بازدید 3398
آیت‌الله خاتمی:

استکبار به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان است

آیت‌الله سیداحمد خاتمی گفت: دنیای استکبار به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری است.
کد خبر: ۵۷۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 24 February 2016
آیت‌الله سیداحمد خاتمی گفت: دنیای استکبار به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری است.

به گزارش فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر امروز با حضور در جمع مردم این شهرستان، اظهار داشت: نفس تجمع شما برای مسئله واجب سیاسی و مهم خبرگان است، لذا هر قدمی که برای خدا و اعتلای کلمه الله برداشته می‌شود عمل صالح است.

وی ابراز داشت: در انتخابات روز جمعه مثل همیشه آنچه مهم است، حضور مردم است، لذا حضور تک تک شما مهم است، هیچ کس نگوید حالا یک رأی نداده‌ایم چه می‌شود، یک رأی می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد‌: نگویید ما چکاره‌ایم، بلکه شما صاحب اختیار کشور هستید و سرنوشت‌ کشور و خودتان با رأی شما رقم می‌خورد، 57 سال حکومت طاغوت جایی برای شما باز نمی‌کرد، اما با انقلاب شما به حقتان رسیدید.

وی ابراز داشت: حضور در انتخابات خبرگان دو کار انجام می‌دهد و در حقیقت مردم هم نمایندگان مجلس خبر‌گان و هم رهبر را انتخاب می‌کنند، چون نمایندگان منتخب شما رهبر را گزینش می‌کنند پس مسئله بسیار مهمی است.

خاتمی تصریح کرد: تا قبل از انتخابات ما باور نمی‌کردیم دنیای استکبار اینگونه روی مجلس خبرگان تمرکز کند، آمریکا و انگلیس وارد صحنه شده‌اند و لیست داده‌اند که به چه افرادی رای دهید.

وی ادامه داد: رادیو بی‌بی‌سی از مردم خواسته که به یکسری از افراد در مجلس خبرگان رهبری رای ندهید و نفس این حساسیت گویای این است که دنیای استکبار به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری است، اما آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه کرمان خاطر نشان کرد: سخن از فرد نیست، بلکه مسئله جریان است، جریان ولایتمداران و جریان کسانی که عشق و علاقه چندانی به ولایت ندارند، اما به کوری چشم آمریکا چهره‌هایی که منفور آمریکا و مبغوض انگلیس هستند مردم در سر لیست خود می‌نویسند.

وی تأکید کرد: این اتفاق درتهران، کرمان و مشهد و در همه جای کشور خواهد افتاد، من به عنوان کاندیدا در کنار دوستانم حجت‌الاسلام بهرامی و علیمرادی خواهم ماند پس به این لیست رأی بدهید‌.

آیت‌الله خاتمی در پایان گفت: در مجلس شورای اسلامی هم ولایتمداران را برگزینید و نگاه کنید تا چه اندازه در عمل به ولایت نزدیک هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل