بازدید 5329
گزارش

گریه‌ عموی قوچان نژاد بعد ازصعود تیمش به نیمه نهایی

با کمک های مالی بازیکنان تیم، مسولان شهر و والیبالی های مشهد این تیم سرپا ماند و راهی نیمه نهایی شد.جبار قوچان نژاد بعد از برد مقابل شهرداری تبریز و راهیابی به جمع 4 تیم برتر لیگ با تیم خود لحظاتی را سجده کرد و گریه کنان بازیکنان تیم او را بالا می انداختند
کد خبر: ۵۶۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 22 February 2016

حضور تیم های بانک سرمایه، پیکان و شهرداری ارومیه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از همان ابتدا مشخص بود اما تمام گمانه ها برای تیم چهارم زده می شد جایی که تیم های زیادی قابلیت حضور در این جایگاه را داشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، شهرداری تبریز تیم سوم لیگ گذشته اصلی ترین گزینه بود و سایپا، متین ورامین به همراه کاله دیگر گزینه هایی بودند که توانایی حضور در نیمه نهایی را داشتند اما ثامن الحجج خراسان که از گزینه های جدی در جمع 4 تیم برتر بود موفق شد راهی این مرحله شود.

تفاوت این تیم با سایر تیم ها مسائل مالی و مشکلاتی است که برای حامی آنها به وجود آمد و کم و بیش همه از جزئیات آن مطلع هستند اما در کل هیچ یک از بازیکنان این تیم حتی هزار تومان هم پول نگرفته اند و آنها برای مسافرت و اسکان هم مشکلات عجیبی داشتند. با کمک های مالی بازیکنان تیم، مسولان شهر و والیبالی های مشهد این تیم سرپا ماند و راهی نیمه نهایی شد.

گریه‌ عموی قوچان نژاد بعد ازصعود تیمش به نیمه نهایی

جبار قوچان نژاد بعد از برد مقابل شهرداری تبریز و راهیابی به جمع 4 تیم برتر لیگ با تیم خود لحظاتی را سجده کرد و گریه کنان بازیکنان تیم او را بالا می انداختند، او در مورد اتفاقات آن دقایق می گفت:« بازی تمام شد فقط بدون اراده به سجده رفتم تا خدا را شکر کنم که با این شرایط به جمع 4 تیم برتر رفتیم. شاید شرایط تیم ما برای خیلی ها قابل باور نباشد اما بازیکنان طوری در زمین توپ می زدند که انگار قبل از هر بازی 10 سکه پاداش گرفته اند. غیرت و تعصب بازیکنان و لطف خدا به اوج شوق رساند من را و بی اراده روی دست بازیکنان فقط اشک می ریختم.»

گریه‌ عموی قوچان نژاد بعد ازصعود تیمش به نیمه نهایی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار