بازدید 3559
خبر

آبراموویچ جانشین هیدینگ را به بازیکنان چلسی معرفی کرد

مالک باشگاه چلسی تاکید کرد که برای هدایت چلسی با آنتونیو کونته سرمربی کنونی تیم ملی ایتالیا به توافق رسیده است.
کد خبر: ۵۷۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 03 March 2016
به گزارش تابناک ورزشی، آخرین گزارش رسانه‌های اروپایی حاکی از آن است که رومن آبراموویچ در گفت‌و‌گویی که با بازیکنان چلسی داشته، شایعه اخیر مبنی بر توافق چلسی با آنتونیو کونته را تأیید کرده و به آنها گفته است که باید خودشان را برای کار کردن زیر نظر سرمربی حال حاضر آتزوری در فصل آینده آماده کنند.

از مدتی پیش رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی درباره آینده کونته گمانه‌زنی‌هایی انجام داده‌اند و او را گزینه نخست باشگاه چلسی برای جانشینی گاس هدینیک در پایان فصل دانسته‌اند.

در همین راستا امروز (پنجشنبه) نشریه کوریره دلواسپورت خبری منتشر کرده است که رومن آبراموویچ در یکی از جلسات تمرینی تیم فوتبال چلسی در هفته جاری بازیکنان را دور هم جمع کرده است که تا به آنها اطلاع دهد که او با آنتونیو کونته قرارداد بسته است.

کوریره دلواسپورت همچنین نوشته است که مالک روس باشگاه چلسی گفته گاس هیدینک، سرمربی موقت آبی‌پوشان لندن با وجود آنکه نتایج خوبی کسب کرده و از زمان روی کار آمدنش به عنوان جانشین ژوزه مورینیو هنوز تن به شکست نداده است، قطعاً در پایان فصل استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

کونته تا پایان رقابت‌های یورو 2016 با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد دارد و با توجه به نارضایتی او از عدم همکاری باشگاه‌های ایتالیایی و مسئولان فدراسیون، هیچ صحبتی مبنی بر تمایل او برای تمدید قراردادش با آتزوری وجود نداشته است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس