بازدید 2746

پایان سرقت‌های ماموران قلابی امدادخودرو

کد خبر: ۵۷۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 27 February 2016
دو دوست که در پوشش ماموران امداد‌خودرو و به بهانه کمک به رانندگان زن اقدام به سرقت پمپ بنزین خودروی آنها می‌کردند، بازداشت شدند.

به گزارش فرهیختگان، ساعت 19 چهاردهم بهمن‌ماه زن جوانی در خیابان فرمانیه به گشت کلانتری 123 نیاوران مراجعه کرد و گفت که سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید مشکی اقدام به سرقت پمپ بنزین خودروی وی کرده‌اند.

او در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «سرنشینان خودروی پرایدمشکی که از چهارراه فرمانه ماشین مرا تعقیب می‌کردند گفتند که بنزین ماشینم نشتی دارد. آنها به بهانه تعمیر، اقدام به بازکردن پمپ بنزین خودروی من کردند. من همان موقع وارد مدرسه‌ای در آن نزدیکی شدم تا از کارکنان مدرسه کمک بگیرم اما وقتی بازگشتم متوجه شدم پمپ بنزین ماشینم سرقت شده است.» به دنبال شکایت این زن طرح مهار آغاز شد و ماموران در محدوده نیاوران به سرنشینان خودروی یک پراید دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد ولی طی یک تعقیب و گریز، دو سرنشین خودرو به نام‌های رضا 28 ساله و سعید 27 ساله بازداشت شدند.

در بررسی خودرو، مأموران متوجه درج بغل‌نویسی روی درهای خودرو شدند که فاقد هرگونه مجوز از سوی شرکت‌های خودروسازی کشور بود. به این ترتیب روشن شد سارقان در پوشش خودروی امدادی دست به سرقت زده بودند. پلیس در بازرسی خودرو چندین پمپ بنزین کشف کرد. به این ترتیب دو متهم، به سرقت ده‌ها فقره پمپ بنزین خودرو‌ها اعتراف کردند و گفتند که تمامی سرقت‌ها را از خودروهایی انجام داده‌اند که سرنشینان و رانندگان آن زن بوده‌اند.

آنها گفتند: «در اتوبان‌های شمال تهران پرسه می‌زدیم و طعمه‌های مناسب را تعقیب می‌کردیم. سپس می‌گفتیم خودروی آنها نشتی بنزین از زیر خودرو دارد و ما امدادخودرو هستیم. سپس به بهانه کمک، پمپ بنزین خودروها را باز می‌کردیم و فرار می‌کردیم و آنها را به مبلغ 80 هزار تومان، در محدوده میدان شوش می‌فروختیم.»

کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: «شاکیانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای پیگیری پرونده‌شان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) – ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی