بازدید 4352
لیگ قهرمانان

تراکتور، الجزیره را در امنیت کامل بمباران کرد!

با پیروزی امروز تراکتور، برد نمایندگان فوتبال ایران در بازی های اول خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان قطری و اماراتی تکمیل شد و هیچ یک از تیم های ایرانی گلی دریافت نکردند و هر سه صدرنشین روز نخست شدند.
کد خبر: ۵۷۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 24 February 2016

تیم تراکتورسازی تبریز در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات به پیرزی پرگلی دست یافت و مقابل تیم متمول عربی با 4 گل و سه امتیاز از زمین خارج شد تا صدرنشین روز اول باشد. با توجه به تساوی 2 بر 2 الهلال و پاختاکور در دیگر دیدار این گروه تراکتورسازی در روز اول مسابقات در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، با پیروزی امروز تراکتور، برد نمایندگان فوتبال ایران در بازی های اول خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان قطری و اماراتی تکمیل شد و هیچ یک از تیم های ایرانی گلی دریافت نکردند.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، سینا اشوری، سروش رفیعی بختیار رحمانی(82ایوب کلانتری)،‌ اگوستو سزار(46 مهدی شریفی)، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و سعید آقایی


 

گل: دقیقه 4 ارسال محمد ایرانپوریان با ضربه سر فرزاد حاتمی به بختیار رحمانی رسید که این بازیکن با یک شوت سر ضرب دروازه الجزیره را باز کرد.

 گل: دقیقه 9 کرنر ارسالی بازیکن تراکتورسازی را شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

 دقیقه 51 جونز برای الجزیره گلزنی کرد که این گل از سوی داور مردود اعلام شد.

دقیقه 53 ضربه فرزاد حاتمی درحالیکه چند سانتیمتر با ورود به دروازه فاصله داشت را مدافع الجزیره از روی خط بیرون کشید.

 گل: دقیقه 54 ارسال بازیکن تراکتورسازی طی یک رفت و برگشت به فرزاد حاتمی رسید که ضربه سر این بازیکن بعد از برخورد به مدافع الجزیره مقابل خط روی زمین افتاد در این لحظه مهدی شریفی خودش را به توپ رساند که ضربه او بعد از برخورد به مدافع الجزیره وارد دروازه شد.

گل: دقیقه 58 بختیار رحمانی روی اشتباه مدافع الجزیره توپ را از این بازیکن گرفت تا در موقعیتی تک به تک با یک بغل پا گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 89 مهدی شریفی در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان