بازدید 3610

وزیرکشور: رأی‌گیری حداقل ۱۰ ساعت است

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور دستور آغاز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دره انتخابات خبرگان رهبری را صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 26 February 2016
وزیر کشور ابراز امیدواری کرد انتخاباتی باشکوه و سالم برگزار شود.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی با آغاز فرمان رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم خدا توفیق دهد که بتوانیم انتخاباتی باشکوه، قانونی و سالم به گونه‌ای که موجب اقتدار و عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی شود، برگزار شود.

وی هم‌چنین از دست اندرکاران اجرا و نظارت که تاکنون برای برگزاری انتخابات تلاش کرده‌اند، تشکر کرد.

وزیر کشور یادآور شد: امروز باید از حق‌الناس صیانت کرد و با آرامش و دقت آرای ملت را اخذ و این انتخابات را حماسه‌ساز و باشکوه برگزار کرد.

رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد که همه مردم ایران در اولین ساعات انتخابات در حوزه‌های رأی حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای بزرگ مثل تهران روند اخذ رأی ممکن است زمان‌بر باشد، افزود: بنابراین مردم به موقع و مستمر در طی روز در حوزه‌ها حضور یابند تا شاهد معطلی مردم در حوزه‌ها نباشیم.

رحمانی فضلی همچنین گفت: ساعت رأی‌گیری حداقل 10 ساعت است، اما اگر احساس شد مردم در حوزه‌ها حضور دارند و استقبال آنها خوب است انتخابات را استمرار می‌دهیم تا همه بتوانند رأی دهند.

رحمانی فضلی در پایان از رهبر انقلاب به خاطر هدایت‌ها و حمایت‌ها و از رئیس جمهور به خاطر تلاش‌هایش برای دعوت از مردم تشکر و قدردانی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر