بازدید 3108
بذرپاش در همایش جوانان انقلابی:

روحیه انقلابی به اقتصاد وارد نشده است

عضو ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم با بیان اینکه جوانان انقلابی مجلسی می‌خواهند که هیئت عالی واگذاری نباشد، گفت: با تمام پیشرفت‌های کشور هنوز روحیه انقلابی وارد بخش اقتصادی نشده است.
کد خبر: ۵۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 22 February 2016
عضو ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم با بیان اینکه جوانان انقلابی مجلسی می‌خواهند که هیئت عالی واگذاری نباشد، گفت: با تمام پیشرفت‌های کشور هنوز روحیه انقلابی وارد بخش اقتصادی نشده است.

به گزارش تسنیم، مهرداد بذرپاش عضو ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم در همایش جوانان فاطمی که عصر امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جوانان انقلابی مجلسی می‌خواهند که هیئت عالی واگذاری نباشد و در تراز انقلاب، اقتصاد کشور را سامان دهد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما براین است که یکی از اصلی‌ترین جاهایی که روحیه انقلابی در آن رسوخ نکرده، بخش اقتصادی است و انقلاب با وجود تمام پیشرفت‌ها، هنوز روحیه انقلابی وارد بخش اقتصاد نشده است.

عضو ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم افزود: اقتصاد ما انقلابی نشده که پدر کشور درمی‌آید و یکی از راه می‌رسد و می‌‌گوید آلودگی هوا به خاطر بنزین آلوده است و پالایشگاه را تعطیل کرده و از سنگاپور بنزین وارد می‌کند؛ اقتصاد ما انقلابی نشده که واگن سازی پارس جوانان را تعدیل می‌کند و از روسیه و فرانسه لوکوموتیو وارد می‌کنند و خوشحال هم هستند و حتی به ما می‌گویند که چرا شما خوشحال نیستید.

بذرپاش گفت: اگر ما برجامی را پذیرفتیم و کشور قدری محدودیت را قبول کرد و برایش شهید داده است و خیلی ناراحت شدند و دیدند که سیمان در قلب رآکتور ریخته می‌شود، برای این بود که محدودیت‌های اقتصادی ناشی از تحریم برداشته شود وگرنه عقل ما پاره سنگ برنداشته که هسته‌ای را تعطیل کنیم و خوشحال باشیم که 50 درصد محصولات در میوه فروشی‌ها وارداتی باشد.

وی یادآور شد: ما مجلسی که در مورد این موضوعات سکوت کند نمی‌خواهیم. از دوستانی که به صحنه آمده‌اند می‌خواهیم به ما بگویند که شما قبول ندارید که 25 میلیون کالای قاچاق وارد کشور می‌شود و بدانید که در دو سال اخیر 92 درصد واردات از کشور چین افزایش یافته است ولی با این وجود می‌گویید که چرا بیکاری افزایش یافته است.

عضو ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر روزی 200 نفر از شاغلان ما بیکار شدند و ما نباید فریاد بزنیم؟ چرا وقتی این مسائل را می‌گوییم به ما انگ تندرو می‌زنید؟ ما مجلسی می‌خواهیم که خودش حرف بزند نه اینکه به لایحه پولی شدن مدارس رأی دهد؛ محال است که به لایحه پولی شدن مدارس رأی دهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر