بازدید 5052

زیدان:لالیگا تمام شد، رئال را فصل بعد تغییرمی دهم

نمی توانم از شکست و اتفاقاتی که افتاد و بازی که ارائه کردیم راضی باشم. آنها [اتلتیکو] چهارشنبه در لیگ قهرمانان بازی کردند و زمان کمتری برای ریکاوری داشتند، اما به بازی که ارائه کردند نگاه کنید. بنابراین مسئله روانی است
کد خبر: ۵۷۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲ 28 February 2016

زین الدین زیدان بعد از شکست مقابل اتلتیکومادرید پذیرفت که شانس قهرمانی رئال در لیگا به پایان رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی فرانسوی رئال در خانه باخت و در کنفرانس گفت: شکست خانگی مقابل اتلتیکو ضربه سختی بود. من به بازیکنانم اعتماد دارم. سال بعد اوضاع عوض خواهد شد و ممکن است تغییراتی در بازیکنان و همچنین مربی داشته باشیم. چهارشنبه یک بازی دیگر داریم. من دیوانه نیستم. لحظه سختی است اما باید حرفه ای باشیم. رئال مادرید هیچوقت تسلیم نمی شود. من باید به دنبال راه حل هایی باشم. انتظار این را نداشتم، این اولین شکست خانگی ام بود.

حقیقت این است که از بازی راضی نیستم، نمی توانم از شکست و اتفاقاتی که افتاد و بازی که ارائه کردیم راضی باشم. آنها [اتلتیکو] چهارشنبه در لیگ قهرمانان بازی کردند و زمان کمتری برای ریکاوری داشتند، اما به بازی که ارائه کردند نگاه کنید. بنابراین مسئله روانی است - ما از همه چیز کمی کم داریم. آماده این مسابقه نبودیم - در حالی که تصور می کردیم هستیم. باید مقابل حریفی که چهارشنبه بازی کرده است، دوندگی بیشتری داشته باشیم.

زیدان:لالیگا تمام شد، رئال را فصل بعد تغییرمی دهم

زیدان در مورد تعویض بنزما بین دو نیمه نیز گفت: مسئولیت این شکست با من است. بازیکنان بازی کردند، اما من مسئول هستم. باید به دنبال راه حلی باشم که چنین اتفاقی دوباره تکرار نشود. بنزما مشکل داشت و احساس درد می کرد. او نمی توانست سریع بدود و ما نمی خواستیم ریسک کنیم، بنابراین تعویض کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی