بازدید 3190

از راهیابی جوانان توانمند به مجلس حمایت کنیم

افشین پیروانی گفت: مطمئنم جوانگرایی آن هم با اتکاء به جوانان مستعد و توانمند، همان طور که در تیم ملی فوتبال هم تجربه کردیم، آثار مثبت بسیاری برای کشور خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 23 February 2016
مدیر تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر لزوم حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: طبیعی است که هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ تر باشد، نمایندگان واقعی اکثریت جامعه به این دو نهادسرنوشت ساز کشور، راه پیدا خواهند کرد و منشاء خدمات مثبتی برای کشور خواهد بود.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: به نظر من وقت آن رسیده تا در این انتخابات به جوانان کاندیدا توجه ویژه ای شود و از راهیابی آنها به مجلس حمایت شود.

پیروانی تصریح کرد: با توجه به افزایش قابل توجه جوانان تحصیلکرد و متخصص در کشور، نسل سومی ها باید وارد عرصه های تصمیم سازی کشور شوند و مطالبات خود را از طریق نمایندگان هم نسل خود پیگیری کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران افزود: خوشبختانه در این دوره از انتخابات، جوانان تحصیکرده و متخصصی حضور دارند که به عنوان نمونه در حوزه انتخابیه تهران، سرکارخانم دکترسیده فاطمه حسینی به لحاظ تحصیلات و اشرافی که بر امور اقتصادی دارند، گزینه خوبی برای نمایندگی نسل سوم انقلاب به نظر می رسند.

پیروانی خاطرنشان کرد: بنده هم همگام با جامعه ورزشی خودم را موظف می دانم که روز جمعه برصندوق های رای، حاضر شوم و با امید به رونق اقتصادی و آرامش ملی رای خودم را به صندوق بیندازم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی