنیل در مورد قضاوت بازی استقلال و راه‌آهن گفت: شاهین حاج‌بابایی داور مسابقه بود و زارع و دودانگه هم کمک‌های او بودند. تمامی کارت‌های زردی که داور به بازیکنان نشان داد، صحیح بود. اما در دقیقه 14 روزبه چشمی به خاطر خطایی که مرتکب شد باید کارت زرد می‌گرفت. گل استقلال هم در دقیقه 45 کاملا درست بود و اعتراض بازیکنان راه‌آهن بی‌مورد.

به گزارش تابناک ورزشی، این کارشناس داوری ادامه داد: داور باید به فروزان به خاطر شدت اعتراض‌هایش کارت زرد نشان می‌داد. داور در نیمه اول خوب قضاوت کرد اما در 20 دقیقه پایانی به دلیل آنکه قوای جسمانی‌اش تحلیل رفته بود کنترل بازی را از دست داد و شاهد خطاهای زیادی از بازیکنان بودیم که او اعلام نمی‌کرد.

رودنیل تصریح کرد: در دقیقه 71 خطای مسلم بازیکن استقلال روی مهاجم راه‌آهن را داور در پشت محوطه جریمه این تیم ندید و همچنین در دقیقه 79 پنالتی راه‌آهن دیده نشد. توپ در این صحنه به کف دست بازیکن استقلال برخورد کرد. در دقیقه 82 هم بازیکن شماره 21 راه‌آهن فرشاد فرجی هم به دلیل خطای شدید اخراج می‌کرد. همچنین در دقیقه 86 خطای مگویان مستحق دریافت یک کارت زرد بود که به او کارتی نشان نداد. در دقیقه 90+1 هم به چشمی کارت زرد نشان داد که اگر کارت زرد اول را در دقیقه 14 به او داده بود، این بازیکن استقلال باید از میدان اخراج می‌شد. در مجموع باید گفت قضاوت شاهین حاج‌بابایی در حد متوسط بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
خدایا شکرت الان داوری نمی کنی فکرکنم به تماشاگران و گزارشگران هم کارت قرمز نشون می دادی.
اگه کارشناس بودی عقلت می رسید که بفهمی برخوردتوپ به دست پنالتی نیست
ای داد ..... خدا لعنت کنه اون که حق خوری کرد و 5 بازی 100% داوری رو به ضرر پرسپولیس گرفتن ...
تو 5 بازی که زمین و زمان و هرکس که شــــرف داشت گفتند : که داوری به ضرر پرسپولیس بوده ...
خدا جای حق نشسته
باباازتلویزیون دیده یاازجای دیگه حالش فک کنم خوب نیست
جناب رودنیل توپی که تو نیمه اول تو محوطه هجده قدم به دست مدافع راه آهن خورد که از فاصله دور تر بود چی ؟ اون توپ اگر هم به دست مدافع استقلال خورده از فاصله خیلی نزدیک و سرعت بالای توپ بود تازه اون بنده خدا صورتش سرخ شد بعد از ضربه
تازه مفهمم چرا در گذشته پرسپولیس قوی تر از استقلال بوده چون امثال این اقا داور بودن!!!
دیشب کارشناس داوری شبکه ورزش اعلام کرد نه تنها آن صحنه پنالتی نبود بلکه در صحنه دیگری داور باید یک پنالتی برای استقلال میگرفت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست